Mastbos 15
5531 MX Bladel

hakan yuzbasi beoordeelde op 2019-03-18

Ad Peels beoordeelde op 2019-03-18

Katrien Vandevelde beoordeelde op 2019-03-18

Zeer snelle, aangename en professionele dienstverlening en levering! Hartelijk dank!

Ali Tomek beoordeelde op 2019-03-17

Erika Mulder beoordeelde op 2019-03-17

Jos Van Oorschot beoordeelde op 2019-03-14

Het lekt en na vervanging van de weet ik veel, ruikt het aangebrand.
Jammer de andere doet het blijkbaar beter.
Als je wilt stoppen met roken moet je er op kunnen rekenen, anders wordt de sigaret, sigaar weer het alternatief.
Uiteindelijk geloof ik wel dat de elektrische sigaret voor mij de oplossing brengt, maar niet over een nacht.
Jos

J de Krom beoordeelde op 2019-03-14

Maria Verhoeven beoordeelde op 2019-03-13

Chousein Ali Kechagia beoordeelde op 2019-03-13

Heel goede shop en service. Antwoorden heel snel op vragen zelfs in weekend en laat avond. Ik kom zeker terug bij deze goedkoopste shop.

H. Swijtink beoordeelde op 2019-03-13

Janine Steenhuis beoordeelde op 2019-03-12

laurens beoordeelde op 2019-03-12

Snellebverzending en zeer goede prijzen, zeker een aanrader. Prijzen van bijvoorbeeld twelve monkeys liggen €9 onder die van smartshops en er is een zeer ruime keuze in liquids van slechts €1 die ook van vrij goede kwaliteit zijn voor het geld dat ze kosten. Ik ga hier vaker bestellen.
Enige minpuntje is dat het aanbod van coils zeer beperkt is. Er zijn alleen justfog coils eleaf ook mooi populair zijn En jammer dat die niet worden aangeboden. Verder een uiterste goede eerste ervaring.

Thomas Vertenten beoordeelde op 2019-03-12

Martin Woudstra beoordeelde op 2019-03-12

Topwinkel! Een vraag per email werd binnen 10 minuten telefonisch beantwoord.
Liquidprijzen zijn zeer scherp én alles geleverd binnen 24 uur.

Yorick 's Heeren beoordeelde op 2019-03-12

Zeer goede site, goedkope prijzen ivgl met België, 2dagen na bestellen had ik mijn liquids al !

Erik Hylkema beoordeelde op 2019-03-11

Uitstekende snelle levering. Uiterst tevreden.

Ann Van Genechten beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering , en goede liquid
Zeker een aanrader en vele keuze’s

mirella buis beoordeelde op 2019-03-11

MARIO S beoordeelde op 2019-03-11

Top

Stien Regeling beoordeelde op 2019-03-10

Netjes verpakt in brievenbus passend