Roggenstraat 9
8011TE Zwolle

Marion Wijntjes beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering en mooie tassen!!

Heidi Ekkelenkamp beoordeelde op 2019-07-26

Prima service en ook echt mooie echte leren heuptasje en daar ben erg blij mee en volgende keer bestel weer bij jullie ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Pascalle Reinderink beoordeelde op 2019-07-09

Snelle levering netjes ontvangen

Marloes beoordeelde op 2019-04-21

Niet tevreden. Nog geen 5 maanden terug een tas gekocht in hun winkel. Gister schoot een hengsel los, dus ik ging terug met de tas om dit uit te leggen. Het enige wat vervolgens (op geen aardige manier) wordt gezegd is: dan moet je maar even naar de schoenmaker om hem te laten maken.

Er is geen excuus aangeboden niks, geen vergoeding, geen alternatief. Ik vind dit echt geen service en aangezien de tassen dus zo snel kapot gaan, raad ik het niet aan om hier iets te kopen.

Marion Wijntjes beoordeelde op 2019-03-11

Super blij met mijn Bag2Bag tas!! En nog een mooie portemonnee erbij gekregen!! ๐Ÿ‘๐Ÿป

Heidi Versteege beoordeelde op 2019-03-10

Heel blij met mijn nieuwe Bag2Bag Flint tas. Woensdag besteld en vrijdag in huis. Super fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden!

Jacqueline Spanjaards beoordeelde op 2019-02-01

Snelle levering, netjes verpakt alsook goede communicatie via e-mail. Top!!

Annelore beoordeelde op 2019-02-01

Heel leuk verpakt als Kado en snelle levering, de volgende dag al in huis.

Karin Van gijzen beoordeelde op 2019-01-31

Uiterst tevreden zondag besteld dinsdag binnen.

Esther Wal beoordeelde op 2018-10-27

Bestelling gedaan voor een Dames bingo omdat normaal gesproken de levertijd perfect is. Nu pakket vermist bij DHL en moest ik last minute tassen elders kopen. Vandaag nog geen tassen gezien

maria petrillo beoordeelde op 2018-10-08

Mooie site ,en mijn bestelling was de volgende al binnen

verschoor.. hillegom beoordeelde op 2018-07-27

leuke website snelle levering,en… heel veel leuke reacties...Wat een leuke tas.En dan reclame maken

Gerrie Kuipers beoordeelde op 2018-06-22

Tasje besteld en de volgende dag al binnen. Prima service.

Jellie Krol beoordeelde op 2018-06-19

Goede levering goed verpakt.!!!!!!

Chantal Bouwmeester beoordeelde op 2018-06-12

Mooie duidelijke website. Betalen ging snel en gemakkelijk en de werd na 2 dagen al bezorgd!

Marian Bloodshoofd beoordeelde op 2018-06-05

Heel tevreden , via facebook( messegner ) contact gehad, over een tas die ik op de libelle beurs had gezien, deze stond niet op de site maar moeite gedaan om deze toch op te sturen.

Ria Sellies beoordeelde op 2018-05-28

Mooi produkt

Joke beoordeelde op 2018-05-03

Snelle levering. Erg leuk tasje en leuk ingepakt.

Lisa Kooiker beoordeelde op 2018-04-26

Prima service. Mooi product

Ingrid Oord beoordeelde op 2018-04-22

Snelle levering! Goede prijs kwaliteit verhouding.