Skip to content

Blog

Collega van de maand februari: Nizella

Achter WebwinkelKeur staat een team met toppers die er iedere dag hard aan werken om het internet veiliger te maken – en leuker. Eén voor één stellen onze collega’s zich graag aan jou voor, zodat je weet wie de gezichten zijn achter ons keurmerk. Of waar je Sandra van HR voor wakker mag maken – dat kan natuurlijk ook 😉 Nizella trapt ‘m af!

Hey Nizella! Vertel eens: wie ben je, en hoe ben je bij WebwinkelKeur terecht gekomen?

Hi, ik ben Nizella, ik woon in Enschede en werk sinds eind 2020 bij WebwinkelKeur. Voordat ik bij WebwinkelKeur aan de slag ging, had ik geen baan en zocht ik dus naar een leuke werkgever. Nou, ik kan je zeggen dat WebwinkelKeur de beste werkgever is die ik heb gehad. En ik ben 32, dus ik heb mijn fair share van baantjes al achter de rug. Waarom ik het hier zo leuk vind? Omdat ik alle vrijheid krijg in mijn werk. We werken als team voornamelijk vanuit huis en niemand kijkt op onze vingers, we vertrouwen elkaar! Hoe mooi is dat! We zijn een klein team en dat zorgt ervoor dat we elkaar kunnen vertrouwen en dat we op elkaar kunnen bouwen. Er is alle ruimte voor overleg en het delen van ideeën, en we doen ons best om van elkaar te leren. We zijn allemaal verschillend van elkaar, wat het werk ook weer erg leukt maakt. Ook vind ik het belangrijk dat een werkgever zijn best doet om het team ‘gezond’ te houden, en dat doet WebwinkelKeur. Teamwork is belangrijk en WebwinkelKeur doet er alles aan dat we als team een goede omgang met elkaar hebben en elkaar beter leren kennen. Door bijvoorbeeld leuke uitjes samen in te plannen.

Kun je eens wat vertellen over je functie? Wat vind je bijvoorbeeld het allerleukste?

Ik ben een klantenservice medewerker. Dat betekent dat ik al onze leden met hun vragen op weg help. Ook voor consumenten sta ik paraat 😉. Mijn werk bestaat niet alleen uit het keuren van webwinkels. Ik help met alle soorten vragen, denk aan bijvoorbeeld juridische vragen of vragen over het installeren van onze tools. Niet iedereen is een superster met websites bouwen dus sommigen hebben een beetje hulp nodig om onze coole widgets en banners te installeren. Ook schrijf ik af en toe blogs, super leuk natuurlijk! Verder vind ik het belangrijk dat we als keurmerk goed kijken naar wat onze sterke punten zijn en waar ruimte voor verbetering is. Ik neem alle feedback van onze leden mee in onze meetings, om zo te zorgen voor een nóg vriendelijkere WebwinkelKeur omgeving. Dat vind ik het leukst aan mijn werk! Er is altijd ruimte om mijn mening en ideeën te delen. En om dan te zien dat het hele team er werk van maakt, dat is gewoon amazing!

Onze leden weten het vast wel maar via ons dashboard kun je eigenlijk alles zelf regelen. En momenteel zijn we bezig om het dashboard te optimaliseren. Ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien! – Nizella

Waar houd jij je graag mee bezig buiten werktijd?

Om heel eerlijk te zijn kan ik daar geen Superwoman-verhaal van maken. Ik ben gewoon een tevreden mens die het graag simpel houdt. Ik houd van tekenen, koken, zingen en klussen. Maar ook van leuke series op Netflix en Videoland kijken met een dekentje op de bank – heerlijk! Oja, ik probeer ook nog af en toe te sporten. Maar goed, laten we het daar niet over hebben nu 😅. Ik ben een echte foodie dus als ik moet kiezen tussen lekker uit eten gaan of naar de gym te gaan, is de keuze snel gemaakt. Maar om lekker gezond te zijn ga ik wel weer werk maken van het sporten! Belooft 😉

Heb je een guilty pleasure?

Chocolade.

Waar mogen wij je voor wakker maken?

Je mag me niet wakker maken – behalve voor een noodgeval natuurlijk. Maar voor alle andere dingen hoef je mij niet wakker te maken. Ik houd van mijn slaap en als er geen brand is of iets anders dringends, laat me dan lekker slapen haha. Oké misschien mag je me wakker maken als je mij wilt verrassen met een vakantie. Als we dan gelijk moeten vertrekken naar een prachtig land met mooie natuurgebieden en lekker eten, sta ik daar graag voor op ;-).

Als je voor éen dag een superheld kan zijn, wie zou je dan kiezen?

Ik vind mijzelf al wel een superheld. Wij mensen doen al zo veel goeds zonder dat we onszelf daarvoor belonen of hierbij stil staan. Dus voor al mijn mede superhelden, well done! Al die hardwerkende mensen, mensen die anderen helpen en voor anderen klaarstaan. Toppers!

Wat is je droomauto?

Met volle overtuiging kies ik voor de 2021 MANSORY Audi RS Q8.

Wat is jouw favo WebwinkelKeur-tool?

De leukste tool vind ik onze Product Reviews. Hiermee kan de webwinkelier – naast de algemene reviews – ook laten zien hoe zijn of haar producten worden beoordeeld. Hiermee kun je als webwinkelier laten zien dat niet alleen jouw service, maar ook jouw producten van topniveau zijn!

Bericht delen:
LinkedIn

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *