Aanmelden
Contact
Contact opnemen

Bel mij terug

Telefonisch contact

Om je goed te kunnen helpen adviseren we je om contact op te nemen per e-mail. Op die manier kunnen we je direct van de juiste informatie voorzien. We proberen alle vragen binnen 1 werkdag te beantwoorden.annabelt

Wil je toch telefonisch contact. Dan bellen we bij voorkeur even terug. Ook dit proberen we binnen 1 werkdag te doen. Je kunt ons natuurlijk ook telefonisch bereiken, onze
eerstelijns helpdesk kan echter alleen eenvoudige vragen beantwoorden. We raden je daarom ook aan om onderstaand bel-mij-terug formulier in te vullen wanneer je telefonisch contact wenst. De juiste persoon belt je dan zo snel mogelijk terug. Wil je ons toch bellen? Dan kan dit op 085- 888 3210.

Kortom, een snel antwoord op je vraag? Gebruik dan ons contactformulier. Heb je liever telefonisch contact? Vul dan even onderstaand formulier in. Dan bellen we met alle plezier even terug. Vergeet ook niet de veelgestelde vragen te bekijken.

• Het telefoonnummer waarop we je terug kunnen bellen
  • Voer je e-mailadres twee maal in ter verificatie
  • Optioneel; Naam van webwinkel of bedrijf waarover je contact op neemt
  • Optioneel; De Url van de webwinkel waar het over gaat
  • Over welk onderwerp kunnen we contact met je opnemen?
  • Wat wil je ons precies vragen? En welke informatie kan ons helpen je vraag te beantwoorden?
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem geen risico! Winkel veilig met WebwinkelKeur.