Ulbe van Houtenwei 2
8915JZ LEEUWARDEN
085 30 35 299

R. Jacobs beoordeelde op 2018-08-20

Wij hebben anderhalve maand geleden een kinderfiets besteld voor mijn zoontje. We hebben de fiets tot vlak voor zijn verjaardag ingepakt op zolder laten staan. Bij het monteren (2 dagen voor zijn verjaardag) bleek het achterwiel bij de naaf aan te lopen en ook de voorrem veerde niet goed terug. Ik werd binnen een half uur teruggebeld en direct werd er gezocht naar een oplossing. Daarvoor werd ik een uurtje later teruggebeld met de mededeling dat er een nieuwe fiets werd opgestuurd die een dag later zou worden geleverd. Op tijd voor de verjaardag van mijn zoontje en die was ontzettend blij met zijn nieuwe fiets. Wat een goede en snelle service!

Wendy beoordeelde op 2018-07-10

Fiets voor mijn dochter gekocht. Levertijd prima alleen kwam ik er achter dat de verkeerde fiets was geleverd. Ik had een fiets besteld met handrem en een speciale standaard. Een hele dag gebeld en 2 mails gestuurd, geen antwoord. Uiteindelijk een medewerker gesproken: ze hadden het een beetje druk maar ze zouden kijken voor een oplossing. Weer een dag verder ontvang ik een mail dat de fiets welke ik besteld had niet op korte termijn geleverd kon worden. Of ik het een idee vond dat ze de rem en standaard los zouden sturen. Niet helemaal blij mee aangezien ik wel voor montage had betaald maar goed. Na 3 dagen nog niets ontvangen. Weer een bericht gestuurd en kreeg ik als antwoord dat de onderdelen al lang waren verstuurd. Ze zouden ze nog eens op sturen. Weer een paar dagen gewacht en nog niets ontvangen
Weer contact proberen te zoeken via telefoon en mail want dit kan echt niet. Geen enkele reactie.
Ben gewaarschuwd dit is geen bonafide onderneming. Werkelijk waardeloos.

Mike beoordeelde op 2018-02-08

Na online bestelling werd de fiets snel geleverd. Chauffeur van DHL vroeg echter of ik even mee wilde helpen de fiets uit de bus te halen. Deze lag plat op de grond en de doos was open en gescheurd. Hierdoor lakschade aan de fiets ontstaan. Na 1 dag bleek de band lek. Velglint was niet goed om velg gelegd en hierdoor flink gat in binnenband ontstaan. Na melding hiervan aan Voordeelfiets.nl heeft men zeer adequaat gereageerd door een nieuwe binnenband /velglint te verzenden, een keuze te maken voor een gratis fietskrat alsmede 25 euro schadecompensatie. M.i. zeer fideel. Compliment hiervoor!

Arnold beoordeelde op 2018-01-30

Slot was heel snel kapot gegaan van mijn fiets die ik hier vorig jaar heb gekocht. Meneer wist niet zeker of dit onder de fabrieksgarantie viel, maar heeft toch gelijk een nieuwe opgestuurd. Fijn contact!

Mirjam beoordeelde op 2017-11-18

Ondanks dat de fiets in de verkeerde maat geleverd werd, heb ik wel prima ervaringen met Voordeelfiets. Er werd ook snel gehandeld en ik had binnen enkele dagen de nieuwe fiets binnen. De andere werd netjes opgehaald.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-15

Anoniem beoordeelde op 2017-11-08

Ligthart beoordeelde op 2017-11-08

Kinderfiets ontvangen met 2 slagen in de wielen. Na monteren (flinke klus) ontdekt! Contact gehad met leverancier, deze stuurd nieuwe ongemonteerde fiets en er zal een fietsenmaker aan huis komen om deze te monteren. Hopelijk ontvang ik niet weer een fiets met slag in de wielen!!! Nu zelf weer fiets uit elkaar halen en proberen weer in de doos te krijgen­čśĆ
Kind kan nog steeds niet op de fiets naar school.

Reactie van Voordeelfiets.nl:
Het is altijd vervelend dat een fiets met dergelijke problemen wordt geleverd. Wij proberen dit zoveel mogelijk te voorkomen maar helemaal voorkomen gaat helaas niet.

De insteek van Voordeelfiets is dat wij altijd het probleem voor de klant oplossen. Dit zo snel mogelijk naar tevredenheid van de klant. Ik vind het erg vervelend dat we dit bij u niet naar volle tevredenheid hebben kunnen doen.

Nogmaals excuses.

Johannes van der Meulen

Wilco beoordeelde op 2017-11-05

Goed geprijsde fiets.
Goede service.
Geen verzendkosten.

Lichte beschadigingen op de fiets.
Onduidelijke monteerinstructie.

Anoniem beoordeelde op 2017-11-03

Anoniem beoordeelde op 2017-10-31

Anoniem beoordeelde op 2017-10-31

Jeannette beoordeelde op 2017-09-14

Goede service.
Vriendelijk contact.

Ap beoordeelde op 2017-09-06

Prima geholpen en snelle levering. Zeer mooie kleur en een degelijke fiets

Zanoni Huggers beoordeelde op 2017-08-29

Prettige website met een makkelijk bestelproces.
Er werden meteen e-mails gestuurd en ook werd ik op de hoogte gehouden van de bezorging.

Het enigste nadeel vind ik is dat er toch nog veel van de fiets in elkaar moet worden gezet.
Misschien is het een optie om die service er tegen een (kleine) meerprijs bij aan te bieden.

Anoniem beoordeelde op 2017-08-28

Sanne beoordeelde op 2017-08-27

Er zat geen handleiding bij het inelkaar zetten.....
Verder is het een mooie fiets

Reactie van Voordeelfiets.nl:
Het komt helaas wel eens voor dat de handleiding ontbreekt in de verpakking. Digitaal hebben wij alle handleidingen beschikbaar. Deze kunt opvragen per mail via info@voordeelfiets.nl of kunt u online vinden op onze montage pagina https://voordeelfiets.nl/montage/

Sem beoordeelde op 2017-08-23

Goede kwaliteit! Scherpe prijs!

Anoniem beoordeelde op 2017-08-23

Anoniem beoordeelde op 2017-08-22