Alternatief Thuiswinkel Waarborg

Het betaalbare alternatief

Veel grote webwinkels voeren het Thuiswinkel Waarborg. De Tarieven van Thuiswinkel zijn echter niet mals, tevens stelt de middelgrote tot kleine webwinkel andere eisen aan een keurmerk en belangenbehartiger dan de grote jongens. Wij zijn dan ook primair gericht op het mkb. Een betaalbaar keurmerk waarbij we op komen voor de belangen van jou.

Combinatie keurmerk en reviewsysteem

webshop met reviews van webwinkelkeur

Het WebwinkelKeur is met € 8,95 per maand stukken goedkoper dan het Thuiswinkel Waarborg. Voor dat bedrag doen we echter meer. Het WebwinkelKeur combineert klantenervaringen met een gedragscode, eerst gecontroleerd door ons, daarna door je klanten. WebwinkelKeur probeert continu te innoveren en is daarmee het enige echte moderne keurmerk voor jouw webshop.

Het klantervaring systeem is zo gebouwd dat de ervaringen gedeeld worden met Google. Dit kan hiermee indirect leiden tot betere vindbaarheid van jouw webwinkel.

Het keurmerk is voor iedereen toegankelijk die voldoet aan de gedragscode. De kosten bedragen € 8,95 per maand. Voor dit bedrag krijg je een zeer compleet webwinkel keurmerk met geschillencommissie. Meerwaarde voor jou en jouw klanten.

Voordelen van registratie bij WebwinkelKeur

• Alleen betalen wanneer je goedgekeurd wordt.
  • Gratis onafhankelijke geschillenbehandeling.
  • Onafhankelijk klantenervaring systeem.
  • Verhoog het vertrouwen in jouw webwinkel.

Slechts 8,95 euro per maand! Bekijk onze tarieven en pakketten.

Meld je direct aan!

WebwinkelKeur is niet gelieerd aan het Thuiswinkel Waarborg. Ben je op zoek naar de website van het Thuiswinkel Waarborg? Bezoek dan Thuiswinkel.org.

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur