Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

BB beoordeelde op 2018-06-09

Super blij mee :-) snelle service en leuk ingepakt.

Mamsje beoordeelde op 2018-05-27

Duurde ff voor het er was maar bezorging en levering verder netjes afgehandeld

Bibi Vrij beoordeelde op 2018-05-23

Heel tevreden, was snel binnen en leuk ingepakt. Persoonlijk kaartje erbij vond ik erg leuk

Stephanie beoordeelde op 2018-05-10

Snelle levering, leuk ingepakt en een persoonlijk kaartje.

Judith beoordeelde op 2018-04-25

product werd heel snel geleverd.

Gerike van den Berg beoordeelde op 2018-04-21

Prima levering

J.M. de Ruijter beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering; mooi ingepakt in cadeaupapier!

Marieke Faber beoordeelde op 2018-04-11

Bezorging was binnen twee dagen en het schilderijtje van goede kwaliteit! Top!

Iris Meijvogel-Sol beoordeelde op 2018-04-04

Bestelling snel in huis. Keurig product, prijs ook prima.

Renée Post beoordeelde op 2018-04-03

Super mooie en leuke producten, snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje 👍🏼

Miranda van Bruggen beoordeelde op 2018-03-24

Voor mijn kleinzoontje oranje schommelstoeltje van Eames gekocht, echter de kleur van het kuipje kwam niet overeen met de kleur op de foto. Na 1 telefoontje zeer vriendelijk te woord gestaan door Lillian die er voor zorgde dat het kuipje opgehaald werd en een nieuw uitgekozen kleur kuipje diezelfde dag weer bezorgd werd. Dit alles kosteloos.
Zeer tevreden over deze service!

Karlijn Musman beoordeelde op 2018-03-21

Leuk ingepakt mooie kwaliteit!

Verheyen beoordeelde op 2018-03-15

Late levering en niets laten horen!
Het produkt zelf is zeer mooi...

C. Soekhram beoordeelde op 2018-03-10

Naast mijn bestelde producten ook een persoonlijke handgeschreven kaart ontvangen. Heel lief(feling), :)

Mireille Koetsier beoordeelde op 2018-03-01

Prima geregeld, snel en duidelijk.

Lette de Moor beoordeelde op 2018-02-27

Het product was anders dan we verwacht hadden en daarom retour gezonden

C.Rietdijk beoordeelde op 2018-02-22

Duidelijke omschrijving van mijn bestelling. Keurige levering. Ik had nog vragen over het product, via mail gesteld: dezelfde dag antwoord. Prettig.

Romeo Stienstra beoordeelde op 2018-02-20

Prachtige lamp!

Marieke beoordeelde op 2018-02-15

Het handgeschreven kaartje vond ik erg leuk. Het product werd ook erg snel bezorgd.

Marissa Goorden-van Zundert beoordeelde op 2018-02-15

Lang gewacht op een artikel dat niet op voorraad was. Uiteindelijk voor iets anders gekozen door het goede contact en advies. Zeer snelle levering. Erg tevreden.