Vlasveld 38

Manon de Monchy beoordeelde op 2018-07-31

Mieke Haleber beoordeelde op 2018-07-26

debbie adriaansen beoordeelde op 2018-07-19

overzichtelijke website

bestelling komt netjes aan. Was goed verpakt.

P. Gort beoordeelde op 2018-07-11

Marielle beoordeelde op 2018-06-19

Altijd netjes en snel geleverd
Super service

Marielle beoordeelde op 2018-05-30

Super snelle service ik had alles snel in huis. Duidelijke site met heel veel keus.

Machteld Overmars beoordeelde op 2018-05-25

Chantal Koffijberg-Rijnen beoordeelde op 2018-05-21

De Schrijver beoordeelde op 2018-05-15

Ilona De rooij beoordeelde op 2018-05-14

Heel tevreden. Netjes verpakt

Maria beoordeelde op 2018-05-09

Nette en goede service met mooie artikelen.

Marian Bouma beoordeelde op 2018-04-26

Ik had een aantal vragen over het plaatsen van mijn bestelling, via de whatsapp hadden we contact dit was erg handig en je krijgt een snelle reactie! Ik kon een namenlijst mailen zodat ik niet elke naam apart moest invoeren. Levering was snel . Het zag er goed uit!

Aissah Petronilia beoordeelde op 2018-04-19

Eelkje Hofstra beoordeelde op 2018-04-03

Maria beoordeelde op 2018-04-01

Leuke webshop waar je de de spulletjes per stuk kan kopen, super! Ik ga hier vaker wat bestellen!

Kim Brands beoordeelde op 2018-03-19

Mariska Roberts beoordeelde op 2018-03-18

Tevreden, de bestelling wordt goed verpakt en op redelijke korte termijn afgeleverd.
Ik hoop wel dat ik een berichtje krijg als de maten die ik eigenlijk wil van de alligator clips binnen zijn. 30 & 40cm.

Schreuder beoordeelde op 2018-03-16

ttop en snel vragen beantwoord en verzonden

debbie adriaansen beoordeelde op 2018-03-08

Nathalie beoordeelde op 2018-03-05