Doorzwin 2306, 1788 KH Julianadorp

Harrie Hover zei op 2017-01-22

Mijn bestellingen zijn tot op heden altijd vakkundig verpakt en tijdig verzonden naar mijn adres; ik ben uiterst
tevreden met deze leverancier.

Riet zei op 2017-01-19

Ik ben heel tevreden. De munten zijn mooi en de levering ging snel en is keurig afgehandeled

Michael zei op 2017-01-15

Top

Verbeeck Fr. Belgie zei op 2017-01-14

Een goed en betrouwbaar verkoper,
staat u steeds ter woord voor uitleg,echt een aanrader.
Tot volgende keer.

Paul zei op 2017-01-12

Zeer tevreden

Jeroen.S zei op 2017-01-12

Snelle levering, goed verpakt, prima service!

Nick van as zei op 2017-01-11

Is top geregeld

Len zei op 2017-01-11

Correcte informatie en bestelling was keurig verpakt!
Je krijgt wat je besteld.

Ron Dirks zei op 2017-01-11

Telefonisch goed bereikbaar, levering snel en goed

Raymond zei op 2017-01-10

Zeer correct. Goede informatie en snelle service met een acceptabele prijs.

B zei op 2017-01-08

Nette snelle levering.

Marc zei op 2017-01-07

Hoe betrouwbaar en professioneel een webwinkelier is, blijkt pas wanneer je iets bestelt dat niet op voorraad blijkt te zijn. In dit geval werd spontaan een hele nette oplossing aangeboden, die mij niets extra kostte en ook geen vertraging van de levering veroorzaakte. Ik ben zeer tevreden.

AGverzamelaar zei op 2017-01-07

Keurig netjes verpakt en vlotte verzending
Ben tevreden en terugkerende klant

ER Geijselaers zei op 2017-01-06

101Munten.nl is altijd correct, snel, betrouwbaar met een uitstekende service!!!

Ramjo zei op 2017-01-05

Perfect binnen 3 werkdagen in huis!

Hans M. van Nooortwijk zei op 2017-01-04

Zeer goede reactie op de bestelling, snelle bezorging en afhandeling. De bezorging zou s,middags plaatsvinden en was het pakketje in de ochtend al bezorgd. Was bij toeval thuis. dit aspect zou mogelijk nauwkeuriger kunnen. Gaarne uw prijzen bij grotere afnames en tevens uw bezorgkosten naar het buitenland. Vriendelijk groetend, Hans M. van Noortwijk

Reactie van 101Munten.nl:
Hartelijk dank voor uw uitgebreide reactie. De postbezorger communiceert (middels de track en trace code) het geplande aflevertijdstip. Helaas hebben wij geen invloed op het feit dat zij soms eerder/later komen, zondat dat dit gecommuniceerd wordt met u.

Mark zei op 2017-01-04

Top

Jasper zei op 2017-01-04

Prima! Alles netjes en discreet verpakt. Niets op aan te merken

frank de groot zei op 2017-01-03

snelle leveruing binnen 1 dag

Reactie van 101Munten.nl:
Bestelling is rond 16:00 uur geplaatst. Cf onze levertijd, zou deze de volgende werkdag verzonden worden. Wij hebben de bestelling (dit keer) nog de zelfde dag verzonden. Helaas levert dit toch een 'slechte' beoordeling op.

Aro zei op 2016-12-31

Heb gisteren 30/12 om 10:30 een bestelling geplaatst, vandaag 31/12 geleverd gekregen. Uitstekende service!