De Zompe 4u
4353RT Serooskerke

Ha Piersma beoordeelde op 2019-07-18

ben tevreden over de levering en gemaakte afspraken die nagekomen zijn

H de Schipper beoordeelde op 2019-07-05

Vakmensen die meedenken met de combinatie van techniek en installatie.
Keurig geleverd, en alles in juiste hoeveelheid aanwezig. De installateur kon volgens het stappenplan de installatie keurig uitvoeren.
Laat de zon maar komen, wij zijn er klaar voor.

Ook in de aftersales, erg nuttig. ( Robrecht) Succes met de onderneming.

Jan Jacobi beoordeelde op 2019-06-15

snelle en correcte levering

Harm Bruin beoordeelde op 2019-05-17

Ben tevreden over de levering en de snelheid, vindt het alleen jammer dat er nit op rekening kan worden gekocht.

Benny Mullink beoordeelde op 2019-05-02

Heel tevreden, ze konden het bestelde product niet leveren i.v.m. geen voorraad.
We kregen met korting het daarop volgende product maandag geregeld en dinsdag voor 12,00 uur geleverd toppie.

FB Witter beoordeelde op 2019-04-22

Techniq is webwinkel met kennis over hun eigen producten en binnen het vakgebied van zon-renewables.

Elke beoordeelde op 2018-12-07

Een hoop gerommel met de service en levering. Uiteindelijk de eigenaar gesproken en die heel het wel goed op gepakt. Alleen nog de in gebruik stelling en dan moet het hopelijk goed zijn.

ad post beoordeelde op 2018-10-21

correcte en snelle levering

Keith Wilson beoordeelde op 2018-10-18

Snel levering op de dag dat ik wil. Alleen aflevering naar de straat en niet naar de installatie plek, bij onze stal. Moet zelf een heeftruk regellen.

Reactie van TechniQ:
Dank voor uw beoordeling. Wij zullen dit opnemen met de leverancier.

Erik van Eijnsbergen beoordeelde op 2018-09-23

Biodom LX Pelletketel, Boilervat 500liter, 60 Heatpipes, zeer snelle levering, prettige samenwerking, goed advies en afronding na plaatsing. Zeker aan te bevelen omdat deze mensen met je mee denken en weten waar ze het over hebben.

joram franken beoordeelde op 2018-08-10

Ik heb een zonneboiler gekocht van 300 liter met 36 heatpipes.
als er iets niet duidelijk was is een telefoontje genoeg, je wordt erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
kortom een erg goed klantgericht bedrijf.

Manuel Van Groningen beoordeelde op 2018-07-27

Professioneel; ze weten waar ze over praten.
Kwaliteit; super product (zonneboiler 30 heatpipes met 300l boiler met cv ondersteuning) werkt grandioos, nu werkt de hittegolf ook wel mee ;). Maar met min 5 graden buiten en beetje zon toch makkelijk 35 graden boiler temperatuur.
Behulpzaam; altijd vriendelijk meedenken en komen afspraken na. Kortom top!!!!!!

De Kam beoordeelde op 2018-07-18

De voorlichting over zonnepanelen in het voortraject verliep goed. Door gedegen kennis en enthousiasme kon de keus om solar edge met optimizer te kiezen overtuigend zijn.
De levering was op korte termijn te realiseren. De begeleiding en adviezen bij de installatie was goed. Mensen met hart voor de zaak en klantgericht.

Pieter beoordeelde op 2018-05-16

Bij levering was er een zonnepaneel gebroken. Dit werd meteen rechtgezet door TechniQ. Van bestelling tot installatie verliep alles perfect. Een zeer bekwaam en sympathiek team.

peter beoordeelde op 2018-04-25

zeer snelle levering, goed telefonisch contact, boiler beschadigd foto doorgestuurd en in een notime werde de boiler gewisseld.
en natuur de werking v/d zonneboiler300l is helemaal top

Wim Gevers beoordeelde op 2018-04-09