Vacature WebwinkelKeur Support Expert

Vacature Support Expert

Wij helpen meer dan 9.600 webwinkeliers met een keurmerk, reviews en klachtenbemiddeling. We zijn een snelgroeiende internationale SAAS organisatie. Onze missie is de e-commerce een stukje veiliger maken. We werken in een klein hecht team en zoeken versterking!

Maak jij graag klanten blij, maar zoek je een bredere baan dan alleen klantenservice? Support Expert bij Webwinkelkeur is dan een mooie kans! Oh ja, en leeftijd speelt geen rol bij ons 😉

Wat ga je doen?

Als Support Expert zijn je werkzaamheden lekker afwisselend. Binnen het team rouleren de werkzaamheden, zodat geen dag hetzelfde is. En met jouw hbo-denkniveau pas je er helemaal tussen! Een paar voorbeelden van wat je als Support Expert gaat doen:

• Je communiceert via mail of chat maar vindt bellen ook geen probleem
  • Je controleert of aangemelde webshops voldoen aan wettelijke eisen
  • Je bemiddelt bij klachten van de klanten van leden
  • Je helpt leden bij het installeren van tools zoals ons geautomatiseerde reviewsysteem

Naast je dagelijkse werkzaamheden hebben we allemaal elke week een projectmiddag. Dat is een middag waarop we allemaal andere taken oppakken dan ons reguliere werk. Kim verzorgt bijvoorbeeld onze social media tijdens de projectmiddag, Dan ontwerpt de badges die onze collega’s verdiend hebben, Marc vertaalt teksten en Ismail neemt technische installatie onder de loep. Zo heb je elke week een middag iets anders te doen!

Goed om te weten:

• Het salaris ligt tussen €2.351 en €2.795.
  • Doordeweekse werkweek van 36-40 uur.
  • 60% werken we op kantoor, meer mag altijd.
  • Behalve Nederlands is het ook handig als je goed Engels spreekt en schrijft. We hebben namelijk fantastische collega’s in Bulgarije waar we regelmatig contact mee hebben (en een tripje naar Bulgarije mag dan ook zeker niet ontbreken).
  • We lunchen elke dag gezamenlijk in onze gezellige woonkamer.

Ben je klaar om deze uitdaging aan te gaan?

Een motivatiebrief is niet nodig, maar een cv is wel prettig. Mail naar Caleni via caleni@webwinkelkeur.nl om te solliciteren!

Nog niet alle vaardigheden in de pocket? Geen probleem. Bij ons krijg je alle ruimte om te groeien. Binnen je eigen functie, maar ook op andere gebieden. Je kunt je bijvoorbeeld ook verdiepen in marketing, juridische zaken of techniek. Mogelijkheden genoeg!