Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Lieffeling

Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard
0615875501
KvK 69108749

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
Lieffeling

Gemiddelde beoordeling

9,6

103 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

2%

1%

2018
Lieffeling

Marieke beoordeelde op 2018-02-15

Het handgeschreven kaartje vond ik erg leuk. Het product werd ook erg snel bezorgd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Marissa Goorden-van Zundert beoordeelde op 2018-02-15

Lang gewacht op een artikel dat niet op voorraad was. Uiteindelijk voor iets anders gekozen door het goede contact en advies. Zeer snelle levering. Erg tevreden.

Lieffeling

Dolf Huybers beoordeelde op 2018-02-14

Het is een enorm duur product, dat is eigenlijk het enigste. Product dat hoor bij een sticker (die al 50 euro kost). Het ziet er op de muur prima uit hoor, maar de prijs is te hoog naar mijn idee.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Kraal beoordeelde op 2018-01-29

Super leuk kleed. Levertijd vond ik wel wat lang om eerlijk te zijn.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Wendy schep beoordeelde op 2018-01-28

Wooow wat een geweldige site en vriendelijke mensen.. vertelde dat mijn dochter jarig was en kreeg een hele lieve felicitatie kaart erbij.. vond ze helemaal geweldig.. spullen ook super

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Gerbrig IJntema beoordeelde op 2018-01-25

Contact en levering waren super! Ook erg leuk ingepakt:-). Nogmaals bedankt!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Lotte beoordeelde op 2018-01-25

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit muurstickers. Wij zijn er ontzettend tevreden mee, nu is de babykamer echt af :)

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Johanneke Keijzer-Ziere beoordeelde op 2018-01-20

Na een bestelling te hebben besteld waarbij de levering uitgesteld werd, kreeg ik duidelijke berichtgeving en uiteindelijk een alternatief aangeboden. Zeer netjes en vriendelijke service!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Geertje Kok beoordeelde op 2017-12-28

Product snel in huis (ondanks de kerstdrukte) en leuk verpakt met een lief kaartje erbij. Top service!

Lieffeling

Anita L. beoordeelde op 2017-12-22

Heel erg tevreden. Snelle levering en goede communicatie

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Nicky Steeman beoordeelde op 2017-12-21

Snelle reactie en verzending. Goede service t.a.v. inpakken (ziet er heel leuk uit) en ook nog een personal touch met een kaartje.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Roxanne wattimena beoordeelde op 2017-12-19

Snelle levering

Lieffeling

Bakker beoordeelde op 2017-12-06

Heel tevreden. Heb mijn bestelling op tijd gekregen en de kwaliteit is mooi.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Tine Berrevoets beoordeelde op 2017-12-04

Andere kleur besteld dan ik eigenlijk wou voor snelle levering...
Maar dan nog niet tijdig aangekregen voor de verjaardag van mijn dochter

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Lieffeling:
Beste Tine,

Dank je wel voor je beoordeling. Jouw bestelling is helaas niet tijdig geleverd en dat vind ik zeer spijtig. Wij hebben over de zending vele malen contact gehad via Facebook en heb ik jouw bestelling iedere dag gevolgd via PostNL. Helaas had PostNL een vertraging met uitlevering wegens Black Friday en Green Thursday (dit was ook bekend gemaakt via het nieuws en social media.
Helaas heb ik geen invloed op de uitlevering van PostNL ondanks mijn tijdige verzending.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij PostNL.
Ondanks de vertraagde levering hoop ik dat jij veel plezier hebt met je bestelling.
Vriendelijke groet,
Lilian
www.lieffeling.nl
Lieffeling

Sylvia Horsman beoordeelde op 2017-12-03

Mijn bestelling (kleed) was razendsnel binnen. Mijn dochter is er helemaal blij mee!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Hauben Marina beoordeelde op 2017-11-25

Met mijn aankoop ben ik heel blij omdat ik het in het echt ook heel mooi spul vind . De hele afhandeling verloopt correct.
In de toekomst zal ik zeker gebruik maken van jullie site en om voor mijn kleinkinderen spulletjes te kopen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

S.E.A.A. Postelmans-de Roo beoordeelde op 2017-11-16

Top service, geweldige communicatie!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

margriet maneschijn beoordeelde op 2017-11-15

Leuk ingepakt!!! Snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Ingeborg van Jole beoordeelde op 2017-10-31

Bestelling snel ontvangen en goed per mail op de hoogte gehouden over het bestelproces. Kwaliteit van het product (muurstickers) is goed en makkelijk te bevestigen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Lieffeling

Dominique beoordeelde op 2017-10-26

Mooie spullen en snel geleverd!


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.