Amelisweerd 65
3813 XE Amersfoort

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

7,7

2016

Jouke beoordeelde op 2016-05-04

Ik heb ruim een maand geleden een kabeltje besteld en vooruit betaald. Sindsdien heb ik niks meer gehoord en geen kabeltje ontvangen. Op mails wordt niet gereageerd en er staat op de website geen telefoonnummer. Er staat op deze site wel een nummer van dit bedrijf, maar als je dat belt krijg je een voicemail.

Kortom, ik ben zeer ontevreden. Dit lijkt op een vorm van oplichting.

john beoordeelde op 2014-06-13

De bestelde en volgende dag geleverde oplader voor mijn Blackberry bleek door deze smartphone niet geaccepteerd. Per e-mail daarvan toch maar melding gedaan. Zonder verdere kosten werd de daaropvolgende dag een andere - wel werkende - oplader bezorgd. (de 1st geleverde hoefde niet retour) . Super dus.

Gregg beoordeelde op 2014-05-27

Ik had een kabel nodig tussen mijn Xbox en TV en via de chat direct antwoord gekregen. Scheelt me ook weer een belletje. Bovendien kon ik de volgende werkdag meteen weer aan de slag met gamen!

Dennis beoordeelde op 2013-10-18

Snelle levering en prima prijzen!

Denise beoordeelde op 2013-10-18

Ik heb mijn producten voor 16.00 uur besteld en kreeg het de
volgende werkdag al geleverd. Wat een super snelle service en
ze komen hun afspraken na!

Top webshop!

Anoniem beoordeelde op 2013-05-10

Ik heb een kabel besteld, welke ik de volgende dag al in goede
staat bezorgd kreeg. Sneller dan ik had verwacht, en ook nog
eens voor een goede prijs.

Jeroen beoordeelde op 2013-02-22

In plaats van een AV kabel voor de PS3 kreeg ik een AV kabel voor een
PSX?!? En als je dan nog niet eens kunt bellen omdat er geen
telefoonnummer wordt vermeld, wordt het toch wel een dubieus zaakje.
Nota bene met Webwinkel keurmerk. Vraag mij af wat dat keurmerk
inhoudt. In elk geval niet de bereikbaarheid van een bedrijf!

Rh beoordeelde op 2012-09-19

Als je een Webwinkel Keur op je website hebt staan toon je wat
mij betreft minimaal een telefoonnummer waarop ik iemand kan
bereiken en niet alleen een formuliertje.
Stel dit a.u.b. in de voorwaarde.
Overigens wel contact per e-mail dat goed is, maar persoonlijk
contact met vragen is makkelijk!

Inge beoordeelde op 2012-08-03

Op maandag bestelling gedaan en betaald, bevestiging ontvangen, status naar "in behandeling". Toen werd het stil.
Geen levering, geen mail. Artikel was op voorraad, maar blijkbaar krijgen ze het in 5 dagen niet verzonden.

rob beoordeelde op 2012-04-15

bedrijf werkt zeer efficient ik heb naar bedrijf gemaild doch geen reaktie mogen ontvangen

Anoniem beoordeelde op 2012-04-13

Makkelijk Betaalbaar,
Goede En Snelle levering. -

Maarten beoordeelde op 2012-04-11

nee

Anoniem beoordeelde op 2012-03-15

zo`n snelle levering had ik niet verwacht.

Anoniem beoordeelde op 2012-03-08

Anoniem beoordeelde op 2012-02-11

De post heeft er 5 werkdagen over gedaan om een pakketje af te leveren.

Jade beoordeelde op 2012-01-11

goed advies, snelle reactie op mijn mail

Anoniem beoordeelde op 2012-01-11

was mijn eerste keer dat ik iets bij jullie bestelde en moet zeggen dat ik zeer positief verrast ben over de snelheid etc. Goeie voor de volgende keer en ik ga jullie zeker aan raden!

Martine beoordeelde op 2012-01-10

Anoniem beoordeelde op 2011-12-13

Philip beoordeelde op 2011-01-16

Coax kabel voor mijn televisie besteld, op donderdag 16:00 uur besteld, vrijdagmiddag al in huis! Prima service en goede prijzen.

2011