Het was al via onze Facebook pagina aangekondigd, binnenkort is het echter zover. Er gaan een aantal veranderingen plaatsvinden. Naar ons idee zijn deze veranderingen nodig om de kwaliteit van het keurmerk te verbeteren en meer zekerheid te bieden richting consumenten.
Naast de bekende geschillencommissie welke we zelf zien als een grote meerwaarde voor consumenten, zal er ook een bijdrage van leden gevraagd worden. Oude leden krijgen echter een half jaar de tijd om te beslissen of ze lid willen blijven tegen betaling. De kosten zullen naar alle waarschijnlijkheid 8,95 euro per maand bedragen. Dit geld gaat gebruikt worden voor kwaliteitsverbetering, naamsbekendheid en dekking van de huidige kosten. Helaas kunnen we niet om deze stap heen. Tevens verwachten we door deze beperkte bijdrage een eerste selectie te kunnen doen en het kaf van het koren te scheiden, hiermee kunnen we de service richting onze leden verbeteren.
Na het ontvangen van feedback is er besloten om voorlopig de eis om achteraf betalen niet als eis te stellen richting onze leden. Wel willen we onze leden erop wijzen dat dit wettelijk wel een vereiste is.
Verdere verandering is de eis om persoonsgegevens tijdens het orderprocess te beveiligen middels SSL. In samenwerking met sslcertifcaten.nl hebben we voor onze leden 10% korting bedongen, hiervoor kunt u tijdens het bestelproces de kortingscode “webwinkelkeur” gebruiken.
De exacte datum voor invoering van de nieuwe gedragscode en mogelijkheden staat nog niet vast. Deze zullen we samen met enkele technische verbeteringen aan de site introduceren. We houden jullie in ieder geval op de hoogte via Facebook en E-mail.
Reacties