Ottersweg 10
8476AB Ter Idzard

Marieke beoordeelde op 2018-02-15

Het handgeschreven kaartje vond ik erg leuk. Het product werd ook erg snel bezorgd.

Marissa Goorden-van Zundert beoordeelde op 2018-02-15

Lang gewacht op een artikel dat niet op voorraad was. Uiteindelijk voor iets anders gekozen door het goede contact en advies. Zeer snelle levering. Erg tevreden.

Dolf Huybers beoordeelde op 2018-02-14

Het is een enorm duur product, dat is eigenlijk het enigste. Product dat hoor bij een sticker (die al 50 euro kost). Het ziet er op de muur prima uit hoor, maar de prijs is te hoog naar mijn idee.

Kraal beoordeelde op 2018-01-29

Super leuk kleed. Levertijd vond ik wel wat lang om eerlijk te zijn.

Wendy schep beoordeelde op 2018-01-28

Wooow wat een geweldige site en vriendelijke mensen.. vertelde dat mijn dochter jarig was en kreeg een hele lieve felicitatie kaart erbij.. vond ze helemaal geweldig.. spullen ook super

Gerbrig IJntema beoordeelde op 2018-01-25

Contact en levering waren super! Ook erg leuk ingepakt:-). Nogmaals bedankt!

Lotte beoordeelde op 2018-01-25

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit muurstickers. Wij zijn er ontzettend tevreden mee, nu is de babykamer echt af :)

Johanneke Keijzer-Ziere beoordeelde op 2018-01-20

Na een bestelling te hebben besteld waarbij de levering uitgesteld werd, kreeg ik duidelijke berichtgeving en uiteindelijk een alternatief aangeboden. Zeer netjes en vriendelijke service!

Geertje Kok beoordeelde op 2017-12-28

Product snel in huis (ondanks de kerstdrukte) en leuk verpakt met een lief kaartje erbij. Top service!

Anita L. beoordeelde op 2017-12-22

Heel erg tevreden. Snelle levering en goede communicatie

Nicky Steeman beoordeelde op 2017-12-21

Snelle reactie en verzending. Goede service t.a.v. inpakken (ziet er heel leuk uit) en ook nog een personal touch met een kaartje.

Roxanne wattimena beoordeelde op 2017-12-19

Bakker beoordeelde op 2017-12-06

Heel tevreden. Heb mijn bestelling op tijd gekregen en de kwaliteit is mooi.

Tine Berrevoets beoordeelde op 2017-12-04

Andere kleur besteld dan ik eigenlijk wou voor snelle levering...
Maar dan nog niet tijdig aangekregen voor de verjaardag van mijn dochter

Reactie van Lieffeling:
Beste Tine,

Dank je wel voor je beoordeling. Jouw bestelling is helaas niet tijdig geleverd en dat vind ik zeer spijtig. Wij hebben over de zending vele malen contact gehad via Facebook en heb ik jouw bestelling iedere dag gevolgd via PostNL. Helaas had PostNL een vertraging met uitlevering wegens Black Friday en Green Thursday (dit was ook bekend gemaakt via het nieuws en social media.
Helaas heb ik geen invloed op de uitlevering van PostNL ondanks mijn tijdige verzending.
Ik heb hierover een klacht ingediend bij PostNL.
Ondanks de vertraagde levering hoop ik dat jij veel plezier hebt met je bestelling.
Vriendelijke groet,
Lilian
www.lieffeling.nl

Sylvia Horsman beoordeelde op 2017-12-03

Mijn bestelling (kleed) was razendsnel binnen. Mijn dochter is er helemaal blij mee!

Hauben Marina beoordeelde op 2017-11-25

Met mijn aankoop ben ik heel blij omdat ik het in het echt ook heel mooi spul vind . De hele afhandeling verloopt correct.
In de toekomst zal ik zeker gebruik maken van jullie site en om voor mijn kleinkinderen spulletjes te kopen.

S.E.A.A. Postelmans-de Roo beoordeelde op 2017-11-16

Top service, geweldige communicatie!

margriet maneschijn beoordeelde op 2017-11-15

Leuk ingepakt!!! Snelle levering

Ingeborg van Jole beoordeelde op 2017-10-31

Bestelling snel ontvangen en goed per mail op de hoogte gehouden over het bestelproces. Kwaliteit van het product (muurstickers) is goed en makkelijk te bevestigen.

Dominique beoordeelde op 2017-10-26

Mooie spullen en snel geleverd!