Ulbe van Houtenwei 2
8915JZ LEEUWARDEN
085 30 35 299

Mirjam beoordeelde op 2017-11-18

Ondanks dat de fiets in de verkeerde maat geleverd werd, heb ik wel prima ervaringen met Voordeelfiets. Er werd ook snel gehandeld en ik had binnen enkele dagen de nieuwe fiets binnen. De andere werd netjes opgehaald.

Wilco beoordeelde op 2017-11-05

Goed geprijsde fiets.
Goede service.
Geen verzendkosten.

Lichte beschadigingen op de fiets.
Onduidelijke monteerinstructie.

Jeannette beoordeelde op 2017-09-14

Goede service.
Vriendelijk contact.

Ap beoordeelde op 2017-09-06

Prima geholpen en snelle levering. Zeer mooie kleur en een degelijke fiets

Zanoni Huggers beoordeelde op 2017-08-29

Prettige website met een makkelijk bestelproces.
Er werden meteen e-mails gestuurd en ook werd ik op de hoogte gehouden van de bezorging.

Het enigste nadeel vind ik is dat er toch nog veel van de fiets in elkaar moet worden gezet.
Misschien is het een optie om die service er tegen een (kleine) meerprijs bij aan te bieden.

Sanne beoordeelde op 2017-08-27

Er zat geen handleiding bij het inelkaar zetten.....
Verder is het een mooie fiets

Reactie van Voordeelfiets.nl:
Het komt helaas wel eens voor dat de handleiding ontbreekt in de verpakking. Digitaal hebben wij alle handleidingen beschikbaar. Deze kunt opvragen per mail via info@voordeelfiets.nl of kunt u online vinden op onze montage pagina https://voordeelfiets.nl/montage/

Sem beoordeelde op 2017-08-23

Goede kwaliteit! Scherpe prijs!

Sander beoordeelde op 2017-08-17

Prima service nadat bleek dat mijn nieuwe fiets niet in goede staat was geleverd. Voordeelfiets heeft mij niet opgezadeld met dit probleem dat door de fabrikant was veroorzaakt, maar heeft het voor eigen rekening snel en adequaat afgehandeld. Top!

Geert beoordeelde op 2017-08-05

Goede service levering door fout bij transport bedrijf was goed opgelost kreeg de fiets snel binnen.

Senna beoordeelde op 2017-08-05

Mooie fiets,snelle service me dochter is helemaal happy !!! Dus mama ook

Manon beoordeelde op 2017-08-05

Prima

Eline beoordeelde op 2017-08-05

Zeer klantvriendelijk, denkt mee met de klant en niks is teveel. Zeker een aanrader!

Laura Batenburg beoordeelde op 2017-08-03

Fiets heel snel in huis onze zoon is er super blij mee

Ron Schallies beoordeelde op 2017-08-01

Kinderfiets werd keurig volgens afspraak geleverd, echter er zat een ' klein' deukje in het spatbord.
Binnen drie dagen was de fiets omgeruild voor een nieuwe, keurig en zonder discussie.

Erg tevreden met de fiets en de afhandeling.

Anoniem beoordeelde op 2017-07-29

Prijs kwaliteit was prima. Communicatie verliep stroef in vergelijking met andere webshops.

vaeyens beoordeelde op 2017-07-26

Perfect kleindochter in zevende hemel

Wilma Wullems NGH GROUP beoordeelde op 2017-07-24

Zeer snelle levering ! Uitstekend !

Anoniem beoordeelde op 2017-07-24

Zeer tevreden , mega snelle levering naar Belgie !
Enkel minpuntje, de ketting zat er maar losjes op op de fiets dus dat hebben we nog moeten oplossen

Fenna beoordeelde op 2017-07-23

Mooie fiets en goede levering maar de fiets was helaas wel een klein beetje beschadigd.

D. Asselman beoordeelde op 2017-07-22

Snelle levering, prima fietsen.
Een paar minpunten; heb 2 fietsen besteld, bij de ene fiets is de standaard te lang waardoor de fiets omvalt, moeilijk in te korten dior rubber dop aan het einde.
2 de fiets heeft geen ringslot! (de andere wel) erg jammer, nu moet ik deze zelf aanschaffen en erop laten plaatsen..