Mandolinestraat 13
3208DJ Spijkenisse

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sandra beoordeelde op 2019-07-20

Stipt op tijd geleverd, behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon. Ik ga hier zeker nog eens bestellen!

Linda beoordeelde op 2019-07-06

Fijne service, mooi product.

Inge van Laar beoordeelde op 2019-07-02

Super, nog even afstemming gehad zodat de tekst past. Daarna supersnel in huis en ziet er netjes uit

Marieke beoordeelde op 2019-06-24

In 1 woord geweldig.

Top service, zeer snelle levering, mooi ingepakt.

Guest beoordeelde op 2019-06-16

Vlug geleverd en leuk ingepakt.
De kraamvrouw was er erg blij mee

Sabrina beoordeelde op 2019-06-15

Goede service en snelle levering! Producten zijn goed en netjes verpakt, bestel zeker nog een keer!
Bedankt, heel erg blij mee!👍🏼

Kimberly Lambregts beoordeelde op 2019-06-15

Het was een cadeautje met naam; alleen de naam en geboortedatum e.d zijn er gewoon met een sticker die makkelijk eraf komt erop geplakt. Ik heb ook bestek besteld met naam, na een rondje vaatwasser lag het er uiteraard al af. Geen aanrader dus! Jammer want het concept is super, de
levering was wel goed en snel.

Reactie van Leukste kraamcadeaus:
Beste Kimberly,

Jammer dat niet tevreden bent over je bestelling, echt moet ik je er wel op attenderen
dat het duidelijk op onze site vermeld staat dat de gepersonaliseerde producten zoals jij heb besteld met stickers beplakt worden.
Wat betreft het bestek dat de naam eraf gaat in de vaatwasser, er staat ook duidelijk bij het bestelde artikel dat het bestek NIET in de vaatwasser en of magnetron gebruikt mag worden.

Nick beoordeelde op 2019-06-15

Snelle,goede en nette levering

Chantal George beoordeelde op 2019-06-15

Top top top

Snelle verzending, goed verpakt, mooi produkt!

carla beoordeelde op 2019-06-11

Goede service en snelle levering, verschillende keren al iets besteld en het ziet er elke keer weer top uit!!