Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Hillary Doelkamid beoordeelde op 2019-04-21

Birgitta beoordeelde op 2019-04-21

Gewoonweg super, Snelle service, de volgende dag pakket al onderweg. Altijd een presentje erbij.

HILDA HARMSEN beoordeelde op 2019-04-21

was een snelle levering eind ochtend bestelt en smiddag kon ik het al ophalen

Lisette Ochse beoordeelde op 2019-04-20

snelle levering
netjes verzorgd en altijd wat extra

Kathleen Wilson beoordeelde op 2019-04-20

Keurig geleverd, netjes verpakt in een mooi doosje.

C.Mulder beoordeelde op 2019-04-19

Duidelijk antwoord op mijn vraag en verder heel goed afgehandeld. Heel vriendelijk geholpen kan hen iedereen aanbevelen.

w gruiters beoordeelde op 2019-04-19

Ik ken Coosa alleen van beursen. Op beursen hebben zij goede demo's en wordt je gestimuleerd het betreffende product zelf even te proberen. Ook zijn de mensen heel vrolijk en klantvriendelijk.. Kort samengevat is het een gezellige shop voor je hobby.

A. van der Gaag beoordeelde op 2019-04-19

De bestelling lag keurig klaar, zelfs met hetgeen ik in de opmerkingen had gezet. Prima.

Nicolle Peulen beoordeelde op 2019-04-19

Mijn lievelings hobbywinkel, mooie en overzichtelijke webpagina, klantvriendelijk, service is uitstekend. Kortom, ik winkel er ontzettend graag.

Joke Claassen beoordeelde op 2019-04-19

Heel tevreden, wordt altijd heel snel en netjes afgehandeld. De ene dag besteld , de andere dag in huis en altijd met een leuk presentje er bij.

Janny knol beoordeelde op 2019-04-18

De bestelling lag super klaar op de AS

Ingrid Golta beoordeelde op 2019-04-18

Snelle service, vaak de volgende dag pakket al onderweg. Altijd een cadeautje erbij. Heb je vragen krijg je snel en goed antwoord.

Angie Koks beoordeelde op 2019-04-18

Product voor mij uitgezocht en uit Amerika besteld. 2e bestelling kon samen opgehaald en afgerekend op beurs - geen probleem! Vriendelijk en korrekt afhandeling: een aanrader!!!!

Maria Kranen beoordeelde op 2019-04-18

Altijd nette verpakking, snelle levering. Altijd een presentje. Maar het belangrijkste vind ik de open vriendelijke communicatie, met de zaakvoerster. Doe zo verder Coosa Creatief.

Franciena Copier beoordeelde op 2019-04-18

Snel, correct, regelmatig nieuwe artikelen.

Jeanne Vaske beoordeelde op 2019-04-18

De webshop is overzichtelijk. Bij vragen krijg snel antwoord. En er zijn meerde mogelijk hede. Je moet wel voor een hoog bedrag bestellen voor een gratis verzending.

A. van der Mark beoordeelde op 2019-04-18

Supersnel! Zondagavond bestelling geplaatst en dinsdag afgeleverd. Keurig verpakt en nog een kleine attentie erbij. Ik ga hier zeker vaker shoppen! Weer een fijne en betrouwbare winkel erbij.

Yfke beoordeelde op 2019-04-14

Leuke inspirerende webshop, ook filmpjes op de website met ideeën hoe je materialen kunt gebruiken. Goede communicatie, snelle reactie op mail. Kortom een fijne winkel

Wilma de Knegt beoordeelde op 2019-04-14

Super snel