Alkesingel 2
7927 AT Alteveer de Wolden

Linda Wellekens beoordeelde op 2018-09-21

Interessante producten, groot aanbod, mooie prijs-kwaliteit-verhoiding, vriendelijke communicatie, correcte service :-)

erikadilling082@gmail.com beoordeelde op 2018-09-18

bestelling kwam op tijdi

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Ria beoordeelde op 2018-09-15

Snelle levering van het artikel en leuk ingepakt.

Elise beoordeelde op 2018-08-25

Snel geleverd, prima kwaliteit

Ans Hubrechsen beoordeelde op 2018-08-22

Zeer snelle service, had de bestelde producten de volgende dag al in huis. Mooie en heldere website!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-18

Anoniem beoordeelde op 2018-08-17

Anoniem beoordeelde op 2018-08-11

Vivianne Pot beoordeelde op 2018-08-09

Snelle levering, mooie producten.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-06

Anoniem beoordeelde op 2018-07-26

MK beoordeelde op 2018-07-25

Gewoon goed. Ontvangen wat ik heb besteld, nog sneller dan verwacht.

I.Z beoordeelde op 2018-07-09

We waren op zoek naar een specifiek kado die ik toevallig tegen kwam op deze voor "ons" onbekende site, die aangaf voor 12.00 besteld, dezelfde dag in huis .Het kado hadden we nodig voor het feest van vrijdag om 12.30 uur en het was Woensdag al bij 16.00 toen ik de tefoon pakte om wat meer info in te winnen, aangezien men vaker het een verteld, maar het ander doet en je item toch niet op tijd komt. De heer Jaap heeft mij uitstekend alles uitgelegd en niet alleen waren wij reuzeblij dat ons kado er donderdag om 15.30 lag en heel erg in de smaak gevallen was. Nee...er lag ook nog een heel leuke kaart bij met een persoonlijke krabbel. Super attent van telefonisch contact tot en met de levering. Wij bestellen zeker weer wat in de toekomst.

Judith S beoordeelde op 2018-07-06

Anoniem beoordeelde op 2018-06-25

Anoniem beoordeelde op 2018-06-24

Anoniem beoordeelde op 2018-06-23

Lina Boot beoordeelde op 2018-06-20

Erg leuk apart ingepakte bestellingen plus kaart ingepakt. Snelle en correcte afhandeling

Panagiota beoordeelde op 2018-05-30

heel erg bedankt dat je heel behulpzaam was.