Collega van de maand mei: Caleni

collega van de maand WebwinkelKeur

Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die iedere dag hard werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk. Of waar je Sandra van HR voor wakker mag maken – dat kan natuurlijk ook. Deze maand is Caleni aan de beurt!

Hey Caleni! Vertel eens: wie ben je, en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

Oh nee hè, is het mijn beurt? Vooruit! Ik ben Caleni en ben 31 jaar oud (of jong?..). Voor de een is dit erg jong, voor mij is dit toch een bepaalde grens die je bent gepasseerd en je toch echt wel als volwassene wordt gezien. Je wordt niet meer aangesproken met ‘jongedame’, maar met ‘mevrouw’. Binnenkort staat de jeugd nog voor mij op om mij te voorzien van een zitplekje in het openbaar vervoer. Inmiddels word ik vaak ‘mama van Noé of Maeve’ genoemd, want ik ben moeder van twee meisjes van vijf en twee. Daar moet ik overigens nog steeds aan wennen, haha. Naast moeder zijn, ben ik een gezelligheidsmens. Ik houd van mensen om mij heen, feestjes, lekker uiteten of leuke dingen doen met familie en vrienden. Hoe ik bij WebwinkelKeur terecht ben gekomen? Nou, Daan heeft mij ooit benaderd via Facebook en zo begon het balletje te rollen. Ondertussen vliegt de tijd en werk ik alweer bijna vier jaar bij WebwinkelKeur!

caleni webwinkelkeur

Kun je eens wat vertellen over je functie? Wat vind je bijvoorbeeld het allerleukste?

Vier jaar geleden begon ik bij WebwinkelKeur als support expert. Door combinatie van omstandigheden, was er behoefte aan een kartrekker op de support afdeling. Zo is mijn functie als teamleider support ontstaan! As everybody knows maakt corona (helaas) inmiddels twee jaar onderdeel uit van ons leven. Waar dit voor sommige bedrijven killing was, was dit voor ons tijden van drukte. Hierdoor zijn er binnen WebwinkelKeur een aantal verschuivingen geweest en hebben we ons klantenserviceteam uitgebreid. Grappig feitje; van het klantenserviceteam ben ik de énige die ook vóór corona op kantoor heeft gewerkt.

Het allerleukste aan mijn functie vind ik de afwisseling. Het ene moment werk ik samen met mijn collega’s net zo hard mee aan het leeg krijgen van het dashboard en de mailbox. Het andere moment ligt mijn focus meer op mijn teamleider taken. Het mooie vind ik dat we erg close zijn en elkaar op een positieve manier vooruit helpen, meedenken, motiveren en complimenteren. Als dan aan het einde van de dag (of vrijdag) het dashboard en de mailbox eindelijk leeg is, proosten we online vast met een leuk GIF-je!

Waar houd jij je graag mee bezig buiten werktijd?

Lekker een burgerlijk antwoord; met mijn man en kids! Als ik dan toch even een momentje voor mijzelf heb, dan kan ik u-ren interieur inspiratie opdoen. Dit doe ik onder andere via Pinterest en Instagram, maar ook via de televisieprogramma’s: VT Wonen, Weer verliefd op je huis en Kijken zonder Kopen. Heerlijk! Ik gok dat mijn man soms wel gek van mij wordt, als ik aangeef dat ik wéér wat wil veranderen in huis. Een muurtje sausen in huis is toch zo gedaan ;)!? Overigens heb ik het interieur bij WebwinkelKeur ook mogen verzorgen!

Heb je een guilty pleasure?

Hmm.. Lastig! Als ik dan iets moet kiezen, dan ga ik voor een avondje Netflix met Ben & Jerry’s cookie dough! Yum.

Waar mogen wij je voor wakker maken?

Haha, nou.. Ik word niet graag wakker gemaakt! Sinds die twee muiters in mijn leven zijn is alle slaap mij heilig. Als je mij dan toch ergens voor wakker wilt maken, dan graag linea recta voor een warme zonnige vakantiebestemming!

Als je voor één dag een superheld kan zijn, wie zou je dan kiezen?

Wonder Woman.

Wat is je droomauto of -fiets?

Beide zijn voor mij echt een praktisch vervoermiddel, maar als ik dan toch een autootje moet kiezen dan ga ik voor de Range Rover Evoque!

Wat is jouw favo WebwinkelKeur-tool?

Ik ga niet zo zeer voor een tool, maar voor onze ledenpagina! Ik merk dat deze echt nog te weinig door leden wordt gebruikt en dat vind ik zo zonde. Je kunt namelijk met de ledenpagina van WebwinkelKeur een online visitekaartje maken. In praktijk zien wij dat leden hier helaas nog te weinig gebruik van maken. Wie is de persoon of zijn de personen achter de webwinkel? Wat verkoop je? Plaats foto’s van je team of sfeerbeelden en verdien badges om aan je bezoekers aan te tonen dat jij betrouwbaar bent!

Met de ledenpagina van WebwinkelKeur kun je een online visitekaartje maken.