Vlasveld 38

Petra De Jong-nooren beoordeelde op 2018-10-01

Goede en Snelle verzending

Mientje pothoven beoordeelde op 2018-09-26

Tess de jong beoordeelde op 2018-09-10

Ik vind het qua bestellen een hele fijne overzichtelijke website. Een pluspunt zou alleen zijn dat de winkelwagen aangeklikt kan worden. deze kon ik nergens vinden dus heb een item geselecteerd en vanuit daar kon ik in de winkelwagen, daarna item weer verwijdert. verder prima, ga vaker bestellen! Snelle nette levering!

Reactie van Haarspeldjes enzo:
hallo Tess,
dank je wel voor je reactie en ik heb meteen ervoor gezorgd dat de winkelwagen zichtbaar is. dat is inderdaad een goede tip
Hartelijk dank en tot de volgende keer :)
groetjes kim

Ingels Anouschka beoordeelde op 2018-09-06

Stephanie Wiggers beoordeelde op 2018-08-31

Ik heb een prima ervaring met deze site. De knipjes zien er erg mooi uit. Je moet ze wel eerst zelf maken maar voor die prijs is dat prima! De levering was een dag later dan als beloofd maar dat was geen probleem.

Reactie van Haarspeldjes enzo:
hallo, dank u voor uw reactie...
deze website bestaat enkel uit materialen om haarspeldjes te maken. mocht u interesse hebben in kant en klare speldjes verwijs ik u naar www.benty.nl
de levering doen wij altijd zsm, meestal pak ik de bestelling de eerst volgende avond in. soms kan dit door drukte niet altijd worden nagekomen excuus daarvoor.
echter is de post zelf ook nog een factor die roet in het eten kan gooien, hier heb ik helaas geen oplossing voor. ik hoop dat het al met al wel op tijd binnen was bij u.

mvg kim

Anoek Neggers beoordeelde op 2018-08-20

Snelle levering! Foto's kloppen vrij goed met het product.

Manon de Monchy beoordeelde op 2018-07-31

Mieke Haleber beoordeelde op 2018-07-26

debbie adriaansen beoordeelde op 2018-07-19

overzichtelijke website

bestelling komt netjes aan. Was goed verpakt.

P. Gort beoordeelde op 2018-07-11

Marielle beoordeelde op 2018-06-19

Altijd netjes en snel geleverd
Super service

Marielle beoordeelde op 2018-05-30

Super snelle service ik had alles snel in huis. Duidelijke site met heel veel keus.

Machteld Overmars beoordeelde op 2018-05-25

Chantal Koffijberg-Rijnen beoordeelde op 2018-05-21

De Schrijver beoordeelde op 2018-05-15

Ilona De rooij beoordeelde op 2018-05-14

Heel tevreden. Netjes verpakt

Maria beoordeelde op 2018-05-09

Nette en goede service met mooie artikelen.

Marian Bouma beoordeelde op 2018-04-26

Ik had een aantal vragen over het plaatsen van mijn bestelling, via de whatsapp hadden we contact dit was erg handig en je krijgt een snelle reactie! Ik kon een namenlijst mailen zodat ik niet elke naam apart moest invoeren. Levering was snel . Het zag er goed uit!

Aissah Petronilia beoordeelde op 2018-04-19