Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Tine Spronkmans beoordeelde op 2017-11-19

Heel fijn klantvriendelijk bedrijf met goede service en prachtige kwaliteitsproducten!

Mine Acar beoordeelde op 2017-11-19

Super tevreden! Mooie kussens, heel blij mee! Snelle levering en ruime betalingsmogelijkheden.

gerrie stafleu beoordeelde op 2017-11-17

Prachtige kussens
Ik heb er al veel complimenten over gehad

Sylvia van Nijhuis beoordeelde op 2017-11-10

Mijn bestelling erg snel ontvangen en ik ben zeer tevreden over de goede service en de prachtige kussentjes voor mijn nieuwe bank, ze staan prachtig!!.

AGEM beoordeelde op 2017-11-07

Vragen over het product werden prompt en naar tevredenheid beantwoord. Ook op zondag was de Klantenservice goed bereikbaar. Kussens van de Kussenfabriek zijn zoals voorgesteld: exclusief en van mooie kwaliteit. Prima zo!

tanja vernaus beoordeelde op 2017-11-06

tevreden met de kussens. ze hadden wel iets dikker gemogen!

Mart Bekkers beoordeelde op 2017-11-04

Erg mooie wandklok;zeer apart en makkelijk te installeren.
Goed en snel geleverd

Maud Hamel beoordeelde op 2017-10-28

Weer een super goede service!

Maria Verberne beoordeelde op 2017-10-23

Ik had na 5 dagen mijn bestelling thuis. Ben zeer tevreden met de prachtige kussens van
WinterHome. De plaid had ik al.

Chantal beoordeelde op 2017-10-20

Snelle levering! Goed verpakt!

bart streekstra beoordeelde op 2017-10-13

mooie producten en een zeer klantvriendelijke behandeling

Eva beoordeelde op 2017-10-02

Heel tevreden, goede service en aflevering.

Marc Van Hecke beoordeelde op 2017-10-02

Heel tevreden. We bestelden om zes uur 's avonds de wandklok en daags nadien om elf uur werd ze al geleverd. Ze hangt nu mooi te pronken aan de muur.

A.P.L. van den Brandt beoordeelde op 2017-10-01

alles naar wens

Ans beoordeelde op 2017-10-01

Correcte levering. Goede verpakking.

Deborah Bijleveld beoordeelde op 2017-09-25

goed

Keurlien Salazar beoordeelde op 2017-09-19

Minder dan de helft van de spullen ontvangen , geen informatie over de volgende levering .

Reactie van Wilhelmina Designs:
Beste Keurlien,
Wat vervelend dat de levering niet volgens verwachting is uitgevoerd. U heeft kussens besteld die deels op voorraad, en deels niet op voorraad zijn. De voorradige items zijn direct verstuurd, de overige worden binnen de aangegeven levertijd nageleverd. Zie ook de mail die we u hierover hebben gestuurd. We bellen u nog even om een en ander toe te lichten.

Carla Peeters beoordeelde op 2017-09-19

Het bestelde kussen ziet er prachtig uit.

EWG Boeree beoordeelde op 2017-09-08

Grote keuze. Versturen; Snel en efficiënt.
Terugsturen ook efficiënt via retour zendin app.
Hoe je iets kunt terugsturen zou nog iets duidelijker uitgelegd m
kunnen worden.

Maud Hamel beoordeelde op 2017-09-03

Ondanks dat ik even moet wachten op mijn totale bestelling, ben ik super tevreden over de afhandeling!