Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

Teresa Di Donato beoordeelde op 2017-11-13

Ik ben zeer tevreden van de diensten van Ki-line. Snelle service met perfecte kwaliteit. Mijn boek was zelfs ingepakt met prachtig inpakpapier .

Claudia beoordeelde op 2017-11-04

Mijn ervaring met deze site is goed. De bestelling wordt zeer snel geleverd en zonder problemen.
De persoonlijke kaart die mee wordt gestuurd bij de bestelling stel ik zeer op prijs! Wil de eigenaar hiervoor bedanken.

Frans Stachowiak beoordeelde op 2017-10-30

goede snelle levering

Marian Valentijn beoordeelde op 2017-10-22

Hele snelle levering. Ben zeer tevreden. Produkten ook met zorg ingepakt. Ga zeker nog meer bestellen

Mandy Hoek beoordeelde op 2017-10-20

Ik ben zeer tevreden over het ontvangen van mijn bestelling. De bestelling is zeer netjes verpakt en er zit altijd een leuk bedankkaartje bij.