Skip to content

Blog

Heeft mijn webwinkel malware?

Heeft mijn webwinkel malware?

Het is erg belangrijk dat je webwinkel malware vrij is, malware kan namelijk schade veroorzaken bij je bezoekers. Als je wilt controleren of er Malware is gevonden, dan kun je eenvoudig de Malware monitor raadplegen welke onderdeel is van de WebwinkelKeur security scan.

Om te zien welke kwetsbaarheden we gevonden hebben is het allereerst zaak om in te loggen op https://scan.valuedsecurity.com. Je hebt hiervoor een e-mail gekregen met een aparte login na het activeren van de security scan via ons dashboard op https://dashboard.webwinkelkeur.nl.

Na inloggen kom je in het openingsscherm terecht. Je kunt daar kiezen uit 3 applicaties. We kiezen daar voor de eerste door op “Malware Mon” te klikken.

Open de Malware monitor
Open de Malware monitor

Er opent zich nu het scherm die status aangeeft. Zijn er problemen gevonden dan staat dit aangegeven. De meeste positieve uitkomst is echter dat er geen infecties zijn en dat je webwinkel niet op een blacklist staat.

Bekijk of er malware infecties zijn, in bovenstaande voorbeeld is dat niet het geval

Bericht delen:
LinkedIn
Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur

Reacties

Geen reacties gevonden.
Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *