Doorzwin 2306
1788 KH Julianadorp

joan hamersveld beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering, nette prijzen.

Rob J.H. van den Berg beoordeelde op 2018-08-13

Correcte en snelle levering tegen aanvaardbare kosten.

Roger vd Bosch beoordeelde op 2018-08-10

Alles is vlekkeloos verlopen.

P Bos beoordeelde op 2018-08-09

Snel en netjes verpakt. Goede service.

Hans van Bavel beoordeelde op 2018-08-09

Perfect verzorgd. Van bestelling tot levering. Dikke 10. Ik ben en blijf vaste klant. Alleen jammer dat als je als vaste klant regelmatig kleinere bestellingen doet er elke keer een toch fors bedrag aan verzendkoaten miet worden betaals wat het niet interessant maakt om bv maar weinig munten o.i.d. te bestellen.

s.g.g.t.j. mulder beoordeelde op 2018-08-08

alles perfect geregeld

Alexander de Voogt beoordeelde op 2018-08-08

Een uitgebreide selectie, lage prijzen, en een uitstekende service en snelle levering. Ik zal hier zeker vaker kopen, een echte aanrader!

michel onclin beoordeelde op 2018-08-06

super betrouwbaar snelle levering

Richard Nigten beoordeelde op 2018-08-06

Alles correct en snel ontvangen

Reactie van 101Munten.nl:
Klant geeft ons een 8 voor verzendtijd: klant heeft om 15:30 uur besteld, wij hebben het dezelfde!! werkdag nog verzonden. Hoeveel sneller wil de klant het hebben?!

Klant geeft ons een 8 voor de prijs: de hele order was 200 euro (op de 800) goedkoper dan bij alle concurrenten in Nederland, Belgiƫ en Duitsland. Wat wil de klant nog meer?!

Helaas kunnen we niet aan alle onrealistische verwachtingen voldoen

wcm snieders beoordeelde op 2018-08-05

Goede website; snelle levering

Nico Ham beoordeelde op 2018-08-04

Goede communicatie en beschikbaarheid van dit bedrijf. Zeer ruim assortiment en snelle en correcte afhandeling.
Hartelijk dank!

Martijn de Vaal beoordeelde op 2018-08-04

Zeer tevreden.

freddy beoordeelde op 2018-08-04

Nette prijs en snel geleverd.

Wilco Oelen beoordeelde op 2018-08-04

Hier heb ik al meermalen iets besteld en ook deze keer werd ik weer perfect geholpen, ook toen ik een andere manier van versturen vroeg. De status van je order wordt keurig up-to-date gehouden en de afhandeling van orders is snel. Je hebt je munten binnen twee dagen na bestelling in huis.

Eddy Dejagere beoordeelde op 2018-08-04

Makkelijk en snel ook voor kleine bestellingen.

Geert Bos beoordeelde op 2018-08-04

Geen klachten en tevreden over
Snelle en verzorgde toezending

Henk Kollen beoordeelde op 2018-08-04

de munten heb ik in goede orde ontvangen, en de volgende dag weer verkocht, met voordeel! voor goud
het was toen nog te doen, om ze te kopen en weer te verkopen! nu vind ik, dat de rek er een beetje uit is!

Theo Coehoorn beoordeelde op 2018-08-04

Snelle correcte afhandeling
Ik heb nog wel een paar leuke ideeën die wel eens met jullie wil delen

Wang beoordeelde op 2018-08-04

Goede service