Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Referenties / Ervaringen WebwinkelKeur

Wij zijn er voor onze leden, klantenservice staat bij ons dan ook hoog in het vaandel. We worden door onze leden dan gemiddeld ook gewaardeerd met een 9.7 op basis van klantbeoordelingen verzameld via een extern en onafhankelijk platform. Lees onderstaand enkele referenties of klik rechts in beeld op “Ervaringen” voor alle recente ervaring.

Zeer tevreden

"Wij zijn overgestapt naar het keurmerk WebwinkelKeur. Dit omdat prijs en kwaliteit verhouding een heel stuk beter is. We zijn tot nu toe erg tevreden over alle goede mogelijkheden en handige uitleg tools die WebwinkelKeur allemaal bied. Met vriendelijke groet, Borduur Kado "

Verrassend uitgebreid en behulpzaam

"Mijn eerste indruk van WebwinkelKeur vertelde mij dat ik alleen een afbeelding van het keurmerk en een beoordelingspagina zou krijgen nadat de webshop was goedgekeurd. Na aanmelding kreeg ik een volledige check met veel aanmerkingen en tips. Dit heeft mij erg geholpen alles goed in te richten voor de consument. Uitgebreide uitleg en voorbeeld documenten zorgen voor een webshop die aan alle wettelijke regels voldoet. Met behulp van de backoffice nodig je eenvoudig klanten uit, ontwerp je je mooiste widgets en is installatie een makkie. Geweldig bedankt. "

Vlot en vlekkeloos

"Ik heb sinds kort het keurmerk van WebwinkelKeur. De communicatie over de aanmelding en de keuring verliepen vlot en vlekkeloos. Er wordt duidelijk aangegeven wat er van je verwacht wordt en waar je aan moet voldoen om het keurmerk te mogen dragen. "

Snelle service!

"Binnen een dag na het aanvragen van het keurmerk de goedkeuring ontvangen! Erg fijn omdat we hierdoor bij het 'live' gaan van onze website meteen het keurmerk konden plaatsen. WebwinkelKeur is zeker een aanrader! "

Snel en duidelijk geholpen

"WebwinkelKeur voor mijn webshop aangevraagd. Eerst afgekeurd en netjes een mail gekregen met de benodigde aanpassingen en ontbrekende informatie. Na de aanpassingen te hebben toegepast een herkeuring aangevraagd. Deze was al binnen 2uur goedgekeurd. Goede service! "

Goede service! Aanrader

"Wat een onwijs goede service, alles duidelijk vermeld en mijn webshop is nu helemaal compleet! Ook ontvang ik heel snel de mails als klanten een beoordeling heb geplaatst. Top service! "

Heel blij met het keurlabel

"Duidelijke en praktische informatie op de site en ook super dat alles gecontroleerd wordt , zo ben ik gerust dat ik in orde ben met alle wettelijke verplichtingen. Nu kan ik van start gaan met het verzamelen van reviews van klanten en helpen waar nodig. "

Goed voor elkaar

"Heel veel mooie promotie en integratie mogelijkheden van het keurmerk. Alleen een plug-in geïnstalleerd op mijn webshop en meteen dik voor elkaar! "

Snelle en duidelijke procedure

"Wat werkt webwinkelkeur lekker overzichtelijk en duidelijk. Snelle antwoorden bij vragen. En overzichtelijk dashboard met al mn webshops. "

Goed geregeld!

"Snelle keuring van de webwinkel met duidelijk omschreven verbeterpunten. De tool om een privacy policy te genereren zit ook goed in elkaar en is een welkome aanvulling. "

Prettige communicatie

"Voor mijn webwinkel was ik op zoek naar een keurmerk. De snelle en persoonlijke communicatie met Webwinkelkeur gaven de doorslag. Duidelijke voorbeelden op de site waar je ook echt iets aan hebt. "

Keurmerk

"Pas geleden aangemeld voor deze keurmerk. Alles ging goed en snel, complimenten! "

Professioneel en Persoonlijk.

"Het unieke aan Webwinkel Keur is de no nonsense mentaliteit waarbij persoonlijk een van de kernwoorden is. Dit zonder de professionaliteit en unieke ondersteuning uit het oog te verliezen. Wij zijn dat ook trots om juist dit keurmerk te mogen dragen. "

Keurmerk aanvraag

"Wij hebben het keurmerk verkregen, maar hebben er zeker wat voor moeten doen. Met veel geduld en aanwijzingen van de WebwinkelKeur hebben we nu onze website optimaal. Daar zijn we heel blij mee! "

Tevreden

"Ik ben tevreden over WebwinkelKeur. Ik heb gekozen voor WebwinkelKeur omdat ze een duidelijke site hebben en alles goed wordt uitgelegd. Ze hebben me geholpen met bepaalde punten die ik kon verbeteren in mijn webwinkel, hierdoor ziet mijn webwinkel er weer wat beter en vertrouwd uit. kortom, ik ben er blij mee. "

Kundig!

"Een mooi platform dat ook voor niet leden veel informatie en ondersteuning biedt. "

Top

"Top geregeld via WebwinkelKeur aanmelding, hulp en afhandeling verlopen makkelijk en snel. "

Goede service!

"Snelle keuring en duidelijke uitleg over verbeterpunten, top! "

Top om het webwinkel keur te mogen hebben!

"Na enige aanpassingen het WebwinkelKeur goedkeuring gekregen. Een fijn gevoel dat alles in orde is! "

Snelle service en uitgebreid beoordelingssysteem

"Onlangs hebben we voor de website Krúskes.nl het beoordelingssysteem met keurmerk van WebwinkelKeur aangevraagd. Tijdens certificering is de website, deels terecht en deels onterecht, afgekeurd. Dit werd echter snel en heel netjes opgepakt door de klantenservice, waarna de website vlot voor een hercertificering is aangemeld en goedgekeurd. Het systeem zelf is erg uitgebreid en biedt zeker waar voor zijn abonnementskosten. Wat ons betreft een aanrader, momenteel draagt de website dan ook het WebwinkelKeur keurmerk en sturen we tevreden de automatische beoordelingen naar onze klanten. "

Snel geregeld

"Snel en efficiënt geregeld, vragen snel en juist beantwoord. Goede mogelijkheden voor website integratie. "

Tevreden

"Tevreden met WebwinkelKeur. Duidelijke communicatie. Goede verbeterpunten gekregen via de mail en het installatieprogramma om de koppeling met Mijnwebwinkel te maken is makkelijk opgezet. "

Ervaring WebwinkelKeur

"Mijn ervaring met WebwinkelKeur is zeer positief geweest, het kost wel even wat tijd en moeite om alle tekst te lezen en dit op m'n persoonlijke webshop toe te passen maar door de voorbeeldteksten die zijn gegeven en de duidelijke stappenomschrijving is dit voor ieder goed te doen. Ook bij eventuele afkeur wordt er netjes een mail gestuurd met extra uitleg om zodoende het toch allemaal in orde te krijgen. Ik vind dit keurmerk eigenlijk een must voor elke webshophouder. "

Duidelijk en transparant

"Wij hebben ons aangesloten bij Webwinkelkeur omdat PowerCubes internationaal actief is en klanten in hun eigen taal kunnen worden uitgenodigd tot het delen van een klantbeoordeling. Wij vinden het zeer belangrijk dat de consument het gevoel èn de garantie krijgt dat er met een betrouwbare webwinkel zaken wordt gedaan. Het contact dat wij met Webwinkelkeur hebben gehad is duidelijk en transparant. Wij bevelen Webwinkelkeur dan ook zeker aan. Het Powercubes team "

Supersnelle service en duidelijke communicatie

"Het beoordelingsproces van mijn webwinkel was binnen twee dagen geregeld, en dat terwijl ik na de eerste beoordeling nog wat kleine verbeteringen moest doorvoeren. Ook de supportafdeling reageert snel op vragen en - nog belangrijker - communiceert erg duidelijk. Tel daarbij de gunstige tarieven op en ik ben blij me bij het keurmerk te mogen aansluiten! "

"Webwinkelkeur is qua prijs-kwaliteitsverhouding onevenaarbaar! De service loopt er goed en snel. Sedert we ervan gebruik maken, is onze omzet met gemiddeld 15% omhoog gegaan. "

Super service en veel mogelijkheden voor een prima prijs

"Nu al meerdere malen contact gehad met de klantenservice en er wordt snel en adequaat gereageerd. Het keurmerk heeft enorm veel mogelijkheden, allemaal met een eigen, duidelijke uitleg. Daardoor en door koppelingen met vrijwel alle webwinkelsoftwarepakketten is installatie van de logo’s/banners en de beoordelingenwidget vrij eenvoudig. Dit allemaal voor een goede prijs, dus ik ben zeker blij met mijn keuze voor WebwinkelKeur. "

Overzichtelijk systeem

"Overzichtelijk systeem met een prima dashboard om je beoordelingen te versturen en bij te houden. "

Gewoon helemaal tevreden!

