Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Annette beoordeelde op 2018-07-20

Ik deed een redelijk kleine bestelling, maar ben geholpen alsof er een megadeal was. Keurig verpakt, extra informatie toegevoegd, goed op de hoogte gehouden van de verzend-voortgang. Eigenlijk perfect!

MN beoordeelde op 2018-07-20

Snelle levering, keurig verpakt!

Bibi van Ommeren beoordeelde op 2018-07-05

Super snelle service, snelle levering, mooie producten. Zeer tevreden!!!

Aafke beoordeelde op 2018-07-02

Snel geleverd! En erg leuke producten!

Alie Regts beoordeelde op 2018-07-01

Hartelijk dank voor de snelle levëring en extra stempeltje....

Mosch beoordeelde op 2018-06-24

Schnelle Lieferung, werde wieder dort kaufen. Danke

Irm Fondse-Beerens beoordeelde op 2018-06-22

Helaas pakketje niet op aangegeven dag ontvangen...Maar kwam waarschijnlijk door Post.NL
Erg leuk de attentie die erbij zat! Zeker voor herhaling vatbaar om te bestellen!!

Astrid Mestrum beoordeelde op 2018-06-22

Zeer goede en snelle verzending van mijn bestelling

Mieke Callaghan beoordeelde op 2018-06-21

Snelle en correcte webwinkel

Alice Kamphuis beoordeelde op 2018-06-16

Ik had nog niet zoveel ervaring, inmiddels dus iets meer, in het kort gezegd: Geweldig!!!!! eerst even wennen ik voel me nu helemaal thuis bij Margreet en Coosa Creatief.....

L. van Leeuwen beoordeelde op 2018-06-16

Zeer tevreden - eerste keer ‘gewebwinkeld’

M.Gareman beoordeelde op 2018-06-15

Snel geleverd en uiterst vriendelijk om een bedankje toe te voegen. Snel terug betaald van wat niet geleverd kon worden 👍🏻

Jolanda Breedvelt beoordeelde op 2018-06-12

Vrijdagmiddag besteld en meteen zaterdag in huis!!! Bovendien ontzettend correcte en snelle afhandeling van vragen omtrent producten online.

J Pieters - van der Graaff beoordeelde op 2018-06-12

Vlotte afhandeling van de bestelde goederen. Zouden nog heel veel bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen.

Aula’s beoordeelde op 2018-06-11

Zeer snelle en correcte levering

Claassen-Engels J G beoordeelde op 2018-06-11

Heel blij, heb donderdag besteld en had het vrijdag al binnen. Heel snel en netjes.

M. Scheenaard beoordeelde op 2018-06-10

Mijn bestelling was de volgende dag in huis met duidelijke beschrijving hoe te gebruiken. Daarnaast een bedankje en een heel leuk cadeautje

FEM Tempelaars beoordeelde op 2018-06-08

Super tevreden: snel en correct!

Annelies Magnin beoordeelde op 2018-06-08

Snelle service, goed verpakt en altijd een leuke attentie!

J.W. van Wijk beoordeelde op 2018-06-08

Super snelle levering en ontzettend vriendelijk en behulpzaam