Kabelbaan 1

waarom

Deborah Bijleveld beoordeelde op 2017-09-25

goed

Keurlien Salazar beoordeelde op 2017-09-19

Minder dan de helft van de spullen ontvangen , geen informatie over de volgende levering .

Beste Keurlien,
Wat vervelend dat de levering niet volgens verwachting is uitgevoerd. U heeft kussens besteld die deels op voorraad, en deels niet op voorraad zijn. De voorradige items zijn direct verstuurd, de overige worden binnen de aangegeven levertijd nageleverd. Zie ook de mail die we u hierover hebben gestuurd. We bellen u nog even om een en ander toe te lichten.

Carla Peeters beoordeelde op 2017-09-19

Het bestelde kussen ziet er prachtig uit.

EWG Boeree beoordeelde op 2017-09-08

Grote keuze. Versturen; Snel en efficiënt.
Terugsturen ook efficiënt via retour zendin app.
Hoe je iets kunt terugsturen zou nog iets duidelijker uitgelegd m
kunnen worden.

Maud Hamel beoordeelde op 2017-09-03

Ondanks dat ik even moet wachten op mijn totale bestelling, ben ik super tevreden over de afhandeling!

Tine Spronkmans beoordeelde op 2017-09-02

Zeer klantvriendelijk bedrijf met goede kwaliteitsproducten....tevens zeer snelle levering!

W.M. beoordeelde op 2017-08-31

Gewoon heel tevreden, goed geslaagd!

A.M. Schinkelshoek beoordeelde op 2017-08-19

Heel tevreden. Volgens afspraak en goed verpakt.

Yvonne van der Veen beoordeelde op 2017-08-19

Goed geholpen door Robin. Prachtige showroom van Eichholtz bezocht. Levertijd was wisselend. Levering van meubels aan particulieren zijn ze niet gewend dus levering tot de deur als je geluk hebt.

Reactie van Wilhelmina Designs:
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat de chauffeur van de vervoerder de dozen niet naar binnen wilde brengen, dat hoort hij natuurlijk wel te doen. Inmiddels werken we met een gespecialiseerde meubelvervoerder voor de levering van grotere meubels en projecten bij particuliere klanten.

Lidwien beoordeelde op 2017-08-12

Prima service!

ria cordes beoordeelde op 2017-08-12

snelle levering mooie artikelen.

Nel de Munnik-Hendrikx beoordeelde op 2017-08-12

Mooie kapstok en supersnelle levering..

Jan van Bekkum beoordeelde op 2017-07-31

Wilhelmina leverde vlot een artikel dat niet zij niet in hun assortiment hadden, prima service en communicatie.

Gonnie van Daal beoordeelde op 2017-07-29

Alles is prima verlopen, zowel de afhandeling van de bestelling als de levering. Het artikel was met veel zorg verpakt.

Eveline Leenman beoordeelde op 2017-07-25

Zit een kras op de lijst en zo te zien is de spiegellijst van plastic in plaats van hout. Dure aanbesteding voor bijna 90€

Reactie van Wilhelmina Designs:
Wat vervelend dat de spiegel niet geheel naar wens is. Kunt u svp een foto sturen van de kras naar robin@wilhelminadesigns.com, dan pakken we de klacht direct op! Er komt zeker een passende oplossing. Wat betreft het materiaal; Ik heb direct even contact opgenomen met de fabriek, de lijst is wel degelijk van hout gemaakt.

Frans Cosijnse beoordeelde op 2017-07-19

prima ervaring en leuk contact gehad

s.j. visser beoordeelde op 2017-07-18

ok

Marian Landa beoordeelde op 2017-07-17

Mooie collectie, in mijn geval niet op voorraad mar dan toch netjes geleverd!

Karin Hameleers beoordeelde op 2017-07-16

Snelle levering. Product precies wat ik er van verwacht had! 👍

MarDo beoordeelde op 2017-07-16

Webwinkel met hele mooie woonaccessoires. Snelle levering en het pakket is erg goed en zorgvuldig ingepakt. Ik ga hier zeker meer bestellen