Jan Haarstraat 12

8,9

Anoniem beoordeelde op 2019-04-11

Anoniem beoordeelde op 2019-04-08

Dogan beoordeelde op 2019-03-31

Probleemen met bezorging nog steeds wachten voor pakketje.

Anoniem beoordeelde op 2019-03-23

Anoniem beoordeelde op 2019-03-11

JA Mason beoordeelde op 2019-03-09

Top

Margot Cleophas beoordeelde op 2019-03-06

Goed, maar Ik vind de verzendkosten wel hoog voor een brievenbus -pakketje. Het proefmonster vond ik ook voor die prijs niet erg geweldig. Het waren maar drie druppeltjes olie.

Anoniem beoordeelde op 2019-02-25

sabrina fonteyne beoordeelde op 2019-02-23

Vlug correct en kwalteit

Reina beoordeelde op 2019-02-23

Prima producten en een uitstekende service!

Anoniem beoordeelde op 2019-02-22

Anoniem beoordeelde op 2019-02-06