"Fijne klantenservice, met duidelijke en snelle antwoorden. Voelt goed om een vertrouwd keurmerk aan mijn webshop toe gevoegd te hebben! "

Super

"Super goed geholpen door WebwinkelKeur. Snel reactie op berichten. Denken met je mee en keuring supersnel uitgevoerd. "

Goede prijs-kwaliteit en zeer bruikbaar keurmerk!

"Wij hebben diverse webwinkel keurmerken overwogen en vergeleken. Na de diverse punten te hebben bekeken en contact te hebben gehad met Webwinkelkeur werden wij zeer goed geholpen. Voor ons is de goede prijs-kwaliteit verhouding een duidelijke plus, daarnaast is Webwinkelkeur voor de consument een betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk. Wij bevelen het zeker aan. Fijn is ook dat je al reeds bestelde klanten alsnog een beoordelingsverzoek kunt toesturen. "

Uitstekende service en goede tips

"Tijdens het ontwikkelproces van onze webshop Het Meubelcentrum heeft Webwinkelkeur met ons meegedacht en tips gegeven hoe de service en structuur van onze webshop vorm te geven. Dank! "

Snelle duidelijke service

"WebwinkelKeur heeft me verbaasd met haar snelle response op de keurings-aanvraag. Binnen 3 werkdagen hadden wij een keurmerk. Ook de widgets voor op je eigen site werken zeer eenvoudig en dragen echt bij aan een professionele uitstraling van je eigen webshop. "

Zeer betrouwbaar en onafhankelijk keurmerk

"WebwinkelKeur is in tegenstelling tot andere keurmerken zeer betaalbaar, maar ook zeer betrouwbaar. Je wordt pas goedgekeurd op het moment dat je voldoet aan alle eisen, daarnaast worden er periodiek steekproef controles uitgevoerd. Hierdoor voelt het soms aan als een boeman, maar WebwinkelKeur heeft gewoon het beste voor met de consument. Daarnaast houd het je als webshopeigenaar scherp. WebwinkelKeur is ook een zeer innovatieve partij. Jaarlijks worden verschillende nieuwe functionaliteiten uitgerold. Altijd met het idee om de klant- of consumentenervaring te verbeteren. Petje af! "

Reviews Api en Webwinkelkeurmerk in 1

"Door gebruik te maken van Webwinkelkeur hebben wij nu een betrouwbare partner voor ons Webwinkelkeurmerk en Api reviews systeem. Zodat de consument zekerheid heeft en hij/zij de betrouwbaarheid van onze webwinkel kan controleren. Integratie van de Webwinkelkeur Api met Lightspeed was zeer snel eenvoudig! En dit werkt uitstekend! Kortom: wij zijn erg tevreden met dit webwinkelkeurmerk. "

Goed keurmerk voor een eerlijke prijs

"Fijn keurmerk meteen goede prijs. Continue vernieuwend, veel kennis en informatie. "

Veilig shoppen met Webwinkelkeur

"Goed dat er een keurmerk voor webshops bestaat . Er zijn te veel cowboys die een webwinkel beginnen maar meestal hun beloftes niet houden en daardoor klanten gaan afschrikken om in de toekomst nog online te shoppen. Daarom dat onze winkel (online en fysiek) zo blij is met zijn Keurmerk. Webwinkelkeur is soms een beetje steng voor de webwinkelier, maar ik denk in een context van internationalisering van de handel dit wel een belangrijk gegeven is om de consument een fijn en veilig gevoel te geven en het shoppen te houden tot wat het is, namelijk een fijne beleving. "

Snel, helder en duidelijk!

"Stichting Webwinkelkeur heeft mijn website snel beoordeeld en haar aanbevelingen voorgesteld. Deze waren helder en duidelijk! Dezelfde dag nog heeft Webwinkelkeur weer beoordeeld en mijn webwinkel goedgekeurd. Vandaar Snel, helder en duidelijk! "

Snelle en goede support om mijn website te laten voldoen aan de Webwinkelkeur-eisen

"Onlangs heb ik mijn website live gezet. Ik was op zoek naar een betrouwbaar en goed keurmerk. Na enig onderzoek kwam ik bij Webwinkelkeur terecht. Een van de medewerkers heeft mij snel geholpen om mijn site aan de Webwinkelkeur-eisen te laten voldoen. De reactietijd op mijn mails was steeds slechts enkele minuten! Ook kreeg ik een keuringsrapportage waarin een aantal goede aanbevelingen staan waaraan ik in de toekomst navolging zal geven. Kortom: zeer tevreden over Webwinkelkeur! "

Uitgebreid keurmerk voor een goede prijs!

