Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

I.Z beoordeelde op 2018-07-09

We waren op zoek naar een specifiek kado die ik toevallig tegen kwam op deze voor "ons" onbekende site, die aangaf voor 12.00 besteld, dezelfde dag in huis .Het kado hadden we nodig voor het feest van vrijdag om 12.30 uur en het was Woensdag al bij 16.00 toen ik de tefoon pakte om wat meer info in te winnen, aangezien men vaker het een verteld, maar het ander doet en je item toch niet op tijd komt. De heer Jaap heeft mij uitstekend alles uitgelegd en niet alleen waren wij reuzeblij dat ons kado er donderdag om 15.30 lag en heel erg in de smaak gevallen was. Nee...er lag ook nog een heel leuke kaart bij met een persoonlijke krabbel. Super attent van telefonisch contact tot en met de levering. Wij bestellen zeker weer wat in de toekomst.

Judith S beoordeelde op 2018-07-06

Anoniem beoordeelde op 2018-06-25

Anoniem beoordeelde op 2018-06-24

Anoniem beoordeelde op 2018-06-23

Lina Boot beoordeelde op 2018-06-20

Erg leuk apart ingepakte bestellingen plus kaart ingepakt. Snelle en correcte afhandeling

Panagiota beoordeelde op 2018-05-30

heel erg bedankt dat je heel behulpzaam was.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-16

Sytse beoordeelde op 2018-05-03

Snel in huis. Goede kwaliteit/prijs. En snelle reactie bij vragen.

Els Moerland beoordeelde op 2018-04-28

Zeer snelle levering. Goede producten en een mooie kaart erbij als dank voor de bestelling. Ik zal zeker vaker bij u bestellen.

Maryam beoordeelde op 2018-04-08

De bestelling is prima afgehandeld. 1 besteld product was niet op voorraad, hier werd over gebeld en in overleg werd het vervangen door een gelijkwaardig product.

Jenny Schreur beoordeelde op 2018-04-03

vandaag besteld morgen in huis gaat dus echt niet op ik wacht nu al een paar dagen en heb tot heden nog niets ontvangen helaas.
Puntje van de klantenservice was vandaag betaald morgen in uw brievenbus, en dat klopte helemaal, was daarna snel geleverd en netjes in mijn brievenbus gedaan, super blij met het resultaat. Complimenten aan jullie dus.

Reactie van Ki-Line.nl:
beste Jenny

Wat een zeer teleurstellende beoordeling van je.
Je hebt je bestelling gedaan op 28 maart. Deze is niet betaald via Ideal maar via een bankoverschrijving.
De betaling daarvan is gisteren 3 april bijgeschreven op onze bankrekening.
Gisteren hebben wij de bestelling dan ook gelijk verzonden.
De track en Trace gegevens hebben wij je toegezonden.

Sneller kunnen wij niet, en je opmerking vandaag besteld, morgen in huis staat ook nergens genoteerd op onze website.
Er staat, vandaag besteld en betaald voor 12.00 uur, vandaag ook verzonden. >

Jammer dat je ook niet even de moeite hebt genomen om eerst met ons in contact te gaan voordat je je negatief uitlaat over onze service.
Wij hopen dat je de beoordeling ook wilt aanpassen.

Wij wensen je veel Reiki inzichten toe!
Vriendelijke groet
Jaap Pol

Anoniem beoordeelde op 2018-03-29

Chess beoordeelde op 2018-03-28

Alles, van bestelling tot aflevering ging top. Snel en keurig verpakt!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-26

Indo Ray beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering producten van goede kwaliteit!

Jeffrey Snijder beoordeelde op 2018-03-15

Prachtige kaart bij de bestelling, zo leuk. De kinderen zijn blij met hun Talisman nu examens en andere zware weken in het verschiet liggen, alle beetjes helpen.

Joyce Mathieu beoordeelde op 2018-03-13

Bestelling snel geleverd.
Er zat een persoonlijk kaartje bij en dat was leuk!

Miranda beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering, alles netjes en goed verpakt en er zat ook kaartje erbij, dat vond ik erg leuk

Lars beoordeelde op 2018-03-06

Goed product, snelle verzending.