Aanmelden
Keurmerk aanvragen
Contact
Contact opnemen

Meldingen

Soms worden keurmerken door ons ingetrokken, bijvoorbeeld omdat webwinkels onbetrouwbaar leken of niet langer kunnen voldoen aan hun verplichtingen. Houd deze pagina dus in de gaten om onbetrouwbare webwinkels vroegtijdig te ontdekken.

28 maart 2017 – Het keurmerk van telefoondiscounter.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

14 maart 2017 – Het keurmerk van redbestbuy.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

17 februari 2017 – Het keurmerk van horlogeoutlet.nu is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

17 februari 2017 – Het keurmerk van mobimotive.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

16 februari 2017 – Het keurmerk van 24Deluxe.nl is ingetrokken omdat er niet voldaan is aan onze eisen & gedragscode en lopende klachten.

10 februari 2017 – Het keurmerk van xenons.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

10 februari 2017 – Het keurmerk van kassaenrollen.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

30 januari 2017 – Het keurmerk van dutch-pyro.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

13 januari 2017 – Het keurmerk van hoverboard-direct.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

4 januari 2017 – Het keurmerk van spionagewinkel.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

30 december 2016 – Het keurmerk van bikedepot.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

2 november 2016 – www.wietbon.nl gebruikt onrechtmatig ons keurmerk, wij raden af hier bestellingen te plaatsen.

31 oktober 2016 – Er zijn veel kortingscode websites in omloop met valse kortingcodes. We raden af om websites waaronder e-kortingscodes.com te bezoeken.

20 oktober 2016 – Het keurmerk van motorshopnederland.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet in is gegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

11 oktober 2016 – Het keurmerk van platenspeler-shop.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

6 oktober 2016 – Het keurmerk van vooralleklussers.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is ingegaan op contactverzoeken en lopende klachten.

27 september 2016 – Het keurmerk van dehollandse-fiets.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

27 september 2016 – Het keurmerk van betaalbaremeubels.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

26 september 2016 – Wegens het niet oplossen van problemen raden we zaken doen met Softshop.nl af. Deze webwinkel is dan ook niet langer lid van WebwinkelKeur.

21 september 2016 – Het keurmerk van jiop.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

19 september 2016 – Het keurmerk van horrenbouw.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

9 september 2016 – Het keurmerk van meubelexpert.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

24 augustus 2016 – Het keurmerk van 123Robots.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

15 augustus 2016 – Het keurmerk van Sextoys2day.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

08 augustus 2016 – Het keurmerk van REiPhone.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

02 augustus 2016 – We raden af om zaken te doen met Hypemania.nl. De prijzen lijken te mooi om waar te zijn en er zijn serieuze vragen bij de betrouwbaarheid van deze webwinkel.

25 juli 2016 – Het keurmerk van Deoctopus.com is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

14 juni 2016 – Het keurmerk van ditistv.nl is ingetrokken omdat zij niet aan onze eisen konden voldoen en het niet nakomen van afspraken.

31 mei 2016 – Het keurmerk van sky-audio.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

20 mei 2016 – Het keurmerk van cablesandco.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

19 mei 2016 – Het keurmerk van prachtigkado.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

9 mei 2016 – Het keurmerk van vinduwdeal.nl is ingetrokken om administratieve redenen en bij herhaaldelijk niet nakomen van afspraken.

23 maart 2016 – Het keurmerk van hondenren.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

17 maart 2016 – Het keurmerk van dappershoe.nl is ingetrokken in verband met herhaaldelijke klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

10 maart 2016 – Het keurmerk van krasnal.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

10 maart 2016 – Het keurmerk van deals4buddies.nl is ingetrokken omdat er herhaaldelijk niet is gereageerd op contactverzoeken en klachten van klanten.

2 Maart 2016 – Het keurmerk van pointofkassa.nl is ingetrokken in verband met aanhoudende klachten waarbij het lid geen gehoor geeft.

19 Januari 2016 – Designinhuis.nl is niet bereikbaar en gebruikt nog onterecht het WebwinkelKeur. We raden af hier bestellingen te plaatsen.

3 Oktober 2015 – Het keurmerk van phonevillage.be is ingetrokken in verband met publicatie van het faillissement.

31 Augustus 2015 – Het keurmerk van Barnafi online webshops b.v. is ingetrokken in verband met aanhoudende klachten waarbij het lid onbereikbaar blijft.

16 Juni 2015 – De webwinkel Cinder.eu gebruikt na waarschuwing nog steeds ons keurmerk. De webwinkel is echter niet bij ons bekend. We raden af bestellingen bij deze webwinkel te plaatsen.

7 April 2015 – Lelybloemen B.V. handelend onder de naam Bloemkado.nl is op 31 maart failliet verklaard, bestellen lijkt nog steeds mogelijk via de website, wij raden dit sterk af. Het lidmaatschap van Stichting WebwinkelKeur is niet langer actief. De curator is mr. B.J. van Dijen van Okkerse & Schop Advocaten.

9 Februari 2015 – We raden u sterk af zaken te doen met http://fifamunten.wix.com/fifamunten. De webwinkel maakt zonder toestemming gebruik van het WebwinkelKeur logo.

28 November 2014 – We raden af om zaken te doen met Onvo BV. De prijzen lijken te mooi om waar te zijn en er zijn serieuze vragen bij de betrouwbaarheid van deze webwinkel.

12 November 2014 – We raden af te bestellen bij DierenStunters.nl. Het keurmerk is al lange tijd ingetrokken en de webwinkel lijkt onbereikbaar voor klanten. Op internet zijn diverse klachten over deze webwinkel te vinden.

18 Juni 2014 – We raden af te bestellen bij QueenskyHobbies (KVK 59472987). We krijgen geen contact met dit lid, dit is dan ook reden tot intrekking van ons keurmerk.

16 Juni 2014 – We raden af zaken te doen met Ghosthuntshop. We ontvangen klachten rondom de bereikbaarheid en afhandeling van bestellingen. Dit is dan ook reden tot intrekking van het keurmerk.

6 Juni 2014 – Het keurmerk van Goed Gereedschap Kopen .NL is ingetrokken. De reden is dat de onderneming is uitgeschreven bij de kamer van koophandel.

Neem geen risico! Winkel veilig met WebwinkelKeur.