Marithaime 5
0481 351 477

Bol.com 8 8,6
Trustpilot 6 8,0

dolf keizer beoordeelde op 2018-11-11

ik vond de levering en product perfect! ga zo door!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je compliment. Gaan we zeker doen!

Dirk Jan van de Sanden beoordeelde op 2018-11-10

Goede 2e hands PC gekocht voor een goede prijs. Snelle levering. En dan hebben ze ook nog eens goede maatschappelijke doelen als bedrijf op het gebied van duurzaamheid en werken met mensen met afstand tot de arbeidsmarkt!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je mooie review Dirk Jan!

Edwin van Zantvoort beoordeelde op 2018-11-09

Super service

Reactie van Daan's Magazijn:
Hi Edwin, bedankt voor je positieve beoordeling!

CoS beoordeelde op 2018-11-09

Prima product, vlot verstuurd en goede communicatie.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

C Peters beoordeelde op 2018-11-09

top prima

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Cees Coenen beoordeelde op 2018-11-08

Ik was op zoek naar een fijne snelle laptop welke breed inzetbaar is voor o.a. audio doeleinden. In goed overleg met de mannen van Daan's Magazijn verschillende mogelijkheden besproken en daarna tot aanschaf overgegaan op basis van kennis en expertise. Super geregeld!

Ad Donninger beoordeelde op 2018-11-06

Daan's magazijn is zeker een aanrader. Dell all in one besteld, werd netjes op de hoogte gehouden over de status van de bestelling. Werd keurig verpakt geleverd en zoals beloofd is de pc niet van nieuw te onderscheiden. En tot op heden draait hij ook als een nieuwe pc. Top

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de mooie review. Veel plezier met de All in One!

Peter van Rij beoordeelde op 2018-11-06

Edwin van Leeuwen beoordeelde op 2018-11-04

Zeer snelle levering en er wordt geleverd wat men belooft.

Reactie van Daan's Magazijn:
Goed om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor het plaatsen van de review!

Maria Ines A.R.G. Gomes beoordeelde op 2018-11-03

Ik heb een laptop nodig van mijn bedrijf www.sitegotop.com een was snel en als in orde

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve review Maria!

Glen Vriend beoordeelde op 2018-10-30

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Jeroen Vermeer beoordeelde op 2018-10-30

Goede afhandeling van mijn bestelling. Netjes verpakt en mooi op tijd. Ik heb een wat ouder model iMac besteld. Daarom was de batterij niet meer opgeladen. Het Was wel fijn geweest als hier een briefje met instructies bij had gezeten. Verder helemaal prima ! Ben zeer tevreden met deze aankoop en met deze webshop.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je positieve review. Het kan inderdaad goed dat de batterij van de MacBook leeg was. Aangezien je een MacBook hebt ontvangen die nog nieuw in een gesealde verpakking zat, was het voor ons niet mogelijk om de MacBook alvast voor je op te laden. Hoe dan ook erg bedankt voor de feedback. Veel plezier met je nieuwe MacBook!

HB Berends beoordeelde op 2018-10-29

Mooie laptop in goede staat, schoon, goed verpakt, erg snel binnen...aanrader!...

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met de laptop!

D Peeters beoordeelde op 2018-10-29

Fijne en snelle communicatie. Zeer snelle verzending. Uitstekend verpakt en het produkt werkt als geadverteerd. Zeer tevreden met deze webwinkel en verkoper.

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je beoordeling. Mooi om te lezen dat je erg tevreden bent!

Wim Wubs beoordeelde op 2018-10-26

Snelle en correcte afwerking van de bestellingen

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je review Wim!

Mohamed Derkaoui beoordeelde op 2018-10-23

Goed bereikbaar!

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling Mohammed!

Mary Bergervoet beoordeelde op 2018-10-22

vriendelijk, en ik werd gelijk geholpen,dezelfde dag al mijn laptop in huis

Reactie van Daan's Magazijn:
Bedankt voor je review Mary!

B. Veldman beoordeelde op 2018-10-22

ada de metz beoordeelde op 2018-10-19

Jeffrey van den Broek beoordeelde op 2018-10-18

Ik heb een laptop gekocht bij Daan's Magazijn, en ben zeer tevreden over zowel de service, levertijd als het uiteindelijk geleverde product.

Goede pre-sales, oftewel mijn vragen over de laptop werden goed en snel beantwoord, en de geleverde laptop voldeed helemaal aan de beschrijving: zo goed als nieuw en nauwelijks gebruikt.

Mijn volgende koop voor een desktop of laptop zal ik dus weer bij Daan's Magazijn doen!

Reactie van Daan's Magazijn:
Tof dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. We zijn blij met je complimenten, bedankt! Veel plezier met je 'nieuwe' laptop!