Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Magdalena Rozenbaum beoordeelde op 2019-02-15

Harm Jan de Groot beoordeelde op 2019-02-12

Aan alle afspraken gehouden, en een leuk handgeschreven kaartje bij het pakketje.

Marleen Koolsbergen beoordeelde op 2019-02-09

Paula Harper beoordeelde op 2019-02-08

E.A.J.G Musters beoordeelde op 2019-02-06

Nadine Van strien beoordeelde op 2019-02-05

Hanne Jespers beoordeelde op 2019-01-29

Jos Bredero beoordeelde op 2019-01-23

Prima levering. Netjes ingepakt en snel verstuurd.

marina verhallen beoordeelde op 2019-01-22

Sylvia van der Meulen beoordeelde op 2019-01-20

We hebben een prachtig vloerkleed voor onze dochter in gaar kamertje liggen nu. Wat een mooie kwaliteit, en fijn dat het van natuurlijke materialen gemaakt is. Het duurde even voor het kleed er was, langer dan een week. Het product is dan ook handgemaakt en moest uit Frankrijk komen.

Tessel van Meurs beoordeelde op 2019-01-20

Rosalieke Schaafsma beoordeelde op 2019-01-17

Super leuk een persoonlijk kaartje. En snel, netjes geleverd.

Dirk en Maggy Mauroo - De Proft beoordeelde op 2019-01-16

Marlou Linders beoordeelde op 2019-01-15

Emilie Snoeck beoordeelde op 2019-01-12

Corina Verstoep beoordeelde op 2019-01-06

Snel contact!
Alleen jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen.

Christie Dekker beoordeelde op 2019-01-06

Lang op zoek geweest naar het juiste kleed voor de babykamer maar hier helemaal geslaagd. Prachtig kleed gevonden en de kleur is exact zoals op de website weergegeven. Netjes op tijd bezorgd en mooi verpakt.

Anke Michiels beoordeelde op 2019-01-06

Snelle levering met persoonlijk berichtje.

Maud schetters beoordeelde op 2018-12-27

Merve Ulu beoordeelde op 2018-12-21