Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

astrid kraakman beoordeelde op 2019-05-21

F. Wierth beoordeelde op 2019-05-21

Qua service en levertijd een dikke prima. Echter bleek na betaling het gewenste artikel niet meer leverbaar te zijn. Wel direct een alternatief gekregen welke na 2 dagen ook werd geleverd!
Het uiteindelijk geleverde artikel voldoet ook aan de verwachtingen

Ruth Temmerman beoordeelde op 2019-05-15

Alles is zeer correct verlopen.

Anouk Rennen beoordeelde op 2019-05-14

Henk Duin beoordeelde op 2019-05-12

Doet aan mijn verwachtingen pakje was op tijd. Voor de verjaardag

Marielle Vosse beoordeelde op 2019-05-12

Nurten Kus beoordeelde op 2019-05-09

Michelle catto beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering, netjes verpakt!

kristel verdick beoordeelde op 2019-05-03

Heel leuk vond ik dat handgeschreven kaartje bij aankomst van 1ste pakketje waarop stond dat het 2de deel op een andere data zou aankomen!

Vera Ikink beoordeelde op 2019-05-02

Mooie producten van goede kwaliteit. Leuk verpakt en snelle levering.

Carlijn van Empel beoordeelde op 2019-04-20

MGHM theelen beoordeelde op 2019-04-04

Y. Verheijen beoordeelde op 2019-04-01

Prima service, product voldoet aan wensen.

Jane Alexnat beoordeelde op 2019-03-29

Heel tevreden, snelle en vlotte service en heel mooi product.

Sas lennertz beoordeelde op 2019-03-18

Spoedige levering, kwaliteit!!

Ml van Buuren beoordeelde op 2019-03-15

Leuk ingepakt en snelle levering.

Wilma Lispet beoordeelde op 2019-03-14

Arlette Vos beoordeelde op 2019-02-24

Super snel verzonden. Ontzettend leuk behang voor de kamer van onze dochter. Heel blij mee. Ik ben nog in afwachting van antwoord of ik een rol behang die ik over heb mag retourneren (buiten de 14 dagen). Als dat mag is het helemaal fantastisch!

Magdalena Rozenbaum beoordeelde op 2019-02-15

Harm Jan de Groot beoordeelde op 2019-02-12

Aan alle afspraken gehouden, en een leuk handgeschreven kaartje bij het pakketje.