Marithaime 7

Trustpilot 6 8,0

Gerard Bok beoordeelde op 2019-05-22

Netjes en snel aangeleverd

Marle Snijders beoordeelde op 2019-05-21

Donderdag 18:00 besteld, zaterdag om 13:00 in huis, dus dat was prima. Telefoon ziet er goed uit voor hoelang ik hem nu gebruikt heb. Enige nadeel vond ik de manier van verpakken. Pakketje zelf was helemaal dicht getapet maar als je het doosje zelf open maakt zit de telefoon los in het doosje. Als je dat niet weet valt hij er zo uit, kan ook niet goed zijn tijdens het versturen.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review. Fijn dat je tevreden bent met de telefoon. Wat betreft de verpakking, vervelend om te lezen. Wij gebruiken doosjes die speciaal gemaakt zijn om smartphones in te verzenden. De smartphone wordt door een plastic hoesje op zijn plek gehouden, waardoor hij niet beschadigd kan raken. Misschien dat er met het verpakken van jouw bestelling iets mis is gegaan. Onze excuses daarvoor!

Roderik Rietsema beoordeelde op 2019-05-20

Mooie laptop!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling. Veel plezier met je laptop!

A Van Elburg beoordeelde op 2019-05-19

Rob beoordeelde op 2019-05-18

prima communicatie en snelle levering.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Rob!

Jason Depypere beoordeelde op 2019-05-17

Zeer correcte service & producten.
Uitstekend verpakt! Zorgvuldig en met zorg.

Jullie hebben er met veel plezier een klant bij!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review. Mooi om te lezen!

Richard beoordeelde op 2019-05-16

Snelle levering, goede prijs kwaliteit en service is ook top!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review Richard!

cong peng beoordeelde op 2019-05-16

good

Thanks for the review!

Bas Tel beoordeelde op 2019-05-14

Klein defect aan telefoon. Nieuwe opgestuurd inclusief retour label. Prima afgehandeld.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat we het goed hebben kunnen oplossen!

Robert Linssen beoordeelde op 2019-05-13

Marjolein Wittebrood-Hoogland beoordeelde op 2019-05-13

Beeldscherm donderdag's besteld en zaterdag's in huis ,het scherm was prima verpakt, top !!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve beoordeling. Veel plezier met je nieuwe scherm!

Anna Houwen beoordeelde op 2019-05-13

Snelle bezorging, goed ingepakt, fijne en duidelijke communicatie over de levering. Top!

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor de positieve review!

roberto de maree beoordeelde op 2019-05-12

heb een gebruikte microsoft aka nokia lumia 640 gekocht maar ik kan er niet mee bellen in Messenger want is geen Android dus balen, en er zat een SAMSUNG koptelefoontje bij,......tsja dus verre van happy al met al

Reactie van Daans Magazijn:
Allereerst bedankt voor het plaatsen van de review. Jammer dat je niet tevreden bent met de telefoon die je hebt besteld.

Je eerste opmerking gaat over een bepaalde app. Helaas kan ik er niets aan doen dat een Windows Phone niet alle zelfde apps heeft/ondersteunt als Android. Dit heeft met het besturingssysteem te maken.

Je tweede opmerking gaat over het Samsung oortje. Normaal gesproken wordt deze telefoon zonder oortjes geleverd, zoals je ook op de productpagina hebt kunnen zien. Echter, hebben wij ervoor gekozen om er toch oortjes bij te leveren als klein cadeautje.

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en je hebt ervoor gekozen om de telefoon te retourneren. De telefoon is vandaag in goede orde bij ons teruggekomen, waarvoor bedankt. De retour is verwerkt en het geld is teruggestort.

Hopelijk hebben we het hiermee goed kunnen oplossen.

G.J. Kruijdenberg beoordeelde op 2019-05-12

Aanvankelijk hadden we een klacht/vraag over de geleverde zaken. De heer ruben den Hertof heeft zeer snel de vraag ogepakt en ons een goede oplossing geboden waarbij de teleurstelling omsloeg in volle tevredenheid.
Hij is een echte ambassadeur voor uw organisatie, wat je zou noemen een gouden medwewerker die je moet koesteren.
Iedere werkgever zou blij zijn met een medewerker met zijn klantgerichte aanpak
Ruben: hartelijk dank voor de snelle wijze waarop jij omns probleem volledig uit de werle dhebt geholpen!

Renoe Mohan beoordeelde op 2019-05-08

Ingewikkeld telefoon en laat heel langzaam op .ik ben niet tevreden mee

Reactie van Daans Magazijn:
Jammer dat je niet tevreden bent met je aangeschafte telefoon. Aangezien je de bestelling een week geleden hebt geplaatst kun je de telefoon nog steeds gratis retourneren. Je ontvangt dan je volledige aankoopbedrag terug. Ik zal je hier een mail over sturen met meer informatie.

cepa53 beoordeelde op 2019-05-07

Snelle bezorging , goed verpakt, prima product geleverd. Ik ben er zeer tevreden over.

LaurensC beoordeelde op 2019-05-06

Prima pc, zat alleen geen hdmi op.

Reactie van Daans Magazijn:
Bedankt voor je positieve review en beoordeling. Het klopt inderdaad dat er op die PC geen HDMI zit (alleen DisplayPort en DVI). Ik neem gelijk even contact met je op om te kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Frits Molenaar beoordeelde op 2019-05-05

milan richard nikolic beoordeelde op 2019-05-03

Ik had een iphone 6s besteld ik dacht dat het een scam was een ik een iphone 6 zou krijgen door de productfoto maar het is echt een iphone 6s 64 gb in uitstekende kwaliteit. Blijf zo doorgaan daansmagazijn👍👍👍👍👌

Reactie van Daans Magazijn:
Allereerst bedankt dat je ons op de verkeerde foto hebt gewezen. Dit hebben we aangepast. Verder bedankt voor de mooie review. Veel plezier met je nieuwe iPhone!

alexander melet beoordeelde op 2019-05-03

Prima producten zijn goed verpakt in goede orde ontvangen 🤲.