Alles kan beoordeeld worden en soms is dat best grappig

Volledige continenten of juist ieder dier van een dierentuin afzonderlijk, aan alles kun je een beoordeling geven. We hebben in het verleden al eens stilgestaan bij het gevaar hiervan. Maar soms is het ook best grappig. In dit blog lichten wij een serie aan grappige recensies uit. Lees snel verder!

De vlinders van de London Zoo zien er niet gelukkig uit

De dieren van de dierentuin in Londen kunnen afzonderlijk beoordeeld worden door de bezoekers. Zo zouden volgens de bezoekers er gigantisch veel schapen moeten zijn, moeten de miereneters massamoordenaars zijn (‘ze eten immers alle mieren op’) en zijn de vlinders niet de meeste gelukkige dieren van de dierentuin. Ook schrijft een bezoeker over de varkens: “mooie kleur en het geluid dat ze maken is briljant. Toch heb ik een ster in mindering gebracht omdat de dieren best smerig kunnen zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld katten”.

De bezorgers van Thuisbezorgd kunnen best brutaal zijn

Het zal je maar gebeuren, bestel je een keer via Thuisbezorgd.nl eten is de bezorger een brutaaltje. Misschien had de vriend echter gewoon ‘ja, leuk’ moeten antwoorden?

Misschien toch niet met je man naar het strand?

Arme vrouw! Heb je eindelijk vakantie en wil je het strand op heeft de man alles behalve aandacht voor het gezin. Misschien de volgende keer toch op vakantie in Sri-Lanka?

Leuke recensie gezien?

Heb je zelf een leuke recensie gezien of wellicht zelfs ontvangen op de WebwinkelKeur ledenpagina? Laat het dan weten middels een reactie op dit blog. De leukste recensies zullen wij in de toekomst uitlichten in een nieuwe artikel.