De Zompe 49
4353RT Serooskerke

joram franken beoordeelde op 2018-08-10

Ik heb een zonneboiler gekocht van 300 liter met 36 heatpipes.
als er iets niet duidelijk was is een telefoontje genoeg, je wordt erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
kortom een erg goed klantgericht bedrijf.

Manuel Van Groningen beoordeelde op 2018-07-27

Professioneel; ze weten waar ze over praten.
Kwaliteit; super product (zonneboiler 30 heatpipes met 300l boiler met cv ondersteuning) werkt grandioos, nu werkt de hittegolf ook wel mee ;). Maar met min 5 graden buiten en beetje zon toch makkelijk 35 graden boiler temperatuur.
Behulpzaam; altijd vriendelijk meedenken en komen afspraken na. Kortom top!!!!!!

De Kam beoordeelde op 2018-07-18

De voorlichting over zonnepanelen in het voortraject verliep goed. Door gedegen kennis en enthousiasme kon de keus om solar edge met optimizer te kiezen overtuigend zijn.
De levering was op korte termijn te realiseren. De begeleiding en adviezen bij de installatie was goed. Mensen met hart voor de zaak en klantgericht.

Pieter beoordeelde op 2018-05-16

Bij levering was er een zonnepaneel gebroken. Dit werd meteen rechtgezet door TechniQ. Van bestelling tot installatie verliep alles perfect. Een zeer bekwaam en sympathiek team.

peter beoordeelde op 2018-04-25

zeer snelle levering, goed telefonisch contact, boiler beschadigd foto doorgestuurd en in een notime werde de boiler gewisseld.
en natuur de werking v/d zonneboiler300l is helemaal top

klopt alle maal

Michel Haneman beoordeelde op 2018-03-01

Goede en snelle levering

M van Groningen beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijke offerte, snelle levering, werd altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
prima nazorg. Het systeem zelf is top. Werkt boven mijn verwachting.

Reactie van TechniQ:
Bedankt voor deze mooie woorden!

Rudy Hagewoud beoordeelde op 2018-02-05

Duidelijke website en super snelle levering..

Ronald Brands beoordeelde op 2018-01-23

Even een boiler besteld. Daarna kreeg ik pas door wat een enorm fraai producten gala dit bedrijf heeft. Zonneboilers, zonnepanelen, warmtepompen, noem maar op. Echt Duurzame producten. Informatie was perfect. Levering exact op tijd. Aanrader!!

Tinka Hoving beoordeelde op 2018-01-18

Besteld, gelijk bevestiging, goede service

Gertjan Geerts beoordeelde op 2018-01-04

Onduidelijke website en bij de levering zat er geen montage handleiding bij.

Beste heer Geerts,
Zojuist hebben wij u in een mail een reactie gegeven met hierin de ontbrekende handleidingen die normaal gesproken altijd worden meegezonden, maar een enkele keer per ongeluk wordt vergeten. Tevens hebben wij u gevraagd om uw bijdrage te leveren om onze website eventueel nog duidelijker te krijgen voor onze klanten.

Ed Visser beoordeelde op 2017-09-07

Installatie kompleet geleverd, voldoende uitleg duidelijke beschrijvingen.
Behalve eigen installatie ook inmiddels twee bij vrienden geplaatst, dus drie maal een goed product geleverd.
Subsidie inmiddels ook binnen, helemaal geweldig.
Kortom het is prettig zaken doen met Bram en zijn collegae. bedankt.

Huib Maljaars beoordeelde op 2017-08-29

Een bedrijf dat aandacht heeft voor de klanten zowel bij de aanschaf maar ook daarna. Tijdens het opbouwen van het systeem had ik nog diverse vragen maar dat was geen enkel probleem en de hulp was duidelijk.
Aanvraag voor subsidie liep bij mij niet vlekkeloos maar daar was zonneboiler-zelfbouw niet de oorzaak van. De subsidie verstrekker moest informatie hebben van het systeem en die hebben ze uiteindelijk zeer laat opgevraagd bij Zonneboiler-zelfbouw. Door hun is deze informatie netjes verstrekt en mede daardoor kreeg ik nog meer subsidie dan in eerste instantie in de afferte vermeld stond.
Inmiddels zitten de collectoren al 5 maanden op het dak en hebben ze al voor veel litertjes warm water gezorgd.
Denk je er aan om zonnecollectoren aan te schaffen koop ze dan bij zonneboiler-zelfbouw.nl Een beetje handig persoon kan ze zeker zelf plaatsen.

Reactie van TechniQ:
Hartelijk dank voor uw mooie woorden!

Ton Vercoulen beoordeelde op 2017-06-23

Hallo Dhr Bram Wijne,

Ik wil U even op de hoogte houden van mijn bevindingen na de installatie van mijn zonneboiler systeem in de nazomer van 2016.
Ik sta er nog steeds versteld van wat dit systeem uitmaakt op mijn energie verbruik, Ik had in July vorig jaar een nieuw contract afgesloten op het verbruik van het jaar er voor. Nu nagenoeg een jaar later heb ik 20% minder gas gebruikt als het jaar ervoor. Zoals het er nu uit ziet gebruik ik van April tot oktober alleen gas om te koken ( en dat zijn maar enkele kuubs) , voor het warme water draait de ketel deze hele periode helemaal niet meer. De energieleverancier is al eens komen checken of de gasmeter nog wel naar behoren werkte, (dit was echt hilarisch )
Het systeem werkt feilloos !!
Daarom, ik zou een dergelijk systeem iedereen aanbevelen, als je er plaats voor hebt !!!!

Met vriendelijke Groet
Ton Vercoulen

Hugo van Vliet beoordeelde op 2017-06-06

Na telefonisch contact juiste installatie samengesteld en besteld.
Zeer goed geholpen met meedenken

Dhr. Ton Vercoulen beoordeelde op 2016-10-09

Hallo Dhr Bram Wijne;

Nu bijna twee maanden na het installeren van de zonneboiler ben ik erg in m’n nopjes met de voorlopige resultaten van het systeem.
We hebben natuurlijk , qua weer, een prachtige tijd gehad voor een zonneboiler.
De CV ketel heeft nog geen seconde gebrand om warmwater te maken sinds 2 aug j.l..
Daarbij hield ik regelmatig mijn energie verbruik bij en ik moet zeggen dat het in die maanden nog al wat uit maakt, gewoon geweldig !
Ook het afkoelen, dit was tijdens onze vakantie dat de boiler de 90 gr wilde overschrijden werkte alles feilloos .

Al met al ik ben meer dan 100% tevreden met de aanschaf, ook de subsidie was snel en makkelijk geregeld.
We gaan dadelijk de wat grijzere en koudere dagen tegemoet , ik ben heel benieuwd wat de installatie dan nog aan warmte opwekt .

Ik heb je enkele foto’s toegestuurd, kijk maar of je er wat aan hebt, ik vind het gewoon leuk om het je te laten zien, je me erg betrokken over, dat is wel zo prettig.

Ton Vercoulen