Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

9,1

Lars beoordeelde op 2018-02-23

Vlotte afhandeling, zorgvuldig verpakt.

Eduard R. Baaij beoordeelde op 2018-02-10

Prompte bezorging, uitstekende kwaliteit en bijgevoegd werd een aardig bedankkaartje.

gerekens beoordeelde op 2018-01-30

super snel geleverd

Victoria beoordeelde op 2018-01-29

Snelle levering in stevige verpakking.

Corrie de Haas beoordeelde op 2018-01-28

De koop via de webshop was duidelijk. De bezorging was vlot en goed. Kortom voor herhaling vatbaar

Harmony beoordeelde op 2017-12-29

Ik ben erg blij met mijn bestelling! Erg mooi en het handgeschreven kaartje maakte het erg persoonlijk en lief!
Dankjewel Jaap Pol! 💖🎁

Ray beoordeelde op 2017-12-23

Prima service !

Léonie beoordeelde op 2017-12-02

Snel geleverd ondanks deze drukke tijd!

Amanda van Gaalen beoordeelde op 2017-11-28

Nette en snelle levering.

Teresa Di Donato beoordeelde op 2017-11-13

Ik ben zeer tevreden van de diensten van Ki-line. Snelle service met perfecte kwaliteit. Mijn boek was zelfs ingepakt met prachtig inpakpapier .

R.vervoorn beoordeelde op 2017-11-10

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen, lijkt me niet de bedoeling

Claudia beoordeelde op 2017-11-04

Mijn ervaring met deze site is goed. De bestelling wordt zeer snel geleverd en zonder problemen.
De persoonlijke kaart die mee wordt gestuurd bij de bestelling stel ik zeer op prijs! Wil de eigenaar hiervoor bedanken.

Frans Stachowiak beoordeelde op 2017-10-30

goede snelle levering

Marian Valentijn beoordeelde op 2017-10-22

Hele snelle levering. Ben zeer tevreden. Produkten ook met zorg ingepakt. Ga zeker nog meer bestellen

Mandy Hoek beoordeelde op 2017-10-20

Ik ben zeer tevreden over het ontvangen van mijn bestelling. De bestelling is zeer netjes verpakt en er zit altijd een leuk bedankkaartje bij.