Doorzwin 2306

Perfect

Willem zei op 2017-03-29

Goed netjes en snel

Martine De Nolf zei op 2017-03-29

Goede ervaring, munten pas gisteren ontvangen waardoor feedback wat langer duurde

