Mogelijkheden

Receptie op afstand

Als kleine ondernemer heb je niet de mogelijkheid om iemand full-time in te huren voor het beantwoorden van de telefoon. Veel kleine ondernemers samen hebben dat echter wel! Vandaar dat wij een receptionist op afstand hebben voor een vast bedrag per gesprek.

Een virtuele medewerker

We nemen daarbij de telefoon aan met jouw bedrijfsnaam en beantwoorden simpele vragen. Vragen die we niet kunnen beantwoorden vatten we samen en sturen we toe per e-mail zodat jij contact op kunt nemen met de klant wanneer het jou uit komt.

Omzet verhogend

Vaak bellen consumenten om te controleren of een webwinkel telefonisch bereikbaar is. Dat de telefoon wordt opgenomen is voor hen een signaal dat bij problemen de webwinkel ook goed bereikbaar is. Wordt de telefoon niet beantwoord? Dan is dat een reden om elders te kopen. Het vermelden van een telefoonnummer en deze opnemen versterkt dan ook het vertrouwen van de consument en daarmee je omzet.

Beantwoording vragen

Om antwoord te kunnen geven op bepaalde vragen, moeten de antwoorden wel bij ons bekend zijn. Je kunt daarvoor via onze online interface eenvoudig veelgestelde vragen invullen. Op deze manier kunnen wij wanneer we deze vraag gesteld krijgen direct het antwoord geven. Dit is natuurlijk niet mogelijk bij alle vragen (denk aan de status van een bestelling, etc.). In die gevallen geven we aan dat de betreffende medewerker niet aanwezig is en vragen we of we later contact met de klant kunnen opnemen. Je ontvangt dan een beschrijving van de vraag van ons per e-mail, zodat je zelf contact op kunt nemen met de klant op het moment dat het jou uit komt.

Voeg eenvoudig online veelgestelde vragen toe die wij kunnen beantwoorden.
Voeg eenvoudig online veelgestelde vragen toe die wij kunnen beantwoorden.

Vast telefoonnummer

Je krijgt van ons een vast (085) telefoonnummer, deze kun je op jouw webwinkel vermelden. Dit staat niet alleen professioneel, het zorgt er ook voor dat je werk & privé gescheiden kunt houden.

Doorschakelen

Je hoeft de telefoon niet altijd door ons te laten opnemen. Ben je zelf bereikbaar? Schakel dan de telefoon eenvoudig door naar jouw mobiel of vaste lijn. Je bepaalt zelf op welke tijdstippen wij de telefoon voor je opnemen. Deze tijdstippen zijn geheel flexibel en pas je eenvoudig online aan.

Kosten

Onze telefoonservice is geheel prepaid, je kunt dus altijd opzeggen. Bekijk alle tarieven >

Activeren?

De telefoonservice activeren? Dat kan heel eenvoudig, login als lid op het dashboard. Kies links voor Telefoonservice > Instellingen en gebruik vervolgens de groene button om te activeren.

Veelgestelde vragen

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur