Reviews

Stephanie asked 6 maanden ago

Goedemiddag,

Graag wil ik de reviews die ik via Webwinkelkeur heb ontvangen ook zichtbaar maken in mon Google Business Profiel. Helaas is dit tot op heden nog niet gelukt. Ik heb alle gegevens hetzelfde ingevuld, maar nog steeds zie ik nergens de reviews staan. Ook staat er bij mijn Google Business Profiel geen kopje 'Reviews van het internet'. Graag zou ik willen weten hoe ik de reviews alsnog zichtbaar krijg in mijn Google Business Profiel.

Stephanie Baker

Wrapped Up

Dan Dezijn Staf answered 6 maanden ago

Goedemiddag Stephanie,

Goed dat je dit navraagt! Helaas hebben wij weinig invloed op het stukje 'Reviews van het internet' binnen Google, dit bepaald Google namelijk zelf. Wel is het gekoppeld aan de rich snippet, als je onze sidebar geactiveerd hebt staat deze er automatisch in. Dan nog bepaald Google echter of het wel of niet zichtbaar wordt. Meer informatie kan je hier vinden.

Waar je wel zelf invloed op hebt, is Google Seller Rating. Deze extensie zorgt er voor dat beoordelingssterren worden weergegeven bij je Google Ads en Google Shopping advertenties. Mocht je daar interesse in hebben, kan je hier meer informatie vinden.

Groetjes,

Dan