Lidmaatschap per 26-10-2021 stopgezet

Filter 12 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Lilean
    Review voor JollyJoy

Snelle levering, leuk mail contact, komt afspraken na.

• Caroline
    Geverifieerde klant van JollyJoy

Hele leuke en mooie spullen! En had het super snel in huis!

• Anna Wharton
    Review voor JollyJoy

Amazing attention to detail, even packaging was beautiful. We got a lovely surprise with our order which made my daughter very happy. Very fast to reply when I had questions, also shipping was really fast. Very please with Jollyjoy will be buying again for sure!

• Vanessa Sousa
    Geverifieerde klant van JollyJoy

Ik heb een paar dingen gekocht voor de verjaardag voor mijn zoontje thema safari en ze had veel dingen zowel tafel kleding maar ook verrasing dozen en ook andere leuke dingen met dezefde thema maar ook in anderen thema's. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling binnen, ik ben echt blij mee. Dank jullie wel

• Editha Termote
    Geverifieerde klant van JollyJoy

Wat een fijne webwinkel! snelle levering en hele leuke spullen. Hier ga ik veel vaker kopen.

• Esther
    Review voor JollyJoy

leuke producten, in een keer alles klaar voor een feestje, snelle verzending

• Daantje Van Vugt
    Geverifieerde klant van JollyJoy

Geweldige service en mooie producten voor een goede prijs

• Krenare
    Review voor JollyJoy

Ik ben zeer tevreden over dit webwinkeltje en hele mooie party spulletjes. Communicatie en service top. Thank you😘

• Grietje
    Review voor JollyJoy

Bestelling goed, netjes en snel afgeleverd

• Erwin Küppers
    Geverifieerde klant van JollyJoy

De verzending was in orde en keurig op tijd. Het product viel enigszins tegen, maar daar kon JollyJoy niks aan doen.

• Danny
    Review voor JollyJoy

Precies gevonden wat we zochten, totaalpakket om je kinderverjaardag aan te kleden. Snelle levering en mooi ingepakt! Aanrader om te bestellen.