Kabelbaan 1

Mystery shopper

Lees
waarom

Josette Smulders beoordeelde op 2018-02-24

Ik ben heel tevreden over het leveren en afleveren van Wilhelmina disigns

Diana van Erp beoordeelde op 2018-02-15

Uitstekende service!
Klein foutje wb.de bestelling maar is perfect opgelost, complimenten!!

Agnes Zwiers beoordeelde op 2018-02-09

Uitstekende service, boven gemiddeld!

Esther G beoordeelde op 2018-02-05

Absoluut aan te bevelen !
Ik heb een Eicholtz Theelichthouder Castello besteld, ik geloof iets van 330€ en naar Spanje laten leveren.
Ik werd meteen op de hoogte gehouden van alles en toen het verzend was kreeg ik de track en trace code. Pakket een week later in Spanje gearriveerd, heel goed verpakt overigens .

Helaas was er iets mis met de houder en heb ik hierop Wilhelmina designs gecontacteerd , die op hun beurt Eicholtz gecontacteerd hebben en kreeg vanmorgen bericht dat ze een nieuwe ontvangen hebben en ik hem zsm toegestuurd krijg.

Nu weet ik dat je indien je een product ontvangt dat kwalitatief niet goed is logischerwijze een vervanging mag verwachten maar dat is helaas niet altijd vanzelfsprekend dus vandaar mijn review en geef ik Wilhelmina designs 5 ***** voor hun uitstekende service en zal hen zeker aanbevelen en verdere aankopen doen!

Rini Wittebol beoordeelde op 2018-01-31

Ziet er keurig uit en van goede kwaliteit

Jan Warmink beoordeelde op 2018-01-30

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Gilbert Senstius van der Meulen beoordeelde op 2018-01-29

Levering volgens opgegeven termijn. Uitgebreide mooie sierkussencollectie.

Lutfiye Ipek beoordeelde op 2018-01-29

Altijd kwaliteit

Wouter van Vught beoordeelde op 2018-01-28

goed

Paul Sinnema beoordeelde op 2018-01-27

Makkelijk, snel en goed verpakt.

Lidy Bruens beoordeelde op 2018-01-23

Top. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Gitta Pach beoordeelde op 2018-01-19

Levering duurde lang en ben daar niet van op de hoogte gebracht. In de order bevestiging stond levering in 2-3 dagen, dit is bijna 3 weken geworden zonder bericht.

Reactie van Wilhelmina Designs:
Beste Gitta,
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de levertijd niet overeen kwam met jouw verwachting. We hebben ruim 500 kussens op voorraad, maar van jouw bestelling waren enkele maten niet voorradig. Op de website staat vermeld 'Levertijd kussens 2-3 weken (indien op voorraad 1-2 werkdagen'. Dit is misschien verwarrend, we zullen nagaan of we dit duidelijker kunnen weergeven.

Auke Hoevenberg beoordeelde op 2018-01-15

Het bestellen ging eenvoudig. Een paar dagen na de bestelling werd er contact opgenomen om de levering te plannen. De chauffeur belde een uurtje voor de levering op de afgesproken dag om te laten weten dat hij onderweg was. Het product was netjes verpakt en staat nog beter dan we hadden gedacht. Alles bij elkaar een zeer goede ervaring.

Matiska Miedema beoordeelde op 2018-01-13

Prachtige kussens en snelle levering!

Ron de Waard beoordeelde op 2018-01-07

Duidelijke site, mooi product en snelle levering. Aanrader!

Henriette van Helvoirt beoordeelde op 2018-01-07

Prima

Arthur beoordeelde op 2018-01-07

Snel en betrouwbaar!

Mariska Hogenelst beoordeelde op 2018-01-02

Mooie kussens besteld, goede levering, handig met Klarna achteraf betaald

Paul Sinnema beoordeelde op 2018-01-01

Goede website met mooie producten.
Zending werd keurig in de aangegeven levertijd geleverd en was keurig verpakt.

Mieke van der Steen beoordeelde op 2017-12-31

Ik ben erg tevreden ook de snelheid waarin het is bezorgd.
Goed verzorgd.