Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

liesbeth van Beersum beoordeelde op 2019-02-20

Product was niet aanwezig ,maar goed gecommuniceerd en uiteindelijk waren de kussens er toch heel snel.

G. Geurts beoordeelde op 2019-02-19

Pracht kussen zorgvuldig ingepakt en verzonden

A.H. Labee beoordeelde op 2019-02-18

Product voldoet geheel aan de verwachtingen en is snel en goed verpakt geleverd.

Renata Bogaert beoordeelde op 2019-02-09

prachtig kussen !!

Wally van der Vlist beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering en de kussens waren keurig apart in een plastic zak en een doos verpakt

Harry Ursem beoordeelde op 2019-02-03

5 kussens besteld,2 stuks al na 1 dag in goede verpakking ontvangen,3 andere kussens (kado,s voor mijn vrouw die 10-2 jarig is) komen na de verjaardag.

Danny Vincken beoordeelde op 2019-02-03

Perfecte service

Diena Gelaudie beoordeelde op 2019-02-03

Keurig bedrijf. Goed service

Irene beoordeelde op 2019-02-02

Duidelijke informatie, levering goed en op tijd.

M.Boet beoordeelde op 2019-02-02

Mooi bedrijf.
Uitstekende service.
Klantvriendelijk.

Annemiek Van Horssen beoordeelde op 2019-02-02

Hele gave producten, snelle levering en fijn contact!

Jolanda Mooijer beoordeelde op 2019-02-02

Het kussen wat ik had besteld, is heel mooi, de bestelling was heel netjes verpakt en ook heel snel binnen

A.J.A A.J.A.Moonen-Pellgrom beoordeelde op 2019-01-28

Mooi product snelle levering goede kwaliteit. Ik zou er zo weer kopen.👍

Marianne Boet beoordeelde op 2019-01-27

Uitstekende service!

Mooi verpakt

Luxe gevoel bij deze webshop

Diena Gelaudie beoordeelde op 2019-01-25

Snelle levering, en prachtige kwaliteit. Ik ben er erg blij mee.

Hannie Hoekstra beoordeelde op 2019-01-25

Mooie artikelen, makkelijk besteld, goed verpakt en snel geleverd.

Leny Kruithof beoordeelde op 2019-01-25

Super mijn bestelling is binnen en ben enorm tevreden en blij .ik heb 3 kussen besteld waaronder 1 met een afbeelding. Die afbeelding wilde ik graag in het midden hebben en omdat de kussen toch besteld moesten worden is er toen ze eenmaal binnen kwamen eerst een foto gemaakt ter beoordeling naar mij opgestuurd en zo heb ik toen mijn keuze kunnen maken . Dat is toch geweldig wie doet zo iets tegenwoordig nog voor een klant online. Ik wil aan een ieder die iets voor het interieur zoekt Wilhelmina Designs aanbevelen gewoon super.

Annemarie beoordeelde op 2019-01-22

Snelle levering van super mooie produkten. Helaas was mijn geleverde kussen kapot en ook dat hebben ze netjes opgelost

Marjon Hooren beoordeelde op 2019-01-19

Goede hulplijn online!

John van der Worp beoordeelde op 2019-01-19

Snel geleverd en alles conform afspraak