Marithaime 7

Bol.com 9 8,8
Trustpilot 6 8,0

Anneke Voeten beoordeelde op 2019-01-23

Jeff Anderson beoordeelde op 2019-01-20

Snelle levering en goede service. Toen bleek dat enkele snoeren ontbraken, werden die direct nagestuurd.
Kortom, gewoon doen!

Reactie van Daans Magazijn:
Onze excuses dat we wat waren vergeten bij je bestelling. Fijn dat we het naar tevredenheid hebben opgelost. Bedankt!

Dick Bakker beoordeelde op 2019-01-19

Snel geleverd, prima kwaliteit grafische kaart. Als nieuw.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review, veel plezier met je videokaart!

Menno van Zaanen beoordeelde op 2019-01-18

Artikel was goed beschreven en in uitstekende staat. De afhandeling was erg snel en het artikel was snel verstuurd.

Reactie van Daans Magazijn:
Goed om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling bij ons. Bedankt voor de review!

Mart beoordeelde op 2019-01-16

Bestelling was volgende dag in huis. Zeer zorgvuldig ingepakt en in uitstekende staat.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Corrie de Haas beoordeelde op 2019-01-15

Erg klant vriendelijk. De laptop stond al klaar en duidelijke informatie gekregen. Ook direct antwoord gekregen na vraag van mijn kant en opgelost.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met de laptop!

Tim Koolstra beoordeelde op 2019-01-14

Goede hulp, duidelijke afspraken, goede service en snelle bezorging.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat we je goed hebben kunnen helpen!

Ibrahim Ahmic beoordeelde op 2019-01-13

Top verkoper. Zeer tevreden met de aankoop, levertijden en aftersales service. Een aanrader

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor het plaatsen van een positieve review!

Jan van Grinsven beoordeelde op 2019-01-08

Kwaliteit zoals verwacht, vlot en keurig geleverd!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve reactie!

Sjoerd van Bakel beoordeelde op 2019-01-07

Zeer snelle levering en goed advies. Ik dacht dat het ontvangen dockingstation niet volledig functioneerde (geluid werkte niet goed) na contact had ik de volgende dag kosteloos een nieuwe. Achteraf bleek het niet het dockingstation maar een specifieke eigenschap van mijn laptop te zijn waarop ik door Daan ben gewezen en geholpen. Kortom snelle en top service

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je mooie review Sjoerd. Veel plezier van je docking station!

Bert Vree beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering tegen een goede prijs

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Rodrigo De Antônio silva valente de oliveira beoordeelde op 2019-01-04

ik vond een goed koop. dankwel. groeten Rodrigo.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Jacobine Suijker beoordeelde op 2018-12-31

a spies beoordeelde op 2018-12-31

Het pakje werd zeer verzorgd en compleet afgeleverd.
Compleet met alle aansluitkabels en nog wat extra.
Het retour sturen was ook geen enkel probleem.

e Wagenaar beoordeelde op 2018-12-27

P.N. Steemers beoordeelde op 2018-12-25

Top aanbod, snelle levering, uitstekend verpakt en het product is zoals omschreven op de webshop. Kortom ik kan Daans magazijn aanraden!

Alessandro Di Martino beoordeelde op 2018-12-22

Martijn Kluijtmans beoordeelde op 2018-12-21

Kuwaan Mustaf beoordeelde op 2018-12-21

Toppers

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling!

Identifine beoordeelde op 2018-12-19

Goede ervaring met het bestellen bij Daans Magazijn. Correct en vriendelijk geholpen en het bestelde product de volgende dag in goede orde ontvangen.
Ik zou er zo weer bestellen. Bedankt.

Reactie van Daans Magazijn:
Mooi om te lezen dat je tevreden bent met ons. Fijne feestdagen en tot de volgende keer!