Beverdam 13
5111DN Baarle Nassau
0620172047

2014

Hennie Wolters beoordeelde op 2014-09-09

Ladegeleiders adv foto's besteld, geweldig. En korte levertijd.

Wendy jansen-Olivier beoordeelde op 2012-01-31

Ik ben uitstekend geholpen via de mail bij een ingewikkelde uitpluisactie van een inbouwkast. Geen vraag was te veel. En mijn mails werden altijd vlot beantwoord.

Peter de Bruijn beoordeelde op 2011-12-20

Bestelling 2 uittrekelementen met 6 mandjes.
Supersnelle levering, perfecte verpakking en kwaliteit.
Kontakt via mail en telefonisch goed. Dhr. Bas Raeijmaekers van klusonderdelen.nl maakt waar wat hij belooft! Dat vind ik zeer belangrijk!!

Camiel beoordeelde op 2011-11-14

Voor een gatenzaag kwam ik bij bas/klusonderdelen.nl terecht. Ik
zei dat ik spoed had met een bepaalde maat. Hij bekeek of hij het
voorradig had en verzekerde me dat hij het gelijk zou versturen.
Daardoor was het inderdaad snel en op tijd binnen. Bedankt!

Roel Hermus beoordeelde op 2011-07-16

De klepscharen die in besteld heb zijn perfect in in prijs/pret
verhouding. Bas stuurde per e-mail de montagehandleiding
ervoor. Perfecte service.

Marcel beoordeelde op 2011-05-28

Prima zaak! Goede service, adviezen en suggesties.
Ik werd goed op de hoogte gehouden van levertijden en toen een leverancier niet kon leveren, werd er snel een oplossing gevonden.
Een aanrader.

Jochem beoordeelde op 2011-05-28

Snelle afhandelingen van vragen.(service dus)
Goede prijs voor Uitstekende kwaliteit(in mijn geval de gatenzagen).
Paar keer hier besteld en kon zelfs dezelfde dag afhalen,
hiervoor gekozen omdat het niet tever uit de buurt is.
Met dus het grote voordeel dat ik gelijk doorkon met mijn klus!.
Dus echt een aanrader!!
Bas ga zo door!

R.Wierdsma beoordeelde op 2011-04-14

Prima bedrijf, werd uitstekend op de hoogte gehouden door Bas.
Had 16 stelpoten geleverd, maar helaas in 2 verschillende maten.
Reageerde direct op mijn mail en heeft dit keurig opgelost door
kostenloos kompleet nieuwe sets af te sturen, Prima Zaak ! Zeer
goed bevallen absoluut een aanrader !

2011