Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Blog

WebwinkelKeur is vernieuwd & verbeterd!

Lancering ledenpagina

Goed nieuws! Na maanden hard werken en een intensieve testperiode is WebwinkelKeur definitief vernieuwd. We hebben onze ledenpagina verbeterd, nieuwe widgets/sidebar, een systeem waarmee je badges kunt verdienen en een vernieuwd logo. Daarmee wordt de nieuwe ledenpagina dé plek waar alle informatie over jouw betrouwbaarheid te vinden is.

Nieuw logo of nieuwe ledenpagina? Discussieer mee!

discussieer mee nieuw logo of nieuwe ledenpagina wat zie je graag

Bij een innovatief keurmerk horen nieuwe en gave ontwikkelingen. Bij WebwinkelKeur betrekken we graag jou als lid bij deze ontwikkelingen. Jij bent immers de gebruiker van onze producten.  Wij vinden dat ons logo wel een update gebruiken, maar we kunnen ook de ledenpagina voorzien van een modern jasje?

Wet Computercriminaliteit lll: wat betekent dit voor webwinkeliers?

wet cybercriminaliteit 3 webwinkelier webshop webwinkel

Door de invoering van de wet Computercriminaliteit III, hebben politie en justitie sinds 1 maart nieuwe bevoegdheden om ernstige delicten op te sporen via het internet. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan moordzaken, kinderpornografie en handel in drugs. Klinkt als een ver-van-je-bed-show, maar de wet Computercriminaliteit III heeft ook gevolgen voor webwinkeliers.

Preview: De nieuwe ledenpagina

Het is lang rustig geweest bij WebwinkelKeur, althans dat leek wellicht zo voor jou als lid. Achter de schermen hebben we echter meer dan een jaar erg hard gewerkt aan een nieuwe WebwinkelKeur. Daar ga je binnenkort de vruchten van zien! In stapjes zullen we de nieuwe mogelijkheden lanceren. Komende weken volgt daarbij als eerste […]