Beste, Als ik op hun site kijk en ik kijk bij klachten. Dan zie ik dat ik bij jullie terecht kan... Hier staat het volgende: 'GARANTIE EN KLACHTEN [vc_row][vc_column][leadinjection_textblock]Klachten Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ecsucces.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.'
Voor zover ik weet, wanneer digitale producten worden aangeboden, moet je dit als webwinkelier aangeven tijdens de checkout, dat je als consument afziet van je herroepingsrecht, omdat het gaat om een digitale aanschaf.
Of zoals we dit verwoorden op: https://www.webwinkelkeur.nl/wettelijke-uitzonderingen-herroepingsrecht-bedenktijd/
Digitale inhoud zoals Apps, waarbij de consument nadrukkelijk afstand heeft gedaan van zijn bedenktijd
Het gaat hier om digitale inhoud die niet op bijvoorbeeld een drager als DVD of CD worden geleverd. Wel moet je dan tijdens de bestelling toestemming vragen voor directe levering en moet je de consument vragen om afstand te doen van zijn bedenktijd.
De webwinkel moet je dus nadrukkelijk om toestemming vragen om af te zien van de bedenktijd. Dit kan middels een vinkje náást het vinkje voor de AV tijdens bestelprocedure. Als je dit niet hebt gezien of aangevinkt, dan heb je wellicht de mogelijkheid om hier iets mee te doen. Inmiddels heb ik ook al contact gehad met de klantenservice van ecsucces en zij gaven aan dat ze contact met jou gingen opnemen hierover om de mogelijkheden te bespreken. Voor verdere assistentie hierover verwijs ik je toch graag door naar Qshops, zij zijn tenslotte de aangewezen partij hiervoor op dit moment.Succes Daniel