De Zompe 49
4353RT Serooskerke

Elke beoordeelde op 2018-12-07

Een hoop gerommel met de service en levering. Uiteindelijk de eigenaar gesproken en die heel het wel goed op gepakt. Alleen nog de in gebruik stelling en dan moet het hopelijk goed zijn.

ad post beoordeelde op 2018-10-21

correcte en snelle levering

Keith Wilson beoordeelde op 2018-10-18

Snel levering op de dag dat ik wil. Alleen aflevering naar de straat en niet naar de installatie plek, bij onze stal. Moet zelf een heeftruk regellen.

Reactie van TechniQ:
Dank voor uw beoordeling. Wij zullen dit opnemen met de leverancier.

Erik van Eijnsbergen beoordeelde op 2018-09-23

Biodom LX Pelletketel, Boilervat 500liter, 60 Heatpipes, zeer snelle levering, prettige samenwerking, goed advies en afronding na plaatsing. Zeker aan te bevelen omdat deze mensen met je mee denken en weten waar ze het over hebben.

joram franken beoordeelde op 2018-08-10

Ik heb een zonneboiler gekocht van 300 liter met 36 heatpipes.
als er iets niet duidelijk was is een telefoontje genoeg, je wordt erg vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
kortom een erg goed klantgericht bedrijf.

Manuel Van Groningen beoordeelde op 2018-07-27

Professioneel; ze weten waar ze over praten.
Kwaliteit; super product (zonneboiler 30 heatpipes met 300l boiler met cv ondersteuning) werkt grandioos, nu werkt de hittegolf ook wel mee ;). Maar met min 5 graden buiten en beetje zon toch makkelijk 35 graden boiler temperatuur.
Behulpzaam; altijd vriendelijk meedenken en komen afspraken na. Kortom top!!!!!!

De Kam beoordeelde op 2018-07-18

De voorlichting over zonnepanelen in het voortraject verliep goed. Door gedegen kennis en enthousiasme kon de keus om solar edge met optimizer te kiezen overtuigend zijn.
De levering was op korte termijn te realiseren. De begeleiding en adviezen bij de installatie was goed. Mensen met hart voor de zaak en klantgericht.

Pieter beoordeelde op 2018-05-16

Bij levering was er een zonnepaneel gebroken. Dit werd meteen rechtgezet door TechniQ. Van bestelling tot installatie verliep alles perfect. Een zeer bekwaam en sympathiek team.

peter beoordeelde op 2018-04-25

zeer snelle levering, goed telefonisch contact, boiler beschadigd foto doorgestuurd en in een notime werde de boiler gewisseld.
en natuur de werking v/d zonneboiler300l is helemaal top

klopt alle maal

Michel Haneman beoordeelde op 2018-03-01

Goede en snelle levering

M van Groningen beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijke offerte, snelle levering, werd altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
prima nazorg. Het systeem zelf is top. Werkt boven mijn verwachting.

Reactie van TechniQ:
Bedankt voor deze mooie woorden!

Rudy Hagewoud beoordeelde op 2018-02-05

Duidelijke website en super snelle levering..

Ronald Brands beoordeelde op 2018-01-23

Even een boiler besteld. Daarna kreeg ik pas door wat een enorm fraai producten gala dit bedrijf heeft. Zonneboilers, zonnepanelen, warmtepompen, noem maar op. Echt Duurzame producten. Informatie was perfect. Levering exact op tijd. Aanrader!!

Tinka Hoving beoordeelde op 2018-01-18

Besteld, gelijk bevestiging, goede service

Gertjan Geerts beoordeelde op 2018-01-04

Onduidelijke website en bij de levering zat er geen montage handleiding bij.

Beste heer Geerts,
Zojuist hebben wij u in een mail een reactie gegeven met hierin de ontbrekende handleidingen die normaal gesproken altijd worden meegezonden, maar een enkele keer per ongeluk wordt vergeten. Tevens hebben wij u gevraagd om uw bijdrage te leveren om onze website eventueel nog duidelijker te krijgen voor onze klanten.

Ed Visser beoordeelde op 2017-09-07

Installatie kompleet geleverd, voldoende uitleg duidelijke beschrijvingen.
Behalve eigen installatie ook inmiddels twee bij vrienden geplaatst, dus drie maal een goed product geleverd.
Subsidie inmiddels ook binnen, helemaal geweldig.
Kortom het is prettig zaken doen met Bram en zijn collegae. bedankt.