De Stoeke 16
8472 AX Wolvega

Sharon Siekmans-Steghuis beoordeelde op 2017-07-19

Heel tevreden! Snelle reactie op mijn vragen en ook de mooie producten heel snel geleverd!

Tineke Scheltinga beoordeelde op 2017-07-19

Snelle levering, prachtige producten !

Tamara van zadelhoff beoordeelde op 2017-07-18

Snelle service! Alles netjes verpakt met uitleg! Heel fijn

Andreas Wijman beoordeelde op 2017-07-15

Super leuke website, het kledingstuk voor een baby was van hoge kwaliteit! De persoonlijke kaart, de inpakservice (als kado)en een kaart die je nog zelf kan schrijven maakte de winkel ervaring uniek. Kom er zeker terug.

Renée van der Meulen beoordeelde op 2017-07-12

Prima service

Nouschka kaal beoordeelde op 2017-06-14

Goede communicatie. Had zelf een rol behang te weinig besteld, en op mijn mail of de nieuwe bestelling in hetzelfde kleurbad mocht zijn is snel gereageerd!

Hanim Savas beoordeelde op 2017-06-05

Zat een kras op mn spiegel

Reactie van Lieffeling:
Beste Hanim Savas,

Dat is uiteraard niet de bedoeling dat er een kras op jouw spiegel zit. Hierover had jij uiteraard contact met ons op mogen nemen. Wel zit er een folie laagje op de wolkenspiegel, heb jij deze al verwijderd?
Zo ja zit er dan nog steeds een kras op?
Wij vernemen dit graag van jou.
Alvast bedankt voor je reactie,

Jolien en Lilian
www.lieffeling.nl

Monique Geurten beoordeelde op 2017-06-01

Prima geleverd volgens afspraak en goed verpakt !

Nina Faber beoordeelde op 2017-05-22

Ontzettend leuke bestelling, persoonlijke levering en ook al miste ik een onderdeel, ook dat werd snel verholpen!

de grave ronny beoordeelde op 2017-05-21

Gewoon perfecte service .

Kevin Fuchs beoordeelde op 2017-05-18

Heel tevreden, persoonlijk, goede en snelle service.

Raquelle fleers beoordeelde op 2017-05-12

Zal zeker Lieffeling aanraden bij vrienden
Hele snelle en goede service !!! Ook het mail contact verliep heel soepel en snel.. echt top!!!!

An Swinnen beoordeelde op 2017-04-23

Ondanks moeilijkheden met mijn levering, werd alles zeer goed opgevolgd!

D.A. Van de Water beoordeelde op 2017-04-11

Binnen twee dagen de bestelling binnen, met zorg ingepakt/verpakt.
Heel erg preiring allemaal.

G. Hiemstra-Gaastra beoordeelde op 2017-04-06

Lampje was zoals verwacht. Erg leuk in gepakt, persoonlijk berichtje erbij. Al met al zeer tevreden. Het pakket was ook snel in huis.

Michelle Van der walle Van der walle beoordeelde op 2017-04-04

Super leuke webwinkel! Snelle reactie , snelle levering!

Angela Teelen beoordeelde op 2017-04-03

Snelle verzending, leuk ingepakt (ondanks dat het geen cadeau was) met een handgeschreven kaartje en bedankje.

Joke Volkaerts beoordeelde op 2017-03-31

Prima, vriendelijk, snelle respons, mooi materiaal.

Manfred de Reus beoordeelde op 2017-03-31

Heel erg tevreden,goed geholpen en zal hier zeker vaker bestellen.

Antje beoordeelde op 2017-03-29

Ik ben heel erg tevreden. Hoewel het kleed uit Frankrijk moest komen, was het er binnen een week. En het is een fantastisch kleed, mooi materiaal, prachtige kleuren, vrolijkt de kinderkamer helemaal op. Dank!