Exclusieve inkoopkorting voor verpakkingsmateriaal? JA!

inkoopkorting verpakkingsmaterialen

Eerste inkoopkorting gerealiseerd? Jazeker! Met een tevreden gevoel delen we mee dat de eerste inkoopkorting betreft verpakkingsmaterialen is gerealiseerd! Vanaf vandaag zijn wij van WebwinkelKeur met Twinpack een exclusieve samenwerking aangegaan. Dat houdt in dat er een leuke aanbieding klaarstaat voor alle leden van het webwinkelkeurmerk!

Commissies voor inkoopkortingen

Enige tijd geleden kon je je bij verschillende commissies aanmelden om zo verschillende soorten inkoopkortingen te realiseren. Ondanks dat de commissie voor de verzendkosten vele voorstellen kreeg, was er geen enkel interessant genoeg. Gezien we enkel kwalitatieve kortingen willen bieden voor onze leden, hebben we deze laten varen. Waar de ene deur sluit, opent zich weer een ander. En dat blijkt! De commissie voor de verzendverpakkingen heeft namelijk een gave inkoopkorting kunnen regelen!

Exclusieve samenwerking met Twinpack

De commissie voor de verpakkingsmaterialen heeft haar best gedaan. Na verschillende voorstellen en een gesprek met Twinpack, bleek dat ze een interessant genoeg voorstel hadden voor de leden van WebwinkelKeur. Een samenwerking met Twinpack is daardoor een feit! Als lid profiteer je nu van een exclusieve korting van 12% korting op het gehele assortiment :-)!

Gebruikmaken van de inkoopkorting is eenvoudig:

• logo twinpackLogin binnen je dashboard.
  • Ga naar “Aanbiedingen”.
  • Klik op de aanbieding van Twinpack.
  • Profiteer van de exclusieve korting!

Graag willen we de commissieleden van het verpakkingsmateriaal bij dezen bedanken! Altoys (Tom Engelen) & Hypostore (Ide Stoutjesdijk): zonder jullie inzet hadden we niet zo’n gave korting kunnen regelen!

Meer inkoopkortingen?

Achter de schermen zijn we verder druk bezig met de andere inkoopkortingen. Houd onze kanalen in de gaten! Zodra er een inkoopkorting rond is zullen wij naar jullie het communiceren.