Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

TechniQ

De Zompe 49
4353RT Serooskerke
085-0653451
KvK 68122632

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
TechniQ

Gemiddelde beoordeling

9,7

31 beoordelingen

Beoordeling van klanten

97%

3%

0%

2018
TechniQ

Pieter beoordeelde op 2018-05-16

Bij levering was er een zonnepaneel gebroken. Dit werd meteen rechtgezet door TechniQ. Van bestelling tot installatie verliep alles perfect. Een zeer bekwaam en sympathiek team.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

peter beoordeelde op 2018-04-25

zeer snelle levering, goed telefonisch contact, boiler beschadigd foto doorgestuurd en in een notime werde de boiler gewisseld.
en natuur de werking v/d zonneboiler300l is helemaal top

TechniQ

Wim Gevers beoordeelde op 2018-04-09

Prima snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

T Bruin beoordeelde op 2018-04-08

Mooie boiler ! Doet het perfect en zeer snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

jan beoordeelde op 2018-03-15

super snel geleverd, na 16:00 besteld volgende dag in huis

TechniQ

H Schouten beoordeelde op 2018-03-15

klopt alle maal

TechniQ

Michel Haneman beoordeelde op 2018-03-01

Goede en snelle levering

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

M van Groningen beoordeelde op 2018-02-25

Duidelijke offerte, snelle levering, werd altijd vriendelijk en professioneel te woord gestaan.
prima nazorg. Het systeem zelf is top. Werkt boven mijn verwachting.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van TechniQ:
Bedankt voor deze mooie woorden!
TechniQ

Rudy Hagewoud beoordeelde op 2018-02-05

Duidelijke website en super snelle levering..

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Ronald Brands beoordeelde op 2018-01-23

Even een boiler besteld. Daarna kreeg ik pas door wat een enorm fraai producten gala dit bedrijf heeft. Zonneboilers, zonnepanelen, warmtepompen, noem maar op. Echt Duurzame producten. Informatie was perfect. Levering exact op tijd. Aanrader!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Tinka Hoving beoordeelde op 2018-01-18

Besteld, gelijk bevestiging, goede service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Gertjan Geerts beoordeelde op 2018-01-04

Onduidelijke website en bij de levering zat er geen montage handleiding bij.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van TechniQ:
Beste heer Geerts,
Zojuist hebben wij u in een mail een reactie gegeven met hierin de ontbrekende handleidingen die normaal gesproken altijd worden meegezonden, maar een enkele keer per ongeluk wordt vergeten. Tevens hebben wij u gevraagd om uw bijdrage te leveren om onze website eventueel nog duidelijker te krijgen voor onze klanten.
TechniQ

Ed Visser beoordeelde op 2017-09-07

Installatie kompleet geleverd, voldoende uitleg duidelijke beschrijvingen.
Behalve eigen installatie ook inmiddels twee bij vrienden geplaatst, dus drie maal een goed product geleverd.
Subsidie inmiddels ook binnen, helemaal geweldig.
Kortom het is prettig zaken doen met Bram en zijn collegae. bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Huib Maljaars beoordeelde op 2017-08-29

Een bedrijf dat aandacht heeft voor de klanten zowel bij de aanschaf maar ook daarna. Tijdens het opbouwen van het systeem had ik nog diverse vragen maar dat was geen enkel probleem en de hulp was duidelijk.
Aanvraag voor subsidie liep bij mij niet vlekkeloos maar daar was zonneboiler-zelfbouw niet de oorzaak van. De subsidie verstrekker moest informatie hebben van het systeem en die hebben ze uiteindelijk zeer laat opgevraagd bij Zonneboiler-zelfbouw. Door hun is deze informatie netjes verstrekt en mede daardoor kreeg ik nog meer subsidie dan in eerste instantie in de afferte vermeld stond.
Inmiddels zitten de collectoren al 5 maanden op het dak en hebben ze al voor veel litertjes warm water gezorgd.
Denk je er aan om zonnecollectoren aan te schaffen koop ze dan bij zonneboiler-zelfbouw.nl Een beetje handig persoon kan ze zeker zelf plaatsen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van TechniQ:
Hartelijk dank voor uw mooie woorden!
TechniQ

Ton Vercoulen beoordeelde op 2017-06-23

Hallo Dhr Bram Wijne,

Ik wil U even op de hoogte houden van mijn bevindingen na de installatie van mijn zonneboiler systeem in de nazomer van 2016.
Ik sta er nog steeds versteld van wat dit systeem uitmaakt op mijn energie verbruik, Ik had in July vorig jaar een nieuw contract afgesloten op het verbruik van het jaar er voor. Nu nagenoeg een jaar later heb ik 20% minder gas gebruikt als het jaar ervoor. Zoals het er nu uit ziet gebruik ik van April tot oktober alleen gas om te koken ( en dat zijn maar enkele kuubs) , voor het warme water draait de ketel deze hele periode helemaal niet meer. De energieleverancier is al eens komen checken of de gasmeter nog wel naar behoren werkte, (dit was echt hilarisch )
Het systeem werkt feilloos !!
Daarom, ik zou een dergelijk systeem iedereen aanbevelen, als je er plaats voor hebt !!!!

Met vriendelijke Groet
Ton Vercoulen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Hugo van Vliet beoordeelde op 2017-06-06

Na telefonisch contact juiste installatie samengesteld en besteld.
Zeer goed geholpen met meedenken

TechniQ

Dhr. Ton Vercoulen beoordeelde op 2016-10-09

Hallo Dhr Bram Wijne;

Nu bijna twee maanden na het installeren van de zonneboiler ben ik erg in m’n nopjes met de voorlopige resultaten van het systeem.
We hebben natuurlijk , qua weer, een prachtige tijd gehad voor een zonneboiler.
De CV ketel heeft nog geen seconde gebrand om warmwater te maken sinds 2 aug j.l..
Daarbij hield ik regelmatig mijn energie verbruik bij en ik moet zeggen dat het in die maanden nog al wat uit maakt, gewoon geweldig !
Ook het afkoelen, dit was tijdens onze vakantie dat de boiler de 90 gr wilde overschrijden werkte alles feilloos .

Al met al ik ben meer dan 100% tevreden met de aanschaf, ook de subsidie was snel en makkelijk geregeld.
We gaan dadelijk de wat grijzere en koudere dagen tegemoet , ik ben heel benieuwd wat de installatie dan nog aan warmte opwekt .

Ik heb je enkele foto’s toegestuurd, kijk maar of je er wat aan hebt, ik vind het gewoon leuk om het je te laten zien, je me erg betrokken over, dat is wel zo prettig.

Met vriendelijke groet,

Ton Vercoulen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Gijs beoordeelde op 2016-09-14

Zeer tevreden met het product (zonneboiler met 24 heatpipes) en de service! Doe het zelf, maar ook dan bij iedere stap vriendelijk en inhoudelijk geholpen. Na 3 maanden een klein probleem met een sensor gehad, maar een vervangende sensor werd dezelfde dag nog opgestuurd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

Jan Huisman beoordeelde op 2016-06-06

Beste Bram,

Zojuist heb ik de subsidie ontvangen die is toegekend in het kader van de plaatsing van de zonneboiler. Het is zelfs nog 1 euro meer dan je had voorspeld in de offerte.

Ik wil je graag nog het volgende meegeven, wellicht heb je er iets aan en misschien ook niet. Ik bekijk het altijd maar als: “feedback is een geschenk”.

In eerste aanleg vond ik het best wel eng om alles via internet te doen. Je hoort tenslotte veel over oplichting en ik zag mijn aanbetaling al verdwijnen. Wat ook niet echt hielp was het opzoeken van het bedrijf van Hero op Google maps je krijgt een foto te zien van een bedrijf met een andere naam.

Na het eerste telefonische contact met Heero van Elektromate was de angst wel weg en ik moet zeggen terecht, goede en nette installatie en ook de restpunten zijn door hem keurig opgelost en ik heb steeds vertrouwen gehad in zijn kunnen. Onderling overleg verliep ook heel goed.

De installatie draait en het lijkt er op dat de eerste besparing al zichtbaar wordt: wij betrekken energie via de NUON en in de “mijn NUON-pagina” zit een tooltje dat “mijn verbruik” heet. Als ik daar meterstanden invul dan kan ik ook zien wat het daadwerkelijk verbruik is afgezet tegen de prognose van NUON voor die maand. Voor de maand mei zou ik dan 60% minder hebben gebruikt dan de prognose. Dat ziet er al leuk uit, maar ik besef dat ik een veel langere termijn aan moet houden om de echte besparing te zien.

De subsidie aanvragen was even wat gedoe in de site, maar uiteindelijk niet heel moeilijk.

Afrondend: Ik ben zeer tevreden over product en proces en ik ben blij dat ik jullie het vertrouwen heb gegeven. Vrienden en kennissen hebben de installatie al gezien en ik vergeet dan niet om jullie aan te prijzen.

Ik hoop dat jullie nog vele installaties mogen plaatsen.

Vriendelijke groet,

Jan Huisman

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
TechniQ

René Ootjers beoordeelde op 2016-04-19

goede aanschaf, goede service , lekker warm water voor de was, vaatwasser,vloerverwarming en de cv.
voldoet aan alle verwachtingen ook in de winter.
Bram Bedankt.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.