"Webwinkelkeur is geen keurmerk voor de sier maar ze controleren daadwerkelijk strikt of je webshop aan alle wettelijke eisen voldoet. Onze webshop werd in de eerste instantie afgekeurd omdat er bepaalde informatie ontbrak en we zijn blij dat we hiervan op de hoogte werden gebracht! Nadat je het keuringsproces hebt doorstaan kan je er zeker van zij n dat je webshop alle belangrijke informatie bevat. Dit is belangrijk op wettelijk niveau maar natuurlijk nog belangrijker voor je klanten. Ook hebben wij ervaren dat het prominent vermelden van het keurmerk vrijwel direct zorgt voor een stijging van de dagelijks omzet vanwege de betrouwbare uitstraling die het toevoegt aan je webshop! "

Ongewoon mooi!

"Wij zijn trots dat wij ook het webwinkelkeurmerk mogen dragen! Duidelijke uitleg en informatie bij onze aanmelding, zodat wij als webwinkel de juiste informatie kunnen geven aan onze klant. Heel blij zijn wij met het gekoppelde reviewsysteem. Dit is zeker voor de toekomstige klanten prettig, zo kunnen zij ervaringen van andere klanten lezen. Voor ons is het fijn om te kijken of onze klanten tevreden zijn en waar wij nog aan moeten werken. Met heel veel plezier en vertrouwen gaan wij de toekomst tegemoet! "

Door snelle & duidelijke instructies van WebwinkelKeur voldeed mijn shop snel aan alle eisen. Top!

"Nadat ik mijn shop had aangemeld, bleek deze niet in orde. Ik kreeg heel duidelijk, punt voor punt, aangereikt wat er ander moest inclusief voorbeelden die ik moecht gebruiken. Dit was erg prettig, zo voldeed mijn webshop Jewels with Flair binnen een paar werkdagen aan alle eisen van de wet! "

Helder en duidelijk!

"Om de keurmerk te krijgen heb ik heel gemakkelijk de vereiste stappen doorlopen, die op de website van Webwinkel Keur staan. Dit was heel overzichtelijk en duidelijk voor me. Nu kan ik mijn betrouwbaarheid en goede service met behulp van WebwinkelKeur bewijzen aan mijn klanten! "

Uitstekende communicatie, goede service!

"Voor onze webshop waren we opzoek naar een keurmerk. We hebben diverse aangeschreven en bij Webwinkelkeur kregen we direct antwoordt met duidelijke informatie. We willen zekerheid voor onze klanten, met het Webwinkelkeurmerk krijgen onze klanten die zeker! De eerste keer kregen we netjes een mail met de aanpassingen die wij moesten verrichten op o nze website, dit hebben we natuurlijk ook gedaan. Daarna was het keurmeurk een feit. Dit keurmerk krijg je niet zomaar, dus hiermee toont het de betrouwbaarheid aan. Wij zijn trots dat we het keurmerk van Stichting Webwinkelkeur mogen dragen! "

Eenvoudig, duidelijk en voordelig!

"De duidelijke uitleg op de webpagina met de daarbij horende doorklikpagina's met voorbeelden heeft ons overgehaald. Nadat je je hebt aangemeld wordt de pagina gescreend en dienden we een paar kleine aanpassingen te doen aan de voorwaarden, zodat deze ook in lijn zijn met de wetgeving. Na goedkeuring krijg je ook regelmatig een mail met bruikbare tips, voorbeelden, tekst & uitleg. Wij zijn vooral heel tevreden vanwege de eenvoud, duidelijkheid en voordeligheid van dit keurmerk. Een aanrader! "

Goede service!

