Doorzwin 2306
1788 KH Julianadorp

Marciano beoordeelde op 2018-04-18

Prima prijs, snelle levering.
Na onduidelijkheid over de toevoeging aan mijn huisnummer (die niet erkent werd in het systeem van het bezorg bedrijf) is er door de winkel zowel telefonisch als via mail contact met mij opgenomen om alles dezelfde dag nog te kunnen regelen, en zeker te zijn dat alles goed aan komt.

Johannes. beoordeelde op 2018-04-18

Correct en zeer netjes.

Jan de Vos beoordeelde op 2018-04-17

Bestelling geleverd binnen de tijd dit aanvankelijk was aangegeven. Is gewaardeerd.

Topique beoordeelde op 2018-04-09

Héél snelle communicatie, heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding voor de zilveren munten
levering en betaling zijn perfect verlopen

Sander beoordeelde op 2018-04-06

Netjes verpakt. Fijne communicatie.

sietse beoordeelde op 2018-04-06

bestelling zols verwacht,levertijd zoals vermeld,aanrader

P.A.Peeters beoordeelde op 2018-04-06

goede levering top

B. Verdonkschot beoordeelde op 2018-04-02

Prima persoonlijk contact, snelle levering & goed verpakt. Leuk aanbod van prima kwaliteit!

Alexander beoordeelde op 2018-04-02

Ontvangen binnen 2 dagen, verpakking deels in capsule, deels in plastic zakjes zoals beschreven. Goede kwaliteit.

Een tevreden klant beoordeelde op 2018-04-01

Heel plezierig zaken mee doen!

richard beoordeelde op 2018-03-31

Bestelling netjes en snel afgehandeld

Hans beoordeelde op 2018-03-31

Mijn ervaringen, vraagt men om. Terugblikkend op de transacties, bedankt, 101 Munten. Perfect! De betrouwbaarste muntenretailer van Nederland. Een 10 met een griffel. Goed verpakt en goed verzekerd. Altijd. Ga gewoon zo door, 101 Munten. Ga door zo.

sietse beoordeelde op 2018-03-29

ondanks dat er een weekend tussen zat mooi op tijd

Reactie van 101Munten.nl:
Klant heeft op zondag 18:30 uur betaald, wij hebben het pakket inderdaad op maandag op tijd verstuurd.

Vincent beoordeelde op 2018-03-28

snelle levering mooie munt

freddy beoordeelde op 2018-03-26

super, snel verzonden en goed verpakt

Henk beoordeelde op 2018-03-24

Donderdagavond besteld, zaterdag geleverd. Prima service!

Henk Henderson beoordeelde op 2018-03-23

Snel geleverd . Prima communicatie . Nette prijzen

Adriaan beoordeelde op 2018-03-23

Overall een goede ervaring. Snel verzonden conform levertijd op website. Perfect verpakt. Munten zien er goed uit, geleverd in plastic zakjes (conform beschrijving op website). Contact was prettig (snel en goed), zowel per mail als in de chat.

Berend Apol beoordeelde op 2018-03-23

Di.besteld en Do. al in huis.Sneller en vertrouwder kan haast niet.

Dirk beoordeelde op 2018-03-23

Prima afhandeling van mijn bestelling. Voor herhaling vatbaar!