De Vriesstraat 43
2593XG 's-Gravenhage

Katherine Pomalaza beoordeelde op 2018-05-06

Snel antwoord als je een vraag hebt ,snel bezorgen en klantvriendelijk .

Atena Chirea beoordeelde op 2018-05-02

Heel tevreden,vluge levering☺☺☺

Maarten Van Dijk beoordeelde op 2018-05-01

Snelle levering met een persoonlijk kaartje.

Jennifer Schoenaers beoordeelde op 2018-04-18

Perfect

edith bonnet roos beoordeelde op 2018-04-13

Al na 3 dagen zie ik resultaat, ik ben erg tevreden over de dragonbloodcreme!

Bertha van der Veen beoordeelde op 2018-03-24

Fijne producten!

Shona de Cooker beoordeelde op 2018-03-21

Had een cadeau voor mijn moeder besteld en had hem snel in huis.

Monica V. beoordeelde op 2018-03-17

All products I have bought from there are of very high quality and my skin have visibly become more healthy since I started using them. The sun block is my personal favorite!
Perhaps due to my large order, I received some samples from other products as a gift. I am very satisfied with their customer service. Even when there was a problem with one of the products - a bb cream which was a bit too dark for my skin, they wrote my a kind email about their return policy.
I recommend Utsukusy!

Reactie van Utsukusy Schoonheid:
Dear miss Valkova,

It would have been appreciated if you had emailed me first, instead of writing a 1 star review. If you had done that, I would have told you the same thing I am going to say now:
Yes, offcourse we have a return policy. Not only is it your legal right, but more so, your costumers satisfaction is more important to us than to make a quick buck on a product that doesn't match your skintone. You can send back your order and will receive a full refund. Or you can send it back, and I will send you the CC cream, more suitable for a lighter skintone. Depending on your preference.
If you'd like to read more about it, you can find our send and return policy here:
With regard to samples, your can order both the BB cream and the CC cream in the webshop. You will recieve 10ml (20% of the full size product). In this way you can try out the cream for a longer period to be absolutely sure you like it. The samples are € 10, which you will get back in the form of a redeem card. So, if you decide to buy the full size product, you will get the discount of € 10.
You can find the samples here: https://www.utsukusy-schoonheid.nl/en/sample-sachets/
I would like to hear from you if you want to send the BB cream back and receive a refund or want to send it back and recieve the CC cream instead.
Have a nice weekend.
Kind regards, Ilona, Utsukusy

Jurgen Pollet beoordeelde op 2018-03-14

Correcte levering en afhandeling, enkel de wachttijd of levering duurde even.

Annouchka Keller beoordeelde op 2018-03-08

Heel tevreden, heb de bestelling zondagavond gedaan en tot mijn verbazing al dinsdagavond om 20.00 uur ontvangen.
Ik woon in België.

Irene Hertogh beoordeelde op 2018-02-25

Helaas werd er tot twee keer toe mijn adres verkeerd op het pakketje geschreven, waardoor de postbode mijn huis niet kon vinden en ik zelf achter mijn pakker aan moest. Het adres had ik wel juist ingevoerd bij mijn bestelling.

Daphne Van Dijk beoordeelde op 2018-02-08

Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces (van bestelling tot levering), maar het duurde wel lang en er werd geen tijd bij de levering vermeld.

Titia Beuker beoordeelde op 2018-02-05

Snelle service en goede afhandeling! Ben erg tevreden.

Annouchka Keller beoordeelde op 2017-12-31

Ik gebruik Utsukusy nu ruim twee jaar en ben zeer te vreden.De bestellingen worden altijd op tijd geleverd.

H. Kessels beoordeelde op 2017-12-07

Kreeg ‘s avonds nog een telefoontje waarom het bestelde product 1 dag later zou worden bezorgd. Er werd ook nog een leuk presentje bij gedaan! Je voelt je erg gewaardeerd als klant maar niet op een opdringende manier! Top.

Cindy van Tuyn beoordeelde op 2017-12-05

Zeer tevreden. Snelle levering en goede service.

Cynthia de Booij beoordeelde op 2017-11-29

Heel tevreden, snelle verzending en fantastische kwaliteit van de spullen

Yas beoordeelde op 2017-07-17

Supersnel bezorgd met een persoonlijke noot en het produkt is precies zoals de omschrijving op de website.

Flore Wellens beoordeelde op 2017-06-03

De bestelling was vlot hier.
Enig minpuntje, 1 van de producten was een beetje vuil aan de buitenkant.
Verder alles in orde.

H.Leguijt beoordeelde op 2017-04-10

snelle levering tegen zeer goede prijs