Oude Maatsestraat 14A
6941SB DIDAM

9,9

Nancy Krijt-Colenbrander beoordeelde op 2018-06-21

Vriendelijk, klantgericht, goede service, mooie producten!

Kim Hamburger beoordeelde op 2018-06-20

Heel tevreden! Snelle levering, product is met veel zorg ingepakt en opgestuurd. Vragen werden snel beantwoord.

Brenda beoordeelde op 2018-06-14

Ik heb een doek gekocht bij blomste. Heldere communicatie en snelle verzending. Super vriendelijk! Dank je wel.

Jessica Bakker beoordeelde op 2018-06-04

Ine Wendt beoordeelde op 2018-05-26

Charlotte Stolker beoordeelde op 2018-03-12

Goede en snelle communicatie. En het pakketje was heel snel bij mij. Echt een feestje om uit te pakken!

Sanne van Wanrooij beoordeelde op 2018-03-04

Geweldig! Op vrijdagmiddag besteld en zaterdag al in huis. Het advies om een kleinere maat te nemen pakte goed uit en er zat zelfs een lief persoonlijk briefje bij! Ik ga zeker opnieuw bestellen!

Reactie van Blomste:
Bedankt voor je lovende woorden. Gelukkig is de maat goed! Fijn!

Laura Klomp beoordeelde op 2018-03-03

Angela Toonen beoordeelde op 2018-02-28

Anne ten Haaf beoordeelde op 2018-02-28

Heel tevreden. Bestelling kon door een storing bij de bank niet betaald worden, maar na één berichtje vanuit de webwinkel was het geregeld en had ik de bestelling binnen 1 werkdag in huis!

Reactie van Blomste:
Graag gedaan! Heel veel plezier van het mooie pakje. En leuk je eens in het echt te hebben gezien :)

Linde Kors beoordeelde op 2018-02-27

Jolien Overkamp beoordeelde op 2018-02-26

Heel tevreden over de ringsling van didymos. Prijs was erg scherp. Verzending netjes, snel geleverd. Leuke webwinkel. Succes!

Reactie van Blomste:
Dank je wel! Heel veel plezier van de ring sling :)

Weija van Keimpema beoordeelde op 2018-02-26

Super service! Van tevoren uitgebreid gebeld en hier werd echt de tijd voor genomen. Ook niet aandringen om te kopen of om bij haar te kopen. Vervolgens product besteld en de volgende werkdag al in huis. Top service!

Reactie van Blomste:
Heel graag gedaan! Bedankt voor deze mooie woorden. Ik hoop dat jullie veel plezier van de draagzak mogen hebben.

Inge Vanhooymissen beoordeelde op 2018-02-24

Simone de Witte beoordeelde op 2018-02-24

Super snel en netjes

Reactie van Blomste:
Bedankt en heel graag gedaan!

Sandra Ribbers-Mennink beoordeelde op 2018-02-24

Marisja Mak beoordeelde op 2018-02-13

Uitstekende service, levering en communicatie perfect. Niets op aan te merken.

Heel graag gedaan!

Nicole Holtslag beoordeelde op 2018-02-02

Prima geholpen en geadviseerd bij mijn keuze.

Reactie van Blomste:
Bedankt en ook voor je persoonlijke mail. Fijn dat je iets hebt gevonden dat echt bij je past. Succes met indragen!

Lilian Reuvekamp beoordeelde op 2018-01-20

Snelle levering, leuk kaartje er bij!

Graag gedaan!

Femke van Rheenen beoordeelde op 2018-01-20