Diependaalselaan 296
1215 KH Hilversum

Joke de Bert beoordeelde op 2019-06-07

Veel keus.
Mooie kwaliteit. Supersnelle bezorging.

Hetty Westerbeek beoordeelde op 2019-06-06

Er was enorm veel keus,vond de volgorde van oplopende prijzen heel prettig winkelen. En super snelle bezorging en mooie kwaliteit wat goed te zien was op de foto

Irene beoordeelde op 2019-06-04

Er kwam een attente, snelle reactie op de vraag die ik in het bestelformulier had gesteld. De bestelling werd al de volgende dag thuisbezorgd.

Karin beoordeelde op 2019-06-02

Goed advies gekregen en snelle levering, top!!!!!

Veronique Deltour beoordeelde op 2019-06-02

Uitstekende hulp bij het uitkiezen op voorhand. Er stond op de site dat je altijd kleuradvies mocht vragen, dus ik heb dat gezien. Je krijgt zeer snel reactie op je vraag.

Teddy Hoffman beoordeelde op 2019-06-02

Mooie collectie, snelle en keurige bezorging.
Alleen jammer dat collectie niet al te groot is.

Simone Vennik beoordeelde op 2019-05-20

Prima advies, snelle bezorging!
Helaas bleek de sjaal, qua materiaal, niet geheel te voldoen aan mijn verwachting en heb ik deze geretourneerd.
Creditering van het bedrag werd snel en correct afgehandeld.
Mocht ik in de toekomst op zoek zijn naar een mooie sjaal dan zal ik zeker 1001sjaals nogmaals raadplegen!

W. O. beoordeelde op 2019-05-10

Heb 3 sjaals besteld. Alle 3 zijn ze prachtig. Ben er erg blij mee.
Het zijn bijzondere/aparte sjaals die ik nog nergens ben tegengekomen.

Florine Janssen beoordeelde op 2019-05-07

Fantastische service. Wij belden vrijdag middag dat wij heel graag een sjaal wilden bestellen en hem eigenlijk zaterdag ochtend om 8.00 uur al nodig hadden. Ik had eigenlijk niet verwacht dat dit mogelijk was, maar niets bleek minder waar. We werden ontzettend goed geholpen en de sjaals werden persoonlijk afgegeven diezelfde dag nog in Utrecht. Geweldig! En de sjaals waren goed verpakt en zijn heel goed bevallen. Ook werden we goed geholpen met het kiezen van de sjaal (kleur, stof, wat zou passen bij de outfit, etc. ). Een hele dikke 10 en veel dank!

Lieve Sleurs beoordeelde op 2019-04-02

Heel snel geleverd, netjes verpakt, prima info ook over eventuele retournering

A Fortanier-van Wijnen beoordeelde op 2019-03-03

Heel tevreden. Snelle levering en mooie sjaal.

Jan beoordeelde op 2019-03-03

Hele snelle bezorging.

Marian beoordeelde op 2019-02-22

Gisteren een hele mooie rode sjaal besteld vandaag al ontvangen. Top!

An beoordeelde op 2019-01-04

Snelle, correcte levering.

Julia van der Voort beoordeelde op 2019-01-02

Top! Pakket was er snel mooie kwaliteit ! Ook nog contact gehad was snel en duidelijk

Marianne Cornelissen beoordeelde op 2019-01-01

Snel, vriendelijk en attent

Marja Burgers beoordeelde op 2018-12-03

Heel tevreden. Je krijgt de sjaal per kerende post in de brievenbus. En hij is netjes verpakt.
En retourneren is ook geen probleem. De eigenaresse heeft aandacht voor haar klanten.

Margreeth Hordijk beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden!

CS Kosterman beoordeelde op 2018-11-28

Supersnelle levering (zelfs in de drukke Sint-tijd) en de sjaal was zelfs nog mooier dan verwacht.

Marjon Burghoorn-Steenbergen beoordeelde op 2018-11-05

Supersnelle bezorging en de sjaal is naar mijn zin.