Skip to content

Blog

Binnenkort: Geschillencommissie

Binnenkort: Geschillencommissie

1230
0
0

De kracht van een keurmerk is niet enkel de uitstraling van veiligheid, maar ook het daadwerkelijk bieden van veiligheid. Vooral wanneer het mis gaat kan een keurmerk uitkomst bieden.

Vooralsnog beperkten de werkzaamheden van WebwinkelKeur op dit gebied tot bemiddeling. In de meeste gevallen is er dan ook geen sprake van onwelwillendheid, maar een gebrekkige communicatie. Al menig probleem is hiermee opgelost.

In sommige gevallen staan echter beide partijen recht tegenover elkaar. In dit geval kunnen we als bemiddelaars ook weinig betekenen. We werken hiervoor al enige tijd aan een oplossing.

De oplossing bestaat uit een onafhankelijke geschillencommissie. Deze voert bij geschillen een bindend oordeel. De voorbereidingen hiervoor zijn reeds enige maanden aan de gang. Binnenkort is het dan ook bijna zover. Samen met enkele andere verbeteringen zal de geschillencommisie dan ook uitkomst bieden bij geschillen. Stukken goedkoper dan een stap naar de rechter en een goede manier om toch uitkomst te bieden wanneer het onderling niet lukt.

 
 
Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

 

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *