Marithaime 7
0481 351 477

Bol.com 9 8,8
Trustpilot 6 8,0

Pieter Lammerse beoordeelde op 2019-07-18

Beetje trage communicatie via email. Maar keurig geholpen. Ik durf hier rustig weer te bestellen.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Pieter. Onze excuses dat het wat langer duurde met reageren dan normaal.

Roeland von Balluseck beoordeelde op 2019-07-17

Anne Everdij beoordeelde op 2019-07-16

Prima. Duidelijke site, bestelling, betaling en levering in orde. Volgende dag Iphone 7 refurbisched in huis. Uitvoering 'zo goed als nieuw' en inderdaad in prima staat.
Het enige dat me bevreemdde is dat bij ontvangst de telefoon in een doosje van FORZA.nl zat en dat dat ook de afzender was.
Dan wordt je een beetje onzeker over met wie je zaken hebt gedaan.
Maar zoals gezegd, het was wel precies het product dat ik besteld had, dus ik ben tevreden.

jos van der Sluizen beoordeelde op 2019-07-15

Afspraken worden na gekomen goede communicatie zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam.
je wordrt goed op de hoogte gehouden hoe en waar je pakket is.
Ik zou zo dit bedrijf aanraden aan anderen. Ga zo door een prima ervaring.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Jos!

Bernard Castellon beoordeelde op 2019-07-12

Goede service , alleen de bezorgtijd werd 1 dag opgeschoven, verder goed tevreden over de laptop.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Veel plezier met de laptop!

Paul beoordeelde op 2019-07-12

Duidelijke productbeschrijving en snelle levering.

Sylvia Rosseel beoordeelde op 2019-07-11

VLOTTE LEVERING _ GOEDE VERPAKKING VAN OPGESTUURD MATERIAAL

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Sylvia!

Monika Skark beoordeelde op 2019-07-11

Robin Timmer beoordeelde op 2019-07-10

D.M. Mendel beoordeelde op 2019-07-09

Prima tevreden. Website was duidelijk. Product voldoet aan mijn wensen. Tijd moet uitwijzen of dat zo blijft.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review. Dat gaat vast goed komen, anders horen we het graag van je!

Paul van Heel beoordeelde op 2019-07-09

Super goede staat Dell Laptop ontvangen. Keurig ding! Enige minpunt was dat Windows 10 op legacy was geïnstalleerd ipv UEFI.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review Paul. Goed om te lezen dat je tevreden bent. Ook dank voor de feedback, dat nemen we zeker mee.

Angie beoordeelde op 2019-07-08

Uitstekende service!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling!

Patrick Janssen beoordeelde op 2019-07-07

Helaas eerst een laptop ontvangen ipv bestelde desktop. Maar supersnel toch de desktop ontvangen.
Windows 10 op SSD voorgeinstalleerd

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je review. Nogmaals onze excuses dat er iets fout is gegaan in de verzending. Gelukkig hebben we het snel en goed voor je kunnen oplossen. Veel plezier met de desktop!

R J Bosma beoordeelde op 2019-07-06

Snel afgehandeld, prima product tegen uitstekende prijs

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

Marcel Jansen beoordeelde op 2019-07-06

Wim van den Hoek beoordeelde op 2019-07-05

snel geleverd en voldeed aan mijn verwachtingen.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de review Wim!

Bas Kroes beoordeelde op 2019-07-04

Snelle bestelprocedure, snel en in nette verpakking geleverd.

Dave van IJsseldijk beoordeelde op 2019-07-03

Frans Wijsen beoordeelde op 2019-07-01

Marc beoordeelde op 2019-06-29

Het is mij erg bevallen; netjes verpakt, mooi product, aantrekkelijke prijs. Top

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Marc!