Ambonstraat 12

Mooi en degelijk verpakt
Zeker een aanrader

Frank Smit beoordeelde op 2019-05-09

Melissa De Paepe beoordeelde op 2019-05-09

Heel mooi, zoals afgebeeld.

Claudia Andréa beoordeelde op 2019-05-09

Wat een fijne service! Het ontwerp werd helemaal naar wens gemaakt en aangepast. De kaars is prachtig geworden!

Jolanda Broekate beoordeelde op 2019-05-04

Snelle afhandeling bestelling. Goed en netjes verpakt

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We hebben het graag gedaan, en zien je graag nog een keer terug in onze webshop!

Tamara Simons beoordeelde op 2019-05-03

Ook tijdens de feestdagen en in het weekend snelle reactie. Bij het goedkeuren van het ontwerp snel feedback op mijn opmerkingen en het eindresultaat is precies zoals besproken. Op een ivoren kaars was het ontwerp iets donkerder uitgevallen, maar verder erg mooi geworden!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We hebben het heel graag gedaan, en gaan voor een snelle service en een goed eind resultaat.
Graag zien we je nog eens terug in onze webshop!

Liesel Van Kets beoordeelde op 2019-05-02

Marieke Prins beoordeelde op 2019-05-02

Uitstekende levering ook snelle

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Heel graag gedaan en tot een volgende keer bij onze webshop!

Vanessa Vanhemelrijk beoordeelde op 2019-04-27

Shana Verschoren beoordeelde op 2019-04-27

Vanessa Colman beoordeelde op 2019-04-26

Ruud Krab beoordeelde op 2019-04-26

Snel en volgens aanvraag geleverd

Graag gedaan!
Tot ziens in onze webshop!

Jessica Marchand beoordeelde op 2019-04-26

Dinsdag “spoedbestelling” geplaatst, donderdag al aangekomen in België! Kaarsen heel goed ingepakt! Top service! Ben er heel erg blij mee! 😊

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Wij zijn super blij dat je zo tevreden bent, ook voor onze Belgische klanten geldt 1 a 3 dgn levering. Graag zien we je nog eens terug in onze webshop!

Caroline Suringh beoordeelde op 2019-04-26

Snelle en perfecte service!

Graag gedaan!
En tot ziens in onze webshop!

Ineke Van Buchem beoordeelde op 2019-04-26

Sofie Monsy beoordeelde op 2019-04-25

Super snelle levering en vriendelijk aan de telefoon ook

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We zijn je graag van dienst geweest en hopen je nog eens terug te zien in onze webshop!

Amy De Greef beoordeelde op 2019-04-24

Prachtige doopkaars!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Zijn we ook heel trots op!
Graag tot ziens in onze webshop!

Nathalie Vandooren beoordeelde op 2019-04-24

De kaars werd heel snel geleverd en voldoet 100% aan onze verwachtingen! Heel mooi afgewerkt en veilig verpakt.

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
Super! We doen het met veel liefde en plezier.
Tot ziens bij onze webshop!

Erik Biemold beoordeelde op 2019-04-22

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Heel graag gedaan!
En tot een volgende keer!

Stephanie Tegelaers beoordeelde op 2019-04-17

Ontzettend snelle levering en heel mooi. fijn om het ook via mail te kunnen controleren hoe het uit komt te zien.
bedankt!

Reactie van De Online Kaarsenwinkel:
We hebben het graag gedaan, en hopen je nog eens te mogen zien in onze webshop!