Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Karine Odabasjana beoordeelde op 2018-10-11

behalve dat het artikel niet op voorraad was, ben ik verder tevreden over de kwaliteit van het product

Rika Welles beoordeelde op 2018-10-09

website lastig met iedere keer de cookies melding, hierdoor wordt het niet fijn om de website te bezoeken. 1 x acceptatie van cookies moet voldoende zijn.
Verder geen klachten, levertijd binnen normale tijd.

Muriel Bouw beoordeelde op 2018-10-04

Lia Postma beoordeelde op 2018-09-28

Michelle Compter beoordeelde op 2018-09-25

Zeer tevreden over mijn eerste aankoop bij Lieffeling. Ze houden je keurig op de hoogte over de status van de bestelde artikelen. Daarnaast ben ik ook enthousiast hoe de producten geleverd worden op een nog persoonlijke manier! Een feestje om de doos op te maken...

Leonie Spijkerboer beoordeelde op 2018-09-14

Hanna Hachula beoordeelde op 2018-09-04

Jenny Dominikus beoordeelde op 2018-09-02

Pieter Laros beoordeelde op 2018-08-28

Judith Oost beoordeelde op 2018-08-17

Hele goede en snelle service!

Rapinder Bijsterveld-Bal beoordeelde op 2018-08-04

Marko Dijk beoordeelde op 2018-07-31

Goeie kwaliteit en uitstekende service!

Kim Grootjans beoordeelde op 2018-07-27

Duidelijke website, snelle levering en goede communicatie. Zal er zeker nog vaker een bestelling plaatsen.

Sofie Uvijn beoordeelde op 2018-07-17

Marjolijn Kosten beoordeelde op 2018-07-17

Maurina Leito beoordeelde op 2018-07-10

Snelle levering, goed en persoonlijk ingepakt. Heel fijn!

Sanne Laterveer beoordeelde op 2018-07-10

Leuk wolken spiegeltje, goede en snelle levering

Hanne Kesteloot beoordeelde op 2018-07-05

Heel tevreden. Zeer persoonlijk en correct!

Monique Schlepers beoordeelde op 2018-06-26

Doris Bouman beoordeelde op 2018-06-23

Duidelijke, overzichtelijke webwinkel, snelle levering