Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

9,1

Maryam beoordeelde op 2018-04-08

De bestelling is prima afgehandeld. 1 besteld product was niet op voorraad, hier werd over gebeld en in overleg werd het vervangen door een gelijkwaardig product.

Jenny Schreur beoordeelde op 2018-04-03

vandaag besteld morgen in huis gaat dus echt niet op ik wacht nu al een paar dagen en heb tot heden nog niets ontvangen helaas.
Puntje van de klantenservice was vandaag betaald morgen in uw brievenbus, en dat klopte helemaal, was daarna snel geleverd en netjes in mijn brievenbus gedaan, super blij met het resultaat. Complimenten aan jullie dus.

Reactie van Ki-Line.nl:
beste Jenny

Wat een zeer teleurstellende beoordeling van je.
Je hebt je bestelling gedaan op 28 maart. Deze is niet betaald via Ideal maar via een bankoverschrijving.
De betaling daarvan is gisteren 3 april bijgeschreven op onze bankrekening.
Gisteren hebben wij de bestelling dan ook gelijk verzonden.
De track en Trace gegevens hebben wij je toegezonden.

Sneller kunnen wij niet, en je opmerking vandaag besteld, morgen in huis staat ook nergens genoteerd op onze website.
Er staat, vandaag besteld en betaald voor 12.00 uur, vandaag ook verzonden. >

Jammer dat je ook niet even de moeite hebt genomen om eerst met ons in contact te gaan voordat je je negatief uitlaat over onze service.
Wij hopen dat je de beoordeling ook wilt aanpassen.

Wij wensen je veel Reiki inzichten toe!
Vriendelijke groet
Jaap Pol

Chess beoordeelde op 2018-03-28

Alles, van bestelling tot aflevering ging top. Snel en keurig verpakt!

Indo Ray beoordeelde op 2018-03-19

Snelle levering producten van goede kwaliteit!

Jeffrey Snijder beoordeelde op 2018-03-15

Prachtige kaart bij de bestelling, zo leuk. De kinderen zijn blij met hun Talisman nu examens en andere zware weken in het verschiet liggen, alle beetjes helpen.

Joyce Mathieu beoordeelde op 2018-03-13

Bestelling snel geleverd.
Er zat een persoonlijk kaartje bij en dat was leuk!

Miranda beoordeelde op 2018-03-09

Snelle levering, alles netjes en goed verpakt en er zat ook kaartje erbij, dat vond ik erg leuk

Lars beoordeelde op 2018-03-06

Goed product, snelle verzending.

Lars beoordeelde op 2018-02-23

Vlotte afhandeling, zorgvuldig verpakt.

Eduard R. Baaij beoordeelde op 2018-02-10

Prompte bezorging, uitstekende kwaliteit en bijgevoegd werd een aardig bedankkaartje.

gerekens beoordeelde op 2018-01-30

super snel geleverd

Victoria beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering in stevige verpakking.

Corrie de Haas beoordeelde op 2018-01-28

De koop via de webshop was duidelijk. De bezorging was vlot en goed. Kortom voor herhaling vatbaar

Harmony beoordeelde op 2017-12-29

Ik ben erg blij met mijn bestelling! Erg mooi en het handgeschreven kaartje maakte het erg persoonlijk en lief!
Dankjewel Jaap Pol! 💖🎁

Ray beoordeelde op 2017-12-23

Prima service !

Léonie beoordeelde op 2017-12-02

Snel geleverd ondanks deze drukke tijd!

Amanda van Gaalen beoordeelde op 2017-11-28

Nette en snelle levering.

Teresa Di Donato beoordeelde op 2017-11-13

Ik ben zeer tevreden van de diensten van Ki-line. Snelle service met perfecte kwaliteit. Mijn boek was zelfs ingepakt met prachtig inpakpapier .

R.vervoorn beoordeelde op 2017-11-10

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, lijkt me niet de bedoeling

Claudia beoordeelde op 2017-11-04

Mijn ervaring met deze site is goed. De bestelling wordt zeer snel geleverd en zonder problemen.
De persoonlijke kaart die mee wordt gestuurd bij de bestelling stel ik zeer op prijs! Wil de eigenaar hiervoor bedanken.