Diependaalselaan 296
1215 KH Hilversum

Pauline de Reus beoordeelde op 2017-05-13

Meerdere keren sjaals besteld bij 1001 sjaals. De levering gaat correct en de kwaliteit van de sjaals is erg goed. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding! Zeer aan te bevelen dus!
Pauline de Reus

Tine beoordeelde op 2017-05-13

De 2 keren dat ik sjaals bestelde bij 1001 sjaals was ik zeer tevreden over de kwaliteit en service: wat je op de foto's van de site ziet is ook wat je (zeer snel) thuisbezorgd krijgt. Ik heb nu 2 vriendinnen blij gemaakt met een prachtige sjaal als verjaardagscadeau! Ik heb telkens meer dan 1 sjaal besteld om ze te laten kiezen en het retourneren verliep perfect: het geld wordt snel teruggestort nadat je een bevestiging krijgt dat het pakketje is aangekomen
Tenslotte ben ik erg blij met het moederdagcadeau dat ik lekker voor mezelf hou :-)
Tine

R.Maas beoordeelde op 2016-12-07

Prachtige sjaals en een goede en meedenkende service. Een aangename verrassing !

Mariska beoordeelde op 2016-11-20

Ik zocht een bijpassende sjaal voor mijn galajurk en Annelien heeft mij daarin heel goed geadviseerd. Ik mocht een foto van de jurk opsturen en Annelien heeft daarop foto's gestuurd van 3 mogelijke matches. Nadat de eerste keuze net niet bleek te passen, heeft Annelien zonder moeite een andere sjaal opgestuurd die perfect bij de jurk paste. De service was netjes en snel.

Jan Jaap beoordeelde op 2016-11-14

best oké mooie sjaal maar gaf helaas geen licht dat viel tegen maar verder prima sjaal!!!

Reactie van 1001sjaals:
Beste Jan Jaap, ik vermoed dat u ergens anders een sjaal heeft gekocht. Ik verkoop nl geen lichtgevende sjaals, heb geen klanten gehad met de naam Jan Jaap en de verzendtijd is altijd 1 dag. Toch bedankt. Hartelijke groet, 1001sjaals

Marja beoordeelde op 2016-11-04

Ik had snel een bijpassende sjaal nodig voor bij een feestjurkje.
Na ettelijke fysieke winkels te hebben afgesjouwd, kwam ik bij de webwinkel 1001sjaals terecht. Volop keus en een heel snelle levering.
Ik had twee sjaals besteld om thuis de meest bijpassende te kiezen en ik mocht zonder problemen het tweede exemplaar terugsturen. Grote klasse!
Voortaan ga ik als fan van sjaals meteen naar 1001sjaals.nl!

Sandy beoordeelde op 2016-11-03

Betalingsprobleem gemeld, supersnel opgelost en bovendien kleine attentie gekregen als dank. Niet enkel prachtige sjaals, ook de snelle service en klantvriendelijkheid zijn echt top! Een echte aanrader!

Joke beoordeelde op 2016-08-27

Buitengewoon, wat een service en zo vriendelijk.
Dan ook nog prachtige sjaals.
Resultaat:ik kon niet kiezen en hield ze beide.
Ik beveel deze shop van harte aan!

Hettie beoordeelde op 2016-07-26

Geweldige ervaring met 1001sjaals!! Ik had enkele sjaals besteld voor bij een jurk, de eigenaresse reageerde heel pro-actief of ik erg aan het twijfelen was (ik had 4 verschillende sjaals besteld). Ze gaf aan dat ze graag advies wilde geven, als ik haar even foto's van de jurk stuurde. Uiteindelijk is het daardoor een hele andere kleur sjaal geworden. Heel mooi! Zeer snelle reacties, nette verzending, meedenken, pro-actief, vriendelijk! Alleen maar positieve ervaring dus!!

nelleke van maris van dijk beoordeelde op 2016-06-29

Voor de bruiloft van mijn dochter heb ik werkelijk een prachtige sjaal via 1001 sjaals kunnen bemachtigen. Het maakt het helemaal af! Echt kwaliteit! en mooie kleuren. Ik ben er erg blij mee. De webwinkel is heel overzichtelijk en de klantvriendelijkheid en nazorg super!
Dank.

