Diependaalselaan 296
1215 KH Hilversum

Marja Burgers beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden. Je krijgt de sjaal per kerende post in de brievenbus. En hij is netjes verpakt.
En retourneren is ook geen probleem. De eigenaresse heeft aandacht voor haar klanten.

Margreeth Hordijk beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden!

CS Kosterman beoordeelde op 2018-11-28

Supersnelle levering (zelfs in de drukke Sint-tijd) en de sjaal was zelfs nog mooier dan verwacht.

Marjon Burghoorn-Steenbergen beoordeelde op 2018-11-05

Supersnelle bezorging en de sjaal is naar mijn zin.

Christina Scholten beoordeelde op 2018-11-04

Voor de eerste keer ben ik niet tevreden over de bestelde sjaal. De sjaal is te kwetsbaar en dat kon ik niet in de beschrijving lezen. Terwijl ik hem de eerste keer omdeed bleef ik al aan een heel klein oneffen stukje van een ketting hangen en zat er een gaatje in de sjaal.

Jammer want ik heb tot nu toe alleen maar positieve ervaringen met uw sjaals.

Reactie van 1001sjaals:
Beste Christina, jammer dat dit je gebeurt. Het is hoe dan ook geen delicate sjaal dus ik denk dat je wat pech hebt gehad met je ketting. Dit kan ook gebeuren bij oorbellen maar ook bij een vest. Ik kan daar helaas geen garantie op geven. Ik hoop je hoe dan weer weer terug te zien in de webshop!

Caroline van de Griend beoordeelde op 2018-11-02

Prima, bestelling snel geleverd. Helaas retour moeten zenden omdat de kleuren toch niet zo mooi bij het jurkje stonden als ik had gehoopt. Ik moet nog even afwachten of het geld binnen 14 dagen wordt teruggestort zoals op de site staat. Ik heb de sjaals enkele dagen terug pas retour gezonden. Ik verwacht dat dit allemaal in orde komt.

Reactie van 1001sjaals:
Uiteraard; komt helemaal goed hoor.

Renée Boogers beoordeelde op 2018-11-02

Goede keuze, mooie materialen en snelle service.

Pauline De Reus beoordeelde op 2018-11-02

Prima en vlotte bezorging. Uitstekende kwaliteit sjaals. Zoals afgebeeld is het ook. Al meerdere sjaals besteld: voor mij een betrouwbaar adres!

Geertje Gloudemans beoordeelde op 2018-11-02

Ruime keuze en gevonden wat ik wilde en snelle levering

Tineke Lucassen beoordeelde op 2018-10-02

Binnen 1 dag in huis. Top

Mariette Braakink beoordeelde op 2018-10-02

Joëlle beoordeelde op 2018-09-29

Tevreden! Snelle levering en sjaal komt overeen met die op de afbeelding.

Kim beoordeelde op 2018-08-26

Prachtige sjaal bij mijn trouwjurk super sjiek goede kwaliteit. Snelle levering šŸ‘Œheel blij mee

Esther beoordeelde op 2018-08-23

ik zocht een wolwitte cashmere sjaal en ik vond er een bij deze site!

Ans Plante beoordeelde op 2018-08-06

Heb nog geen sjaal ontvangen !!!!

Irene beoordeelde op 2018-08-04

Mooie sjaals en snelle levering!

Els beoordeelde op 2018-08-01

Heel tevreden met service en opvolging van bestelling. En de sjaal ? Helemaal wat ik ervan verwacht had.

Caroline, Doetinchem beoordeelde op 2018-07-02

Correcte omschrijving met vlotte toelichting via e-mail. Daarna snelle verzending.
Erg tevreden.

Annelies Kreeftenberg beoordeelde op 2018-06-30

Super tevreden. Mooie dunne zomer sjaal bij mijn jurk. Goed verpakt. Super snelle levering. Was er de volgende dag. Als ik weer een sjaal nodig heb weet ik waar ik zijn moet.

Mariëlle beoordeelde op 2018-06-02

Vier stuks besteld, supersnel verzonden, levering ging alleen niet goed bij PostNL, mailcontact met Annelien heel prettig, sjaals kwamen twee dagen later alsnog. Twee gehouden en twee retour gezonden. Zou zo weer eens bestellen, klantenservice top!