"Ik ben erg blij met de service van Webwinkel Keur. Duidelijke informatie, snelle reacties en niet al te moeilijk omschreven allemaal. Top! "

Goed advies en snelle service

"Wij wilden voor onze webshop graag een keurmerk om de klanten te laten zien dat ze bij ons veilig en vertrouwd kunnen bestellen. Na de eerste aanmelding waren er nog enkele aanpassingen nodig. De medewerker heeft prima uitgelegd wat we moesten aanpassen/verbeteren. Toen we een uur later de shop opnieuw ter beoordeling voorlegden was er binnen zeer korte tijd al een positief antwoord. Erg fijne en betrouwbare partij om mee samen te werken "

Zeer positief

"Mijn ervaring met Webwinkelkeur is zeer positief. Snelle service en goede communicatie! Mijn keurmerk is professioneel tot stand gekomen.  Een aanrader voor collega webwinkels. "

Duidelijke uitleg, snelle communicatie

"Ik heb mij met mijn webwinkel aangemeld bij webwinkelkeur omdat ik het zeer belangrijk vind dat je als consument de garantie krijgt dat je met een betrouwbare webwinkel te maken hebt. Je site wordt gekeurd en gekeken wordt of je in je algemene voorwaarden alle belangrijke rechten en plichten hebt opgenomen waar je als webwinkel aan hebt te voldoen. Hele goede tips en aanbevelingen gekregen waar je wat aan hebt. Daarnaast vind ik het fijn om te weten dat bij geschillen je een beroep kunt doen op hun expertise en de klant ook weet waar hij/zij terecht kan. Al met al kan ik webwinkelkeur aanbevelen voor serieuze webwinkeliers. "

Vijf sterren!

"Webwinkelkeur biedt veel informatie en handige tools om je webwinkel ook volgens de wettelijke eisen goed in te richten. De uitleg op de website van Webwinkelkeur is helder en goed bruikbaar. Ze handelen ook nog eens heel vlot je aanvraag af. In 'no time' hadden wij zo het keurmerk binnen. Top!   "

Goede service, duidelijke uitleg

"Nadat Bizzywoman was afgekeurd kregen wij een duidelijk mail met de reden van de afkeur. Nadat wij deze punten hadden aangepast werd de site snel goedgekeurd! Wij zijn erg tevreden over de feedback, service en reactietijd! Bizzywoman is blij met het keurmerk! "

Zeer snelle service

"Onze shop heeft 2 herkeuringen ondergaan, deze herkeuringen waren telkens binnen het halfuur na de aanvraag afgerond. Ook de feedback was zeer duidelijk. "

Uitstekende service

"Na jaren twijfelen over het wel of niet aangesloten willen zijn bij een Webwinkel keurmerk, toch de knoop doorgehakt en voor Webwinkelkeur gekozen. Buiten het feit om dat het voor onze klanten een extra stuk zekerheid biedt, geeft het onze shop ook net dat beetje extra uitstraling waarmee je onderscheid maakt tussen duizenden collegae webshop eigenaren. Toen de implementatie van een tag niet vlekkeloos verliep werd mij bovendien meteen aangeboden om alles uit handen te laten nemen door de afdeling Marketing. Binnen een dag was alles geïmplementeerd en zichtbaar op onze webshop! Complimenten voor deze service! "

Dank je Webwinkelkeur

"Snelle beoordeling gekregen van de webwinkel. In eerste instantie was deze afgekeurd owv de algemene voorwaarden die de link naar het ODR moesten hebben. Na dit aangepast te hebben heeft Hoesjes-Freak zijn keurmerk gekregen. Dit is dus niet zomaar een keurmerk maar Webwinkelkeur beoordeelt wel degelijk de webwinkels in het belang van de consument. Dank je Webwinkelkeur. "

Zeer goede service voor startende webshops

"Webwinkel keur biedt een zeer goede en sneller service! Tijdens het bouwen van de webshop kan je meerdere keren de keuring aanvragen en ontvangt binnen enkele werkdagen verbeterpunten inclusief tips. Daarnaast kan je gedurende de inschrijvingsprocedure direct gebruik maken van de algemene voorwaarden voor de consument met een aspirant lidmaatschap. Hierdoor weet je direct dat het goed zit. "

Een geweldig initiatief! “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”

"PhoneBucks is sinds 2013 actief op de telecommarkt en doet haar best om de klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Een mooie toevoeging daarop is het onafhankelijke referentie systeem van ons keurmerk WebwinkelKeur. Klanten kunnen geheel kosteloos en eerlijk hun verhaal kwijt over PhoneBucks en anderen waarschuwen voor onze gang van zaken. Een veel gehoord commentaar is namelijk: “Hier kunnen veel webshops nog wat van leren”. In het meedenken van oplossingen zijn we sterk volgens onze klanten en dat is terug te vinden in het gemiddelde cijfer dat we van deze klanten hebben ontvangen. Wij zijn niet alleen WebwinkelKeur dankbaar dat ze deze mogelijkheid aanbieden, maar vooral onze klanten die van de gelegenheid gebruik maken om hun ervaring te delen met anderen. "
Joël Egberink, oprichter PhoneBucks (PhoneBucks)

