De 5000e webwinkel is in zicht en dat vraagt om een klein feestje

Er is een gezegde ‘wie goed doet, goed ontmoet’. De afgelopen jaren is er hard gewerkt aan Stichting WebwinkelKeur, zowel aan ons product als aan onze klantenservice is het nodige gesleuteld. Dat ons harde werken beloond wordt blijkt uit de stijgende groei van de bij ons aangesloten webwinkels. We komen nu zelfs dichtbij het magische aantal van 5000 webwinkels. Tijd voor een klein feestje!

Het magische aantal van 5000 aangesloten webwinkels

Stichting WebwinkelKeur kent zijn oprichtdatum in juni 2011. WebwinkelKeur biedt naast het keurmerk ook direct geïntegreerde klantbeoordelingen aan. Onze innovatiekracht bleek echter niet onopgemerkt en ook concullega-keurmerken boden op een gegeven moment geïntegreerde klantenbeoordelingen aan. Echter zelfs tot op dit moment nog vaak vanuit een derde, externe partij in plaats van vanuit eigen beheer.

Waar andere keurmerken volgen, blijft WebwinkelKeur tot op heden een voorloper op het gebied van innovatie & daadkracht. Zo biedt het keurmerk niet alleen een volwaardig klantenbeoordelingensysteem maar ook praktische oplossingen voor de webwinkelier zoals een telefooncentrale, een security scan en elementen zoals one-click reviews. Dat WebwinkelKeur een vernieuwend en modern keurmerk is is niet onopgemerkt gebleken, dat zien we terug in de groei die de Stichting doormaakt. Waar het aantal aangesloten webwinkels in 2013 nog 600 was is de stichting met bijna 5000 aangesloten webwinkels nu bijna de grootste van Nederland. Daarbij zullen we natuurlijk niet verzwakken maar enkel onszelf blijven uitdagen. Het magische aantal van 5000 aangesloten webwinkels vraagt echter gevierd te worden.

Enkele feestacties de komende tijd, waaronder gratis lidmaatschappen welke verloot worden

Het vieren van het bereiken van het magische aantal van 5000 aangesloten webwinkels gaan we doen door middel van enkele feestacties. Zo zullen we enkele nieuwe leden op een zeer hartelijke wijze verwelkomen, waaronder met gratis lidmaatschappen, en ook onze bestaande leden krijgen de nodige aandacht. Natuurlijk blijft het één en ander topgeheim, maar je zult zeker van ons horen de komende tijd! Op de hoogte blijven? Volg dan vooral ons Facebook kanaal door het geven van een dikke, vette like.

Wat spannend, ik kan me nog herinneren dat jullie net begonnen en toen was ik ook al bij jullie aangesloten, dus we vieren graag het feestje mee!!