Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Misbruik melden

Een webwinkel tegengekomen welke onrechtmatig gebruik maakt van het WebwinkelKeur logo? Gebruik onderstaande formulier om dit te melden, melden kan anoniem, maar voor eventuele terugkoppeling zijn wel je contactgegevens vereist, alvast bedankt!

Zeker dat het om ons logo gaat?

Je herkend WebwinkelKeur aan het beeldmerk van een grijs praatwolkje met een roze vinkje. Er zijn meer webwinkel keurmerken in omloop, controleer dus goed of het beeldmerk overeen komt. 64x64

Stap 1: Controleer keurmerk

Controleer via onze ledenlijst allereerst of de webwinkel bij ons aangesloten is. Is dit het geval? Dan mag de webwinkel ons keurmerk natuurlijk voeren. Is dit niet het geval en tref je toch ons keurmerk aan? Meld het misbruik dan bij ons.

Stap 2: Melding maken van misbruik keurmerk

Geen registratie gevonden via voorgaande stap, maar gebruikt de webwinkel toch ons webwinkel keurmerk? Maak dan melding via onderstaand formulier. Opgave van je naam en emailadres is niet verplicht, maar zonder opgave kunnen wij je geen update geven wat er met je melding gebeurt is.

Misbruik melding

Formulier om misbruik van ons keurmerk te melden bij ons
  • URL waarop ons keurmerk wordt misbruikt, bijvoorbeeld https://www.webwinkel.nl
  • Op welke manier misbruikt de webwinkel ons logo? Waar is het logo bijvoorbeeld ten onrechte geplaatst?
  • Optioneel: geef je naam op wanneer je een update wilt krijgen wat we met jouw melding doen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Neem geen risico! Winkel veilig met WebwinkelKeur.