Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

J.M. de Ruijter beoordeelde op 2018-04-11

Snelle levering; mooi ingepakt in cadeaupapier!

Marieke Faber beoordeelde op 2018-04-11

Bezorging was binnen twee dagen en het schilderijtje van goede kwaliteit! Top!

Iris Meijvogel-Sol beoordeelde op 2018-04-04

Bestelling snel in huis. Keurig product, prijs ook prima.

Renée Post beoordeelde op 2018-04-03

Super mooie en leuke producten, snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje 👍🏼

Miranda van Bruggen beoordeelde op 2018-03-24

Voor mijn kleinzoontje oranje schommelstoeltje van Eames gekocht, echter de kleur van het kuipje kwam niet overeen met de kleur op de foto. Na 1 telefoontje zeer vriendelijk te woord gestaan door Lillian die er voor zorgde dat het kuipje opgehaald werd en een nieuw uitgekozen kleur kuipje diezelfde dag weer bezorgd werd. Dit alles kosteloos.
Zeer tevreden over deze service!

Karlijn Musman beoordeelde op 2018-03-21

Leuk ingepakt mooie kwaliteit!

Verheyen beoordeelde op 2018-03-15

Late levering en niets laten horen!
Het produkt zelf is zeer mooi...

C. Soekhram beoordeelde op 2018-03-10

Naast mijn bestelde producten ook een persoonlijke handgeschreven kaart ontvangen. Heel lief(feling), :)

Mireille Koetsier beoordeelde op 2018-03-01

Prima geregeld, snel en duidelijk.

Lette de Moor beoordeelde op 2018-02-27

Het product was anders dan we verwacht hadden en daarom retour gezonden

C.Rietdijk beoordeelde op 2018-02-22

Duidelijke omschrijving van mijn bestelling. Keurige levering. Ik had nog vragen over het product, via mail gesteld: dezelfde dag antwoord. Prettig.

Romeo Stienstra beoordeelde op 2018-02-20

Prachtige lamp!

Marieke beoordeelde op 2018-02-15

Het handgeschreven kaartje vond ik erg leuk. Het product werd ook erg snel bezorgd.

Marissa Goorden-van Zundert beoordeelde op 2018-02-15

Lang gewacht op een artikel dat niet op voorraad was. Uiteindelijk voor iets anders gekozen door het goede contact en advies. Zeer snelle levering. Erg tevreden.

Dolf Huybers beoordeelde op 2018-02-14

Het is een enorm duur product, dat is eigenlijk het enigste. Product dat hoor bij een sticker (die al 50 euro kost). Het ziet er op de muur prima uit hoor, maar de prijs is te hoog naar mijn idee.

Kraal beoordeelde op 2018-01-29

Super leuk kleed. Levertijd vond ik wel wat lang om eerlijk te zijn.

Wendy schep beoordeelde op 2018-01-28

Wooow wat een geweldige site en vriendelijke mensen.. vertelde dat mijn dochter jarig was en kreeg een hele lieve felicitatie kaart erbij.. vond ze helemaal geweldig.. spullen ook super

Gerbrig IJntema beoordeelde op 2018-01-25

Contact en levering waren super! Ook erg leuk ingepakt:-). Nogmaals bedankt!

Lotte beoordeelde op 2018-01-25

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit muurstickers. Wij zijn er ontzettend tevreden mee, nu is de babykamer echt af :)

Johanneke Keijzer-Ziere beoordeelde op 2018-01-20

Na een bestelling te hebben besteld waarbij de levering uitgesteld werd, kreeg ik duidelijke berichtgeving en uiteindelijk een alternatief aangeboden. Zeer netjes en vriendelijke service!