Kabelbaan 1

Jolanda Kuivenhoven beoordeelde op 2018-07-17

Fred Toussaint beoordeelde op 2018-07-15

Josee Kramer beoordeelde op 2018-07-13

Michel van Buuren beoordeelde op 2018-07-09

Prettig bedrijf met zeer goede persoonlijke service!

Marcel Hamers beoordeelde op 2018-07-08

Heel tevreden, wachttijd wat lang, maar was wel vermeld.

anet dingemans beoordeelde op 2018-07-07

Heel tevreden! Snel verstuurd,goed aangekomen,goed verpakt.

Angela Koning beoordeelde op 2018-07-06

Alles ging zoals gepland.

VJ van Geerestein beoordeelde op 2018-06-30

Geleverde spiegel was niet vlak en gaf een lachspiegel effect. De producent doet kennelijk niet aan kwaliteits controle. Overigens is Wilhelmina Designs zeer behulpzaam met het oplossen van het probleem. Dus service van Wilhelmina is prima maar de kwaliteit van het product niet.

Reactie van Wilhelmina Designs:
Bedankt voor uw feedback. Natuurlijk staat de productkwaliteit bij ons bovenaan, we zullen uw klacht binnenkort bespreken met de kwaliteitsdienst van de fabrikant. In de tussentijd hebben we het model uit ons assortiment genomen. Uiteraard zal onze klantenservice contact met u onderhouden om ervoor te zorgen dat een en ander spoedig wordt afgehandeld. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Y. Smit beoordeelde op 2018-06-29

Heel tevreden alles perfect gegaan maandag besteld Dinsdag. In huis
De stationsklok helemaal geweldig ben er zeer blij mee
Veel dank
Yvonne

Hans van der Westen beoordeelde op 2018-06-18

Levering volgens afspraak, bij vragen direct antwoord.

Yun Li beoordeelde op 2018-06-16

mooi, kwarliteit goed.

Nathalie De groot beoordeelde op 2018-06-04

Geweldige service.

Gerda van den Berg beoordeelde op 2018-05-20

prachtige foto lijstjes besteld ,met 2 dagen keurig verpakt thuis bezorgd .Top

Wim Winkelmolen beoordeelde op 2018-05-19

Door foute info was besteld product toch niet op voorraad. In prettig overleg werd een (duurder) alternatief aangeboden en snel en correct bezorgd. Tevreden klant

Jannetje beoordeelde op 2018-05-16

Heel goede klantenservice; probleem met betalen prima opgelost en het product? Dat is een heel origineel kussen dat in het echt nog veel leuker is dan op de foto op de site. Ik ben er heel blij mee!

E. Boersma beoordeelde op 2018-05-13

Perfecte levering ... het product is zoals ik het gehoopt had ... goede service !!! Chapeau !!!

ralph beoordeelde op 2018-05-04

Snel antwoord op vraag en snel geleverd.
goed verpakt

Marion Versteeg beoordeelde op 2018-04-20

Goed service/updates over levering. Netjes bezorgt.

Elise Goes beoordeelde op 2018-04-08

Mooie duurzame spullen, de website is wel een beetje ouderwets voor een webwinkel met luxe producten. Maar zeer snel geleverd en klantenservice is goed te bereiken per telefoon wat voor ons een meerwaarde is voor een webwinkel!

PATRIEK DE VLAEMINCK beoordeelde op 2018-04-07

Goede communicatie, correcte prijzen, en een zeeeeer goede en snelle levering. Top !!