Galerijmuur 30

Lees
waarom

2014

Ditta beoordeelde op 2014-08-27

Geweldige service!! Tot in detail meedenken met de klant, waar vind je nog zoveel klantenservice! En dat via internet, chapeau voor de Strakkedas.nl En de kwaliteit van de stropdas is ook erg goed!

Marlinda beoordeelde op 2014-08-21

Prima service !

Sebastiaan Kloosterboer beoordeelde op 2014-06-13

Helemaa top geregeld. Goede service, sms-jes om me op de hoogte te houden van de levering en die was zoals beloofd nog de volgende dag! Kwaliteit kan ik niet beoordelen, maar voor die prijs geloof ik het wel.

Mystery shopper beoordeelde op 2014-06-03

We hebben de webwinkel Strakke Das onlangs verrast met een mysteryactie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een vrouw die een WK feest had georganiseerd op 13 juni (Spanje - NL). Omdat haar man hier nog niet van af wist, was ze op zoek naar een oranje stropdas als verassing voor haar man. Dit product vond ze bij de webwinkel Strakke Das. Ze vroeg aan de webwinkel welke periode ze moest bedenken tussen het bestellen en het geleverd krijgen van het product. Daarnaast vroeg ze of het eventueel nog geretourneerd kon worden, bijvoorbeeld wanneer de das haar man niet goed zou staan. We krijgen al spoedig een vrolijke reactie terug. Hierin werden onze vroeg adequaat beantwoord. Omdat we wel van de vrolijke toon in de mail houden, maar ook omdat onze vragen gewoon goed beantwoord werden, geven we de webwinkel de maximale beoordeling van vijf sterren.

Joyce beoordeelde op 2014-05-14

Via www.strakkedas.nl een rode stropdas besteld. De volgende dag had ik de stropdas al in huis. De stropdas zat keurig verpakt. Tijdens het openen van de verpakking zag ik een prachtige glanzende das verschijnen. De das is mooi afgewerkt en is duidelijk van goede kwaliteit. Ook al is de das niet van zijde, mensen vragen dit wel aan me. Ik ben zeer tevreden met deze das! Bedankt strakke das!

Frank beoordeelde op 2014-05-14

Mooie strakke dassen tegen een lekkere strakke prijs en strak op tijd bezorgd.

M.H beoordeelde op 2014-05-09

Alles was in orde.

Justin Abrahams beoordeelde op 2014-05-09

Ik was al een tijdje op zoek naar een effen das, maar vanwege drukte geen tijd gehad om naar de winkel te gaan. Zodoende ben ik via Google op http://www.strakkedas.nl/ terecht gekomen. Na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik netjes een email. De volgende dag werd de stropdas ook bezorgd. Ik vind de kwaliteit erg mooi en de afhandeling ook.

Mijn advies voor strakke/mooie dassen: http://www.strakkedas.nl/

Willem beoordeelde op 2014-05-09

Snelle levering zoals beloofd! Erg mooi compleet setje voor een prikkie!

Stefan Cristian beoordeelde op 2014-05-08

YOU ARE THE BEST!

Florina Vasie beoordeelde op 2014-05-08

Mooie stropdas , bedankt voor het advies ook !
Snelle levering.

Anne beoordeelde op 2014-05-08

Bestellen en betalen ging super makkelijk.
Na mijn bestelling kreeg ik een smsje met de status.
Ga zo door !

Lewis Jansen beoordeelde op 2014-05-08

Al een aantal keer besteld bij strakkedas, altijd goede service gehad en geen klachten.

2014