Schepenveld 12-06
3891 ZK Zeewolde

Saskia van der Heide beoordeelde op 2017-12-12

Super snelle levering. Zelfs sneller dan vermeld. En de leuke verrassing bij mijn bestelling maakte me dubbel blij.

Vera van Os beoordeelde op 2017-12-11

Heel tevreden, snel bezorgd en met leuke attentie erbij waar je zeker wat mee kan!

A Severens beoordeelde op 2017-12-11

snelle levering, netjes ingepakt, heel blij met extra cadeautje in pakket.

E.W Kosters-van Eck beoordeelde op 2017-12-11

Zeer snelle levering en wat een leuk presentje.

Laura beoordeelde op 2017-12-04

Heel tevreden. Duidelijke berichtgeving. Bestelling binnen 2 dagen in huis. Met zorg verpakt. Goede kwaliteit.

Ingrid M. Oberink beoordeelde op 2017-12-01

goede service,goede communicatie per mail, snelle levering, prima kwaliteit en wat het extra leuk maakt is de kleine verrassing bij de levering.

J.Klok-Brouwer beoordeelde op 2017-11-30

Bestelling volgende dag al in huis. Goed ingepakt en leuke verrassing erbij.

Elly van Eeuwijk beoordeelde op 2017-11-26

Alle artikelen keurig verpakt en snel geleverd.

M. IJpma beoordeelde op 2017-11-26

Besteld en volgende dag al in huis, dus super snelle en correcte levering. Zat ook nog een klein presentje bij wat erg leuk was.

Annita Venema beoordeelde op 2017-11-24

Zeer tevreden!

Elle maas beoordeelde op 2017-11-19

Ben netjes behandeld alles klopte precies

hoflack mieke beoordeelde op 2017-11-17

wat een fantastische samenwerking! Vlotter kon het niet verlopen!
Zéker een aanrader!
Zalig gewoon!
Mie

Christel Vanderstichele beoordeelde op 2017-11-17

wat een fijne ervaring met Coosa creatief. steeds bereid tot uitleg en de bestelling werd heel snel geleverd naar Belgie. een échte aanrader dus.

Esther withagen beoordeelde op 2017-11-16

Geweldige servive en heel prettig contact

A. Gramsma beoordeelde op 2017-11-10

Snelle levering en heel leuk dat ze er kleine kadootjes bijstoppen.

B.J. Noom beoordeelde op 2017-11-01

Prima communicatie inzake bestelling.

Annemarie Klapwijk beoordeelde op 2017-10-30

Bedankt voor de zeer snelle levering en het leuke extraatje. Dat geeft mij het gevoel dat ik gewaardeerd wordt als klant :-) Ik zal in de toekomst zeker vaker een bestelling doen.

Danielle Oyen beoordeelde op 2017-10-28

Alles super bedankt

Josette Berendse beoordeelde op 2017-10-25

Goed assortiment, snelle levering. En een leuk stempeltje cadeau.

Irene Rond beoordeelde op 2017-10-25

zeer tevreden. Bestelling werd direct verwerkt en verzonden (in plaats van moeten wachten of alles ook geleverd kan worden). Prettige website!