Je krijgt het keurmerk niet zomaar

"Toen wij onze webwinkel aanmelden bij Stichting Webwinkelkeur kwamen we erachter dat je dit keurmerk niet zomaar krijgt. We zijn ontzettend goed geholpen door een adviseur van WebwinkelKeur tijdens het aanmeldingsproces. Het goedkeuringsproces ging daarna erg vlot! Het geeft een goed gevoel dat onze webwinkel lid is geworden van WebwinkelKeur! "

Keurmerk en reviews in één

"Ik had elders al een review systeem in gebruik maar had nog geen keurmerk. Door gebruik te maken van Webwinkelkeur heb ik nu beide; de mogelijkheid om onafhankelijke reviews te verzamelen én een keurmerk waarmee consumenten zekerheid krijgen en de betrouwbaarheid van de webwinkel kunnen controleren. Integratie met Magento was eenvoudig en er wordt voortdurend gewerkt aan verbetering en vernieuwing. Weinig support nodig gehad, maar die enkele keer is dat netjes en vlot verlopen. "

Uitstekende en vriendelijke communicatie

"Ik kan alleen maar beamen wat Webwinkel keurmerk voor staat; betaalbaar, eerlijkheid, transparantie, veiligheid en zekerheid voor zowel de consument en winkelier. Uitstekende en vriendelijke communicatie. Het opzetten van je webwinkel wordt door hun makkelijk gemaakt. Kortom zeer tevreden en blij. "

Voordelig en toch professioneel.

"Een keurmerk is een heel belangrijk onderdeel om een betrouwbare uitstraling te geven. Aangezien ik zelf ook altijd op een keurmerk let, was dit ook een must voor mijn eigen webshop. Na enig speuren en vergelijken was ik er al heel snel over uit dat ik voor 'WebwinkelKeur' zou gaan. Zij hanteren betaalbare tarieven, antwoorden snel, staan je professioneel te woord en helpen je waar nodig. Ik zou iedereen adviseren om voor 'Webwinkelkeur' te kiezen. "

Goede ervaring met Webwinkelkeur

"Ik heb heel goede ervaring met Webwinkelkeur, duidelijke richtlijnen, goede info en de mails worden snel beantwoord en de beoordeling laat ook niet lang op zich wachten. Ik ben tot nu toe zeer tevreden. "

Erg tevreden met het webwinkel keurmerk

"Door webwinkelkeur merken we dat bezoekers langer op onze site blijven, we zijn ook zeer goed geholpen met onze vragen die we hadden, voor onze klanten zijn we blij en trots dat we het keurmerk kunnen presenteren. We merken wel dat klanten steeds beter opletten waar ze hun aankoop willen doen, en juist door dit keurmerk is dit wellicht de beslissende factor. Ook de reviews die klanten op de site van webwinkelkeur plaatsen worden goed gelezen en dit helpt uiteraard bij de uitstraling van onze webshop. Kortom: we zijn erg tevreden met het webwinkelkeur-merk. "

Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur!

"Wij zijn zeer tevreden over de service van WebwinkelKeur! Ooit hadden wij een gastenboek waar bijna nooit in werd geschreven. Nu krijgen wij regelmatig leuke reacties van klanten terug! Ook merken wij dat het bezoekersaantal en de verkoop is gestegen. Het is een prettig middel om als webshop kritisch te kijken naar je eigen handelen en het geeft vertrouwen voor de consument. "

Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop.

"Bijzonder tevreden over het keurmerk en handige reviewsysteem. Dankzij ons PLUS-account een koppeling met Magento om automatisch uitnodigingen te versturen, erg handig. Sinds de plaatsing van ons keurmerk merken wij een stijging in onze verkoop. De recensies en het keurmerk wekken echt vertrouwen! "

Betaalbaar en professioneel

"Webwinkel keur is goed betaalbaar en zeer hulpvaardig. Komt professioneel en vertrouwelijk over bij de klant. Begeleiding en advies goed geregeld voor startende webshops. In andere woorden een aanrader! "

Een keurmerk met een klantervaring systeem, top!

"De keuze voor dit keurmerk is weloverwogen gedaan. Webwinkelkeur is een betaalbaar, een professioneel bedrijf, vragen worden snel beantwoord en het klantervaringen systeem werkt prima. Kortom: wij zijn zeer tevreden over dit keurmerk. "