Diependaalselaan 296

Tineke Lucassen beoordeelde op 2018-10-02

Binnen 1 dag in huis. Top

Mariette Braakink beoordeelde op 2018-10-02

Joëlle beoordeelde op 2018-09-29

Tevreden! Snelle levering en sjaal komt overeen met die op de afbeelding.

Kim beoordeelde op 2018-08-26

Prachtige sjaal bij mijn trouwjurk super sjiek goede kwaliteit. Snelle levering šŸ‘Œheel blij mee

Esther beoordeelde op 2018-08-23

ik zocht een wolwitte cashmere sjaal en ik vond er een bij deze site!

Ans Plante beoordeelde op 2018-08-06

Heb nog geen sjaal ontvangen !!!!

Irene beoordeelde op 2018-08-04

Mooie sjaals en snelle levering!

Els beoordeelde op 2018-08-01

Heel tevreden met service en opvolging van bestelling. En de sjaal ? Helemaal wat ik ervan verwacht had.

Caroline, Doetinchem beoordeelde op 2018-07-02

Correcte omschrijving met vlotte toelichting via e-mail. Daarna snelle verzending.
Erg tevreden.

Annelies Kreeftenberg beoordeelde op 2018-06-30

Super tevreden. Mooie dunne zomer sjaal bij mijn jurk. Goed verpakt. Super snelle levering. Was er de volgende dag. Als ik weer een sjaal nodig heb weet ik waar ik zijn moet.

Mariëlle beoordeelde op 2018-06-02

Vier stuks besteld, supersnel verzonden, levering ging alleen niet goed bij PostNL, mailcontact met Annelien heel prettig, sjaals kwamen twee dagen later alsnog. Twee gehouden en twee retour gezonden. Zou zo weer eens bestellen, klantenservice top!

JENTE beoordeelde op 2018-04-02

Sjaal is niets in vergelijking met hoe hij op de foto vertoont wordt.
Zowel qua kleur als qua materiaal.
Jammer!

Reactie van 1001sjaals:
Beste Jente, wat jammer dat u niet tevreden bent. U kocht 1 van mijn bestsellers waar ik al tientallen van heb verkocht.Misschien dat uw kleurenpallet niet goed is ingesteld op uw computer? Zoals u weet mag de sjaal altijd retour. Wellicht tot een volgende keer.

Hadewijch beoordeelde op 2018-04-01

Heel tevreden! Goede kwaliteit, snelle bezorging. Goed contact.

Lilian beoordeelde op 2018-03-01

Snel geleverd, snel antwoord op vragen, prima producten. Aanrader!

Marianne beoordeelde op 2018-02-03

Mooie kwaliteit sjaal, snelle levering en goed verpakt.

Elisabeth beoordeelde op 2017-12-04

Persoonlijk, meedenkend aan de telefoon, netjes, zorgvuldig en snel, en mooie sjaals!

Van Bergeijk beoordeelde op 2017-12-03

Snel in huis, snel met retouren.

M hindriks beoordeelde op 2017-12-02

Sjaal was snel geleverd, goede kwaliteit en voldeed helemaal aan de verwachting

MJ beoordeelde op 2017-12-02

heel tevreden. mooie produkten, snelle afwikkeling en levering. Uitstekend!

Chantal Bosklopper beoordeelde op 2017-09-08

Uitermate tevreden. Ik was op zoek naar een sjaal in een bepaalde kleur, passende bij een jurk. Ik had er twee besteld. Omdat er een niet op voorraad was werd er contact met me opgenomen en vroeg Annelien naar een foto van de jurk. Ze heeft toen 4 sjaals naar me verstuurd zonder dat ik daarvoor al iets hoefde te betalen. Puur op vertrouwen dus, zó fijn dat dat nog kan. Zo heb ik kunnen kijken wat het beste past en een geschikte sjaal gevonden. Geweldige service!