Vlasveld 38
6336WP Hulsberg
KvK 599352190000

angele van enckevort beoordeelde op 2018-12-04

Goede service en snelle levering

Melissa beoordeelde op 2018-11-22

Hallo mw

ik heb uw beoordeling ontvangen en zie dat u niet tevreden bent over uw levering. zou u me kunnen laten weten wat er precies niet goed is. dan kan ik kijken wat ik voor u kan doen.

mvg Kim

Antoinet de Heus beoordeelde op 2018-11-15

Duidelijke communicatie rondom de order en snelle levering, prima service!

Stegerman beoordeelde op 2018-11-12

Super snelle verzending en keurig netjes verpakt!! Fijn!!

As beoordeelde op 2018-11-09

Leuke haarbanden, veel keuze en voor een nette prijs!

Diana van Dorp beoordeelde op 2018-11-04

Tess de jong beoordeelde op 2018-11-01

De site is duidelijk en overzichtelijk. Bestellen gaat vlot. Ik had roosjes besteld, kleur ivoor, echter bij binnenkomst vallen ze veel geler uit dan ik had verwacht. Dat is wel jammer want nu kan ik ze niet gebruiken.

Reactie van Haarspeldjes enzo:
hoi tess, zoals je al aangaf ik je mailtje had je de roosjes niet bij mij besteld :) geen probleem, vergissen kan uiteraard gebeuren :)

Ankie Stokx beoordeelde op 2018-11-01

Snelle service en het product is wat ik er van had verwacht

Linda wilms beoordeelde op 2018-10-20

Debbie van schaik beoordeelde op 2018-10-08

Petra De Jong-nooren beoordeelde op 2018-10-01

Goede en Snelle verzending

Mientje pothoven beoordeelde op 2018-09-26

Tess de jong beoordeelde op 2018-09-10

Ik vind het qua bestellen een hele fijne overzichtelijke website. Een pluspunt zou alleen zijn dat de winkelwagen aangeklikt kan worden. deze kon ik nergens vinden dus heb een item geselecteerd en vanuit daar kon ik in de winkelwagen, daarna item weer verwijdert. verder prima, ga vaker bestellen! Snelle nette levering!

hallo Tess,
dank je wel voor je reactie en ik heb meteen ervoor gezorgd dat de winkelwagen zichtbaar is. dat is inderdaad een goede tip
Hartelijk dank en tot de volgende keer :)
groetjes kim

Ingels Anouschka beoordeelde op 2018-09-06

Stephanie Wiggers beoordeelde op 2018-08-31

Ik heb een prima ervaring met deze site. De knipjes zien er erg mooi uit. Je moet ze wel eerst zelf maken maar voor die prijs is dat prima! De levering was een dag later dan als beloofd maar dat was geen probleem.

Reactie van Haarspeldjes enzo:
hallo, dank u voor uw reactie...
deze website bestaat enkel uit materialen om haarspeldjes te maken. mocht u interesse hebben in kant en klare speldjes verwijs ik u naar www.benty.nl
de levering doen wij altijd zsm, meestal pak ik de bestelling de eerst volgende avond in. soms kan dit door drukte niet altijd worden nagekomen excuus daarvoor.
echter is de post zelf ook nog een factor die roet in het eten kan gooien, hier heb ik helaas geen oplossing voor. ik hoop dat het al met al wel op tijd binnen was bij u.

mvg kim

Anoek Neggers beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering! Foto's kloppen vrij goed met het product.

Manon de Monchy beoordeelde op 2018-07-31

Mieke Haleber beoordeelde op 2018-07-26

debbie adriaansen beoordeelde op 2018-07-19

overzichtelijke website

bestelling komt netjes aan. Was goed verpakt.

P. Gort beoordeelde op 2018-07-11