Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Hanneke Bloem beoordeelde op 2018-09-20

Bestelling snel en stevig verpakt ontvangen. Diverse leuke extraatjes erbij. Dank je wel!

Nienke Hazelaar beoordeelde op 2018-09-17

De bestelling lag keurig klaar op de beurs naar keuze!
Prima service en blij met het toegevoegde cadeautje!

Oudshoorn beoordeelde op 2018-09-16

Zeer snelle levering. Artikel goed verpakt en ook nog een leuk kadootje erbij. Ook telefonisch heel plezierig contact. Echt een aanrader!

G Hofman-Kamphuis beoordeelde op 2018-09-16

Snelle levering voor 15.00 uur besteld dan de volgende dag al in huis

herma jansen beoordeelde op 2018-09-15

De site is niet heel snel, liep nogal eens vast, verder ging alles naar wens.

Tuinstra beoordeelde op 2018-09-15

Heel tevreden mijn vraag werd prima beantwoord en de correspondentie verliep prima
Ben ook heel erg blij met mijn pakket waar hele mooie dingen mee zullen worden gemaakt

Maria Sougnez beoordeelde op 2018-09-11

Alles perfect geregeld en een zeer fijne service. In een woord geweldig.

Marion van Lierop beoordeelde op 2018-09-08

Snelle en correcte levering.
En meteen antwoordt terug op een email.
En een extraatje dat vindt ik service.
Gr Marion

Anneke Dijkstra beoordeelde op 2018-09-08

Ik ben zeer tevreden over jullie

n.t HAGENBEEK beoordeelde op 2018-09-05

mooie producten en snelle levering

Ballie (Bennarda) Swanen beoordeelde op 2018-09-01

Snelle verzending , keurig verpakt.
Duidelijke site om te bestellen.

A Huizing beoordeelde op 2018-09-01

Zondagmiddag besteld, dinsdag al in huis. Netjes en stevig verpakt met een cadeautje erbij.

Anja Ekkels beoordeelde op 2018-08-31

Snelle levering met een extraatje. 😃

christa uithol beoordeelde op 2018-08-31

Supersnelle levering, de volgende dag de artikelen in huis en heel netjes verpakt.
Met een presentje, heel erg attent!

Kortschot v Golverdingen beoordeelde op 2018-08-24

Snelle keurige afhandeling van mijn bestelling en dit ook met de vraag die ik had

Saskia de Kruijf beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering en leuke kadootjes en flyers erbij!

Joke Smits beoordeelde op 2018-08-22

Snelle levering , en snel en correct antwoord op mijn vraag!

Marjan Gabrielse beoordeelde op 2018-08-21

Zeer tevreden! Vrijdag eind van de middag besteld en al op zaterdag ontvangen, inclusief presentje en persoonlijk kaartje, erg leuk! Ik ga zeker vaker bij jullie bestellen! 😃

Pedra Zwemmer beoordeelde op 2018-08-19

Snelle levering!! Betrouwbaar!! Materiaal is van goede kwaliteit!!! Én je krijgt een leuk kleinigheidje als dank , bij aankoop. Dat maakt het nog meer een feestje😊

H. van Essen beoordeelde op 2018-08-18

Goede, duidelijke website, prima communicatie en afhandeling. Top!