Oude Maatsestraat 14A
6941SB DIDAM

9,9

Isabel Liekens beoordeelde op 2017-12-13

Vriendelijk en geweldige service!
Draag doek die ik wou was uit voorraad én niet meteen leverbaar. Doch werd alles op alles gezet om hem te bezorgen! Dikke Merci!

Elaine Roerink beoordeelde op 2017-12-12

Fantastische en snelle service!!

Mieke Kolkman beoordeelde op 2017-12-06

Een fijn draagconsult gehad, en gekochte beenwarmers zijn mooi. Verzending supersnel. Ik ben erg tevreden!

Reactie van indedoek.nl:
Graag gedaan, Mieke! Hopelijk heb je nog veel en lang plezier van beide dingen.

Jeroen beoordeelde op 2017-12-05

Goede en snelle service!

Reactie van indedoek.nl:
Dank voor je feedback. Hopelijk heb je afgelopen dinsdag mooie reacties gehad :)

Marijn beoordeelde op 2017-12-05

Super tevreden! Persoonlijk contact gehad via de mail over mijn bestelling. Het was uitverkocht maar er werd toch geregeld dat ik mijn bestelling kreeg. Erg fijn, goede service. Persoonlijk briefje bij de bestelling. Aanrader deze site!

Reactie van indedoek.nl:
Heel veel plezier van jullie mooie draagzak, Marijn!

Regina Baas beoordeelde op 2017-12-03

Tijdens de bestelperiode werd ik keurig op de hoogte gehouden door Trees. Bij ontvangst zat er een handgeschreven briefje bij. Topservice!

Reactie van indedoek.nl:
Graag gedaan. Veel plezier ermee!

Karlijn Riesewijk beoordeelde op 2017-11-27

Heel tevreden! Bestelling de volgende dag al in huis! En met zorg ingepakt en een lief briefje erbij! Een feestje om uit te pakken!

Reactie van indedoek.nl:
Leuk dat je zo enthousiast bent!

Anne ten Haaf beoordeelde op 2017-11-27

Erg tevreden, snel verzonden en ontvangen en ik werd per mail op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Bedankt!

Graag gedaan!

Suzanne Rothuizen beoordeelde op 2017-11-27

Snelle levering, goed verpakt en een leuk persoonlijke noot. Ik zou indedoek.nl zeker aanraden voor andere mensen.

Reactie van indedoek.nl:
Dank je! Veel plezier van je bestelling.

Marieke beoordeelde op 2017-11-01

Met wat hulp en tips een hele mooie doek gekocht. 2x een super draagconsult gehad. Echt een aanrader!

Reactie van indedoek.nl:
Bedankt voor je mooie feedback! Heel graag gedaan.

Ingrid woodruff beoordeelde op 2017-10-30

Ik heb toen je draagdoek gekocht in de shop bij haar huis. Goede service . Super mooie draagdoek. Mooie kwaliteit. Super tevreden.

Reactie van indedoek.nl:
Die draagdoek was echt een match met je. Fantastisch om te zien!

F. Vos beoordeelde op 2017-10-17

Draagdoek Indio van Didymos bij Trees besteld nadat ik een draagconsult bij haar heb gehad met mijn dochter van toen anderhalve maand oud. Inmiddels zijn we ruim een jaar verder en nog steeds ervaren we heel veel plezier van onze draagdoek. Goed en vooral eerlijk advies en een persoonlijke service waar ik prettig aan terugdenk.

Reactie van indedoek.nl:
Wat fijn dat je er na zo'n tijd nog steeds zo goed op terug kijkt. Graag gedaan!

Flo beoordeelde op 2017-10-16

Snelle bezorging en gevoel van persoonlijke service door lief briefje bij het pakket. Hormonen gieren uiteraard door mijn lijf, deze fijne service draagt bij aan mijn geluksgevoel.

Reactie van indedoek.nl:
Ha! Ik lach hartelijk om je mooie review. Wat fijn dat je zo blij bent!

Michèlle beoordeelde op 2017-10-16

Al een aantal keer iets gekocht bij deze winkel. Superservice en héle snelle verzending! :)

Reactie van indedoek.nl:
Graag gedaan! Bedankt voor je mooie feedback.

Alexandra Valencia beoordeelde op 2017-10-15

Snelle levering met een lief briefje erbij

Reactie van indedoek.nl:
Veel plezier met je mooie draagdoek!

Sandra Veenstra beoordeelde op 2017-09-07

De draagdoeken zijn van top kwaliteit! Ik weet waar ik de volgende keer weer ga bestellen!

Reactie van indedoek.nl:
Ontzettend fijn dat je er zo blij mee bent, Sandra. Veel plezier ermee!

Sanne Krabbenborg beoordeelde op 2017-09-06

Super service! Netjes op tijd bezorgd. Heel gelukkig met mijn nieuwe draagdoek.

Reactie van indedoek.nl:
Fijn dat je er zo blij mee bent!

Gaby de Wit beoordeelde op 2017-09-06

Goede vriendelijke communicatie, snelle levering

Reactie van indedoek.nl:
Bedankt voor je complimenten. Graag gedaan!

Marjolein Gerichhausen beoordeelde op 2017-08-19

Ruime keus in de webshop maar bovenal hele goede persoonlijk begeleiding van Trees blom.

Reactie van indedoek.nl:
Dank je wel! Wat fijn dat je zo tevreden bent. Veel draagplezier!

Zirone Catherine beoordeelde op 2017-08-19

Heel goed geholpen met het kiezen van de juiste draagzak.

Reactie van indedoek.nl:
Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier met jullie mooie nieuwe draagzak.