Vacature: Klantenservice medewerker

Iedereen een gelijke kans❗️ Daarom pakken wij solliciteren anders aan. Heb ik je aandacht? 😏 We houden geen sollicitatiegesprekken, vragen geen sollicitatiebrief en geen CV. Dus geen gestuntel met sollicitatiebrieven en het opmaken van cv’s.

We zoeken een nieuwe klantenservice collega en hiervoor houden we een open huis. WebwinkelKeur is ervan overtuigd dat jij zelf het beste kunt inschatten of jij de juiste persoon bent voor deze functie. Op dinsdag 19 juli houden wij van 14.00 uur tot 17.00 uur open huis, waar je langs kunt komen om ons het hemd van het lijf te vragen over deze functie en ons bedrijf. Ben je dan nog enthousiaster geworden dan je al was? Dan is het enige wat wij van je vragen of jij ter plekke een schrijfopdracht wil maken. Aan de hand van deze opdracht wordt er daarna geselecteerd en daarna kun je ook gelijk starten!

Wat ga je doen?
Als support medewerker heb je geen standaard klantenservice baan. Je hebt namelijk de belangrijkste job die er is! Jij bent degene met de oren en ogen van ons bedrijf. Met ons team zorgen wij er elke dag voor dat we webwinkeleigenaren helpen met het verbeteren van hun webwinkel. Dit doen wij door te beoordelen of hun webwinkel aan alle juridische eisen voldoet en vragen te beantwoorden op het gebied van online-wetgeving, beoordelingen en alles wat daarbij komt kijken. Heeft een consument een conflict met een van onze leden? Dan bemiddelen wij en proberen wij samen tot een oplossing te komen.

Onze pluspunten?

• Veel eigen vrijheid en verantwoordelijkheid
  • Een klein knus team in lekker huiselijke sfeer
  • Direct op de loonlijst met een loon van € 2.248. Na een maand (en vervolgens jaarlijks) wordt je ingeschaald op basis van wat je hebt laten zien. Het maximale salaris dat een klantenservice medewerker bij WebwinkelKeur kan verdienen is € 2.714.
  • De e-commerce samen een stukje veiliger maken en proberen zoveel mogelijk internet boefjes tegen te gaan
  • Aanbod in cursussen en trainingen om je te blijven ontwikkelen

Wil jij hier graag deel van uitmaken, en denk je dat we bij elkaar passen? Dan nodigen wij jou uit om op 19 juli van 14-17 uur langs te komen aan de Bisschopstraat 18 in Enschede en wie weet gaan we samen een toffe toekomst tegemoet! 😃 Wil je je wel even aanmelden vóór uiterlijk 18 juli via caleni@webwinkelkeur.nl? Ik ontvang graag je naam, achternaam en e-mailadres.
Tot snel!

Groetjes Caleni Oosterhof-Geerdink

Wil je weten waarom Nizella, Caleni en Robin bij WebwinkelKeur werken? In onze blogs lees je er alles over.