Misbruik melden

Een webshop tegengekomen welke onrechtmatig gebruik maakt van het WebwinkelKeur logo? Gebruik dan het onderstaande formulier om dit te melden. Melden kan anoniem, maar voor eventuele terugkoppeling zijn wel je contactgegevens vereist, alvast bedankt!

Zeker dat het om ons logo gaat?

Je herkent WebwinkelKeur aan het beeldmerk van een roze praatwolkje met een wit vinkje. Er zijn meer webwinkel keurmerken in omloop, controleer dus goed of het beeldmerk overeenkomt met die van ons.

Stap 1: Controleer het keurmerk

Controleer via onze ledenlijst allereerst of de webshop bij ons aangesloten is. Is dit het geval? Dan mag de webshop ons keurmerk natuurlijk voeren. Is dit niet het geval en tref je toch ons keurmerk aan? Meld het misbruik dan bij ons!

Stap 2: Melding maken van het misbruik

Geen registratie gevonden via voorgaande stap, maar gebruikt de webshop toch ons webshop keurmerk? Maak dan melding via onderstaand formulier. Opgave van je naam en e-mailadres is niet verplicht. Let wel op: zonder opgave kunnen wij je geen update geven wat er met je melding gebeurt is.

Misbruik melding

Formulier om misbruik van ons keurmerk te melden bij ons

• URL waarop ons keurmerk wordt misbruikt, bijvoorbeeld https://www.webwinkel.nl
  • Op welke manier misbruikt de webwinkel ons logo? Waar is het logo bijvoorbeeld ten onrechte geplaatst?
  • Optioneel: geef je naam op wanneer je een update wilt krijgen wat we met jouw melding doen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.