Nelly Vrij beoordeelde op 2016-06-21

Ik wil een bestelling plaatsen, maar dit lukt niet omdat ik een code moet opgeven die ik niet heb.
Word van kastje naar muur gestuurd.

Reactie van 1001sjaals:
Beste Nelly, vervelende issue maar ik heb gezien dat de bestelling daarna vrij vlot geplaatst is en dat het probleem zich niet meer voordeed. De sjaal is inmiddels verstuurd en we hebben ook al telefonisch contact met elkaar gehad. Andere klanten (en ik) herkennen uw probleem nl niet. Ik hoop dat het eenmalig was en vanaf heden niet meer voorkomt.

Esmee beoordeelde op 2016-06-07

De bestelde sjaal de volgende dag ontvangen, wat fijn dat deze zo snel geleverd is en helemaal naar wens (is gelijk om gegaan naar een bruiloft :-)) Compliment voor de duidelijke site en snelle service!

Grietje beoordeelde op 2016-06-06

Wat een prachtige sjaals ! Ik voel me rijk met zo'n webshop, want keuze uit 1001 sjaals is toch wel bijzonder ! Dank je wel weer en tot de volgende keer !
Hartelijke groet, Grietje

Edward Schreuder beoordeelde op 2016-06-04

Gisteren heb ik 2 sjaals besteld en vanochtend zijn ze aangekomen, lekker snel! De sjaal zijn nog mooier qua kleur en stof dan dat ik had verwacht, en beide zijn leuk als cadeau verpakt. Annelien, dank voor je snelle reactie op mijn vragen en je super service.

Marion beoordeelde op 2016-05-31

Voor mij was het de eerste keer dat ik een bestelling deed bij 1001sjaals.nl Toen bleek dat de bestelde sjaal niet kleurde bij de blouse waarop ik hem wil gaan dragen, adviseerde Annelien me om enkele foto's te sturen van de betreffende blouse. Door haar persoonlijk advies en inzet kreeg ik een schitterende sjaal toegezonden in de juiste kleur. Geweldig om zo goed geholpen te worden! 1001sjaals.nl heeft er weer een tevreden klant bij!

Xandra beoordeelde op 2016-04-08

Een bijzonder verhaal, maar een toponderneming. PostNL bezorgde de verzonden shawl tot twee keer toe niet op mijn adres: wel verzonden en wel door de frankeermachine... Vandaag de shawl, de 3e dus!, op een ander adres wel ontvangen. Dit noem ik topservice en alles in goed en persoonlijk overleg. Ik zal zeker weer bestellen en dan alleen maar hopen dat de post z'n werk goed doet...
Een aanrader!

Marjon beoordeelde op 2016-04-08

Geweldig hoe u mij geholpen heeft. Nadat de eerste sjaal niet de goede kleur was, kreeg ik twee sjaals op zicht van u. Nadat die het ook niet waren, heb ik nu, dankzij u, de goede sjaal! Heel persoonlijk hoe u mijn heeft geholpen. Buiten gewoon. Hartelijk dank.

Margriet beoordeelde op 2016-04-07

Wat een geweldige service! Vlot, vriendelijk en zorgzaam. De cadeauverpakking was precies zoals ik het bedoelde en de kwaliteit van de shawl was boven verwachting. Prima shop om uit een berg van keuzes te kunnen kiezen. Echt een aanrader!

Grietje beoordeelde op 2016-04-02

Hartelijk bedankt voor de prachtige sjaals !
En wat een geweldige service om ze al zo snel toe te sturen.
Dat noem ik nou echt hart hebben voor je klanten.
Ik zal zeker in de toekomst nog wel eens “langs komen in de winkel”.

Hartelijk dank en een vriendelijke groet van Grietje

Coby Jonker beoordeelde op 2016-03-24

Hele snelle levering .prachtige roos