Oude Maatsestraat 14A
6941SB DIDAM

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Marjolein Gerichhausen beoordeelde op 2017-08-19

Ruime keus in de webshop maar bovenal hele goede persoonlijk begeleiding van Trees blom.

Zirone Catherine beoordeelde op 2017-08-19

Heel goed geholpen met het kiezen van de juiste draagzak.

Mw. Wellink beoordeelde op 2017-08-04

Snel en goed verpakt verstuurd. Leuk om extra foldertjes erbij meegeleverd te krijgen en een persoonlijke noot op de factuur!

Reactie van indedoek.nl:
Graag gedaan! Veel plezier ermee!

Corine Hoijtink beoordeelde op 2017-08-04

Goede persoonlijke service! Snelle bezorging en prima mailcontact.

Reactie van indedoek.nl:
Fijn dat je zo tevreden bent! Veel plezier ervan!

A. Berendsen beoordeelde op 2017-07-04

Wij zijn zeer tevreden over de service en behulpzaamheid van de lieve dame achter deze webshop! Trees heeft ons een zeer kundig advies gegeven voordat wij een draagdoek en draagzak bij deze webwinkel hebben gekocht. Het is vooral fijn om te weten dat Trees echt meedenkt wat past bij de mensen; het postuur, het kindje, de wensen, achtergrond etc. Hierdoor hebben wij al een paar keer de perfecte koop kunnen doen. Ik raad Trees bij iedereen aan (ook voor draagconsulten; www.treesblom.com)!!

Reactie van indedoek.nl:
Dank je wel! Heel fijn dat jullie nu opnieuw een draagzak hebben gevonden die bij jullie past. Fijn ook dat je toch de kleur hebt gevonden die je mooi vindt! Zo kunnen jullie hopelijk weer een tijdje vooruit.

Charlotte, Dragen geeft Plezier beoordeelde op 2017-07-04

Zeer blij met deze webshop! Snel, duidelijke communicatie en meedenkend. Ik raad Indedoek bij al mijn klanten aan.

Reactie van indedoek.nl:
Dank je wel, Charlotte. Als iemand nog iets costum made wil hebben aan draagwaren: Charlotte is enorm handig! Absoluut de moeite waard.

Jorien beoordeelde op 2017-07-04

Indedoek heeft een erg mooi assortiment. Trees reageert vlug op vragen en is altijd bereid te helpen. Verzending gaat snel!

Reactie van indedoek.nl:
Dank je wel! Nog even wachten voordat je de 3e spruit kan dragen. Veel plezier met indragen alvast!

Rebecca Parent beoordeelde op 2017-07-03

Ik raad deze webshop zeer regelmatig aan omdat Trees erg kundig, vriendelijk en integer is. Ontzettend tevreden van mijn prachtige Didymos-doek!

Reactie van indedoek.nl:
DIDYMOS Visjes was ook wel een schot in de roos voor jullie. Heel fijn dat jullie er zo blij mee zijn!

Kim lippets beoordeelde op 2017-06-20

Zeer behulpzaam en vakbekwaam. Word duidelijk vanuit liefde voor t vak gehandeld!

Reactie van indedoek.nl:
Dank je wel, Kim! Die liefde voor het vak zie ik ook zeker bij jou! (http://www.beautyheaven.nl/)