Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Monique Neissen beoordeelde op 2018-11-17

Ik ben zeer tevreden met de levering. Ging snel en er zat ook nog een voorbeeld bij van de was en een leuk cadeau. Kan weer aan de slag en bedankt voor de leuke ideeën.

Marjo Wieland beoordeelde op 2018-11-16

De dag na de bestelling al ontvangen, stevig verpakt, en heel leuk een handgeschreven bedank kaartje en een attentie.
geweldige service !!!

Mary Couwenberg beoordeelde op 2018-11-11

Bestelling vlug en goed verpakt ontvangen.

Rian Wagemans beoordeelde op 2018-11-10

Snelle levering en wat ook zo mooi is, er zat een cadeautje bij mijn bestelling.😀

F. Bomhof beoordeelde op 2018-11-02

Snelle, correcte afhandeling van de bestelling, met een persoonlijke touch en een cadeautje.

Claudia Ridderbos beoordeelde op 2018-10-26

Heel tevreden, snel verzonden

Betty van Luijn beoordeelde op 2018-10-26

Het pakketje zag er zeer verzorgd uit.

Fleur Loadsman-Wammes beoordeelde op 2018-10-15

Mooie producten en leuke verzendwijze met extra info en persoonlijke touch.

N.Nieuwenweg beoordeelde op 2018-10-12

snelle levering, keurig verpakt en een leuke attentie en bedankbriefje.
producten zijn van zeer goede kwaliteit.

Annerie beoordeelde op 2018-10-11

heel tevreden, onlangs voor het eerst besteld. 1 product bleek in de aanbieding te zijn en ik had het volledige bedrag betaald. Het was mij niet bekend dat deze stempel in de aanbieding was, maar het geld dat ik teveel betaald heb gekregen heb ik terug gekregen. Erg netjes!

Birgitta beoordeelde op 2018-10-10

Snelle levering, leuk kadootje erbij.
Gewoon super 👍🏻

Ingrid Golta beoordeelde op 2018-10-10

De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Alles goed verpakt en twee cadeautjes erbij.

Marga Driessen beoordeelde op 2018-10-08

Dank u wel voor de snelle en goede verzorging.

Marja Kootker beoordeelde op 2018-10-06

Tevreden. Pakket heeft een dag vertraging bij vervoerder opgelopen. Hier kon Coosa Creatief niets aan doen.

Els Nagtegaal beoordeelde op 2018-10-05

Super snel geleverd erg tevreden!

Maria Tomporek beoordeelde op 2018-09-30

Snelle levering en de leuke extraatjes.

Susanne beoordeelde op 2018-09-29

Ik heb de benodigde hobbyspullen snel kunnen vinden door de overzichtelijke website. Zondag besteld, de volgende dag is de bestelling al verwerkt. Bestelling keurig verpakt binnengekregen en er zat een kleine attentie bij. Leuk als je bestelling binnen komt en met een verrassing erbij helemaal!

Manja Bourgonjen beoordeelde op 2018-09-24

Alles was prima en snel bezorgd

De Groot Scholte beoordeelde op 2018-09-23

Mooie produkten is keurig op tijd geleverd ben te vreden .

Hanneke Bloem beoordeelde op 2018-09-20

Bestelling snel en stevig verpakt ontvangen. Diverse leuke extraatjes erbij. Dank je wel!