Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Een webwinkel tegengekomen welke onrechtmatig gebruik maakt van het WebwinkelKeur logo? Gebruik onderstaande formulier om dit te melden, melden kan anoniem, maar voor eventuele terugkoppeling zijn wel je contactgegevens vereist, alvast bedankt!

Zeker dat het om ons logo gaat?

Je herkend WebwinkelKeur aan het beeldmerk van een grijs praatwolkje met een roze vinkje. Er zijn meer webwinkel keurmerken in omloop, controleer dus goed of het beeldmerk overeen komt. 64x64

Stap 1: Controleer keurmerk

Controleer middels onderstaande formulier allereerst of de webwinkel een keurmerk heeft. Dit kan door het webadres (bijvoorbeeld webwinkel.nl) in te typen in het zoekveld. Er opent zich een nieuw venster waarmee we middels webwinkelchecker.nl zoeken of de webwinkel is aangesloten bij een bekend keurmerk.

Stap 2: Melding maken van misbruik keurmerk

Geen registratie gevonden via voorgaande stap, maar gebruikt de webwinkel toch ons webwinkel keurmerk? Maak dan melding via onderstaand formulier. Het is tevens mogelijk om andere vormen van misbruik aan ons te melden. Opgave van je naam en emailadres is niet verplicht, maar zonder opgave kunnen wij je geen update geven wat er met je melding gebeurt is.

Neem geen risico! Winkel veilig met WebwinkelKeur.