Vacature: Klantenservice medewerker

Hé jij daar! We hebben je aandacht, top! 😄

Je vraagt je vast af wie we zijn en wat we doen. In het kort; we zijn een klein (maar héél gezellig) team die een grote impact heeft op de veiligheid van de e-commerce wereld. We houden van onze vrijheid, en die krijg je daarom ook  😉 Moet je even een boodschap halen of naar huis omdat er een pakketje op je wacht? Geen probleem, dat mag onder werktijd. Je kunt de tijd dan inhalen. Maar natuurlijk moet er ook gewerkt worden, alleen kijkt er geen teammanager op je vingers en vertrouwen we elkaar! Geen vervelende targets dus!

De grootste taak die je krijgt, is om klantenservice te verlenen. Maar vergis je niet, het is geen typische klantenservice baan. Je hoeft dus niet de hele dag te bellen. Je beantwoordt vragen vooral per e-mail en ons forum (zo’n 98%). Vragen via Facebook en Instagram komen ook wel eens voorbij. En om het werk leuk en afwisselend te houden, keuren we webwinkels die zich aanmelden voor ons keurmerk, en bemiddelen we bij geschillen. En zo hebben we nog een aantal leuke taken, maar die laten we je zien wanneer je langs komt 😊

Kom dus gezellig langs en stel ons alle vragen die je hebt. Wij zijn natuurlijk ook benieuwd naar jou, dus wij gaan ook vragen aan jou stellen. Je mag meteen meekijken met je nieuwe collega’s op de Klantenservice afdeling. Wil je alvast een voorproefje van jouw collega’s? Bekijk hier wie je toekomstige collega’s worden.

Ook niet onbelangrijk, we beslissen samen met het hele team welke team uitjes we gaan ondernemen 💪🏻 en waarschijnlijk krijg je ook een keer de mogelijkheid om onze collega’s in Bulgarije te ontmoeten  ✈️ Heb jij Baniza al geproefd?

Goed om te weten:

• Je komt direct op de loonlijst met een loon van € 2.248. Na een maand (en vervolgens jaarlijks) word je ingeschaald op basis van wat je hebt laten zien. Het maximale salaris dat een klantenservice medewerker bij WebwinkelKeur kan verdienen bedraagt € 2.714.
  • Uren per week: 32-40 uur. Ma/Vrij – 08:30/17:30, in het weekend ben je dus lekker vrij!
  • 60% werken we op kantoor, meer mag altijd.
  • We lunchen elke dag gezamenlijk
  • Onze vergaderingen zijn in het Engels
  • Wij vragen geen CV, als jij zegt ik kan dit werk, dan vertrouwen wij daarop!
  • Je kunt per direct beginnen, de enige voorwaarde is dat je nog even een schrijfopdrachtje uitvoert

Wat vragen wij van jou?

• Je schrijft perfect Nederlands (en weet je enthousiasme over te brengen op papier)
  • Je kunt Engels, onze vergaderingen zijn namelijk in het Engels
  • Je kunt je 8 uur per dag achter een beeldscherm de concentratie en focus houden

Wanneer jij zegt makkie, dit kan ik, dan hoor ik graag wanneer je langs kunt komen en wie weet spreken we elkaar deze week nog in real life op ons huiselijke kantoor!

Mail je me even via caleni@webwinkelkeur.nl?

Groetjes Caleni

Webwinkelkeur