Schepenveld 12-01
3891 ZK Zeewolde

Charlotte Kalse-Mank beoordeelde op 2019-06-14

Heel tevreden. Ik had de bestelling al gedaan toen ik erachter kwam dat er nog iets bijmoest. Mailtje erheen het extra product werd meteen toegevoegd. De volgende dag alles in huis.

loes van der meijden beoordeelde op 2019-06-14

had het product snel in huis .vind alleen dat het in een gewone envelop kon,
zijn de bezorg kosten wat minder verder prima product

Gea Steijger beoordeelde op 2019-06-14

Mijn bestelling werdt super snel geleverd. Binnen 21 uur.
Alles was keurig en netjes verpakt. Ik kon weer lekker knutselen. Ga hier in de toekomst vaker bestellen!

Maria Kranen beoordeelde op 2019-06-14

Altijd vriendelijk, heel vlotte communicatie , Ik woon in Belgie en wat de snelle levering betreft kan niemand Coosa verslaan. Alles netjes en veilig verpakt.

Hilda Veltink beoordeelde op 2019-06-14

Gewoon goed en netjes

Mirjam Vree beoordeelde op 2019-06-12

Altijd goed altijd snel mooie spullen.

H. Kooi beoordeelde op 2019-06-09

Artikelen goed verpakt

J.S. Ridderhof-Visker beoordeelde op 2019-06-07

Een snelle levering met een leuke verrassing.

Wim Nagtegaal beoordeelde op 2019-06-06

Prima site, duidelijk levering was erg netjes

Veronique Jochems beoordeelde op 2019-06-06

Binnen 1 dag al afgeleverd in Belgie, super!

B beoordeelde op 2019-06-05

Bestelde Producten keurig en netjes ontvangen.

Linda van Gestel beoordeelde op 2019-06-03

Heel netjes verpakt en afgeleverd.
Zeker de moeite waard om hier nog wat te bestellen.
Uitstekende service

Patricia beoordeelde op 2019-06-03

Mooie producten. Snelle levering

Silvia Schuitert beoordeelde op 2019-06-01

Snelle levering en leuke attentie bij de bestelling. Eén artikel was kapot, gemaild en na een snelle reactie wordt een nieuwe toegestuurd. Prima.

Marja Kootker beoordeelde op 2019-05-31

Razendsnelle levering en dank voor het leuke extraatje

Marja Brouwer beoordeelde op 2019-05-30

Heerlijk toch, net besteld en zo snel al in huis! Elke keer weer een feestje om open te maken en mijn aankopen en het lieve presentje te bewonderen!

Metsaars beoordeelde op 2019-05-30

Netjes verpakt en snel geleverd

A.C. van den Eijnde beoordeelde op 2019-05-29

de bestelling was er de andere dag al niet te geloven en de vraag die ik gesteld had was heel vlug beantwoord ik hou deze site in de gaten heerlijk allemaal zo snel

Esther van den Heuvel beoordeelde op 2019-05-26

Snelle levering, uitstekend verpakt, antwoord op mijn vraag gekregen, ik had op 2 beurzen al gelijk een goed gevoel bij coosacreatief!!!

Marjon Broeken beoordeelde op 2019-05-23

Snelle levering en je wordt op de hoogte gehouden wanneer het verstuurd is. Je kunt je pakketje volgen met een track & trace code.