De Vriesstraat 43

Marjolein Koning beoordeelde op 2019-05-03

Jg van zanten-zuurmond beoordeelde op 2019-05-03

T beoordeelde op 2019-05-02

Petronella Westercappel beoordeelde op 2019-04-11

Tevreden over alles producten en de service

Dominique van Paassen beoordeelde op 2019-04-05

Snelle service.

Annouchka Keller beoordeelde op 2019-03-27

Zubeda Din beoordeelde op 2019-03-18

Lynette Cher beoordeelde op 2019-03-03

This is my second time ordering from the site.
Shipping was prompt, customer service by Illona was very efficient and responsive.
She went out to ensure that I was satisfied with the service.
The service quality exceeded my expectations, will definitely order again!

Oxana Tokmantseva beoordeelde op 2019-02-21

Dank u well voor bestelling, alles OK, maar dos van setje voledig kapot. Ik denk voor volgende keer bestellen kado voor vrendin, maar met dezelfde probleem liever niet.

Reactie van Utsukusy Schoonheid:
Dat is jammer om te horen! Is de hele doos kapot gegaan? Helaas gaat de pakketbezorger niet altijd even zorgvuldig om met pakketten en kan er iets kapot gaan. Wij zullen hiervoor contact met de vervoerder opnemen. Wanneer er in de toekomst zoiets gebeurt, raad ik u aan contact op te nemen met ons, want we hadden dit meteen kunnen oplossen voor u. Ik stuur u een verzendlabel zodat u de kapotte producten gratis kunt terugsturen. Na ontvangst van de retour zending stuur ik u een nieuw pakket toe zodat u geen kapotte doos aan uw vriendin cadeau hoeft te geven. Excuses voor het ongemak!

Lonneke De Leeuw beoordeelde op 2019-02-05

Ellen Riley beoordeelde op 2018-12-31

Very satisfied with the products. Have ordered them several times now. Service excellent , very quick delivery. Plus a handwritten note explaining which products shouldn’t be used together. Very helpful. Thank you.

Reactie van Utsukusy Schoonheid:
You are very welcome! Thank you for your nice feedback!

Saloua El Ismaili beoordeelde op 2018-12-17

Caroline Hoekendijk Hoekendijk beoordeelde op 2018-12-16

Goede levering, duidelijke communicatie omtrent levering en producten zijn prachtig en goed verpakt.

Yolande Daelemans beoordeelde op 2018-12-11

Sandra Diets beoordeelde op 2018-12-04