Diependaalselaan 296
1215 KH Hilversum

JENTE beoordeelde op 2018-04-02

Sjaal is niets in vergelijking met hoe hij op de foto vertoont wordt.
Zowel qua kleur als qua materiaal.
Jammer!

Reactie van 1001sjaals:
Beste Jente, wat jammer dat u niet tevreden bent. U kocht 1 van mijn bestsellers waar ik al tientallen van heb verkocht.Misschien dat uw kleurenpallet niet goed is ingesteld op uw computer? Zoals u weet mag de sjaal altijd retour. Wellicht tot een volgende keer.

Hadewijch beoordeelde op 2018-04-01

Heel tevreden! Goede kwaliteit, snelle bezorging. Goed contact.

Lilian beoordeelde op 2018-03-01

Snel geleverd, snel antwoord op vragen, prima producten. Aanrader!

Marianne beoordeelde op 2018-02-03

Mooie kwaliteit sjaal, snelle levering en goed verpakt.

Elisabeth beoordeelde op 2017-12-04

Persoonlijk, meedenkend aan de telefoon, netjes, zorgvuldig en snel, en mooie sjaals!

Van Bergeijk beoordeelde op 2017-12-03

Snel in huis, snel met retouren.

M hindriks beoordeelde op 2017-12-02

Sjaal was snel geleverd, goede kwaliteit en voldeed helemaal aan de verwachting

MJ beoordeelde op 2017-12-02

heel tevreden. mooie produkten, snelle afwikkeling en levering. Uitstekend!

Chantal Bosklopper beoordeelde op 2017-09-08

Uitermate tevreden. Ik was op zoek naar een sjaal in een bepaalde kleur, passende bij een jurk. Ik had er twee besteld. Omdat er een niet op voorraad was werd er contact met me opgenomen en vroeg Annelien naar een foto van de jurk. Ze heeft toen 4 sjaals naar me verstuurd zonder dat ik daarvoor al iets hoefde te betalen. Puur op vertrouwen dus, zó fijn dat dat nog kan. Zo heb ik kunnen kijken wat het beste past en een geschikte sjaal gevonden. Geweldige service!

M. van Wunnik beoordeelde op 2017-07-05

Deze site is zeer prettig. Keuze genoeg en een erg goede service! Ik werd zelfs opgebeld met de vraag welke kleur het nou precies moest zijn! Bovendien een snelle levering. Ik ben hier heel erg over te spreken!

Moniek

Pauline de Reus beoordeelde op 2017-05-13

Meerdere keren sjaals besteld bij 1001 sjaals. De levering gaat correct en de kwaliteit van de sjaals is erg goed. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Zeer aan te bevelen dus!
Pauline de Reus

Tine beoordeelde op 2017-05-13

De 2 keren dat ik sjaals bestelde bij 1001 sjaals was ik zeer tevreden over de kwaliteit en service: wat je op de foto's van de site ziet is ook wat je (zeer snel) thuisbezorgd krijgt. Ik heb nu 2 vriendinnen blij gemaakt met een prachtige sjaal als verjaardagscadeau! Ik heb telkens meer dan 1 sjaal besteld om ze te laten kiezen en het retourneren verliep perfect: het geld wordt snel teruggestort nadat je een bevestiging krijgt dat het pakketje is aangekomen
Tenslotte ben ik erg blij met het moederdagcadeau dat ik lekker voor mezelf hou :-)
Tine

R.Maas beoordeelde op 2016-12-07

Prachtige sjaals en een goede en meedenkende service. Een aangename verrassing !

Mariska beoordeelde op 2016-11-20

Ik zocht een bijpassende sjaal voor mijn galajurk en Annelien heeft mij daarin heel goed geadviseerd. Ik mocht een foto van de jurk opsturen en Annelien heeft daarop foto's gestuurd van 3 mogelijke matches. Nadat de eerste keuze net niet bleek te passen, heeft Annelien zonder moeite een andere sjaal opgestuurd die perfect bij de jurk paste. De service was netjes en snel.

Jan Jaap beoordeelde op 2016-11-14

best oké mooie sjaal maar gaf helaas geen licht dat viel tegen maar verder prima sjaal!!!

Reactie van 1001sjaals:
Beste Jan Jaap, ik vermoed dat u ergens anders een sjaal heeft gekocht. Ik verkoop nl geen lichtgevende sjaals, heb geen klanten gehad met de naam Jan Jaap en de verzendtijd is altijd 1 dag. Toch bedankt. Hartelijke groet, 1001sjaals

Marja beoordeelde op 2016-11-04

Ik had snel een bijpassende sjaal nodig voor bij een feestjurkje.
Na ettelijke fysieke winkels te hebben afgesjouwd, kwam ik bij de webwinkel 1001sjaals terecht. Volop keus en een heel snelle levering.
Ik had twee sjaals besteld om thuis de meest bijpassende te kiezen en ik mocht zonder problemen het tweede exemplaar terugsturen. Grote klasse!
Voortaan ga ik als fan van sjaals meteen naar 1001sjaals.nl!

Sandy beoordeelde op 2016-11-03

Betalingsprobleem gemeld, supersnel opgelost en bovendien kleine attentie gekregen als dank. Niet enkel prachtige sjaals, ook de snelle service en klantvriendelijkheid zijn echt top! Een echte aanrader!

Joke beoordeelde op 2016-08-27

Buitengewoon, wat een service en zo vriendelijk.
Dan ook nog prachtige sjaals.
Resultaat:ik kon niet kiezen en hield ze beide.
Ik beveel deze shop van harte aan!

Hettie beoordeelde op 2016-07-26

Geweldige ervaring met 1001sjaals!! Ik had enkele sjaals besteld voor bij een jurk, de eigenaresse reageerde heel pro-actief of ik erg aan het twijfelen was (ik had 4 verschillende sjaals besteld). Ze gaf aan dat ze graag advies wilde geven, als ik haar even foto's van de jurk stuurde. Uiteindelijk is het daardoor een hele andere kleur sjaal geworden. Heel mooi! Zeer snelle reacties, nette verzending, meedenken, pro-actief, vriendelijk! Alleen maar positieve ervaring dus!!

nelleke van maris van dijk beoordeelde op 2016-06-29

Voor de bruiloft van mijn dochter heb ik werkelijk een prachtige sjaal via 1001 sjaals kunnen bemachtigen. Het maakt het helemaal af! Echt kwaliteit! en mooie kleuren. Ik ben er erg blij mee. De webwinkel is heel overzichtelijk en de klantvriendelijkheid en nazorg super!
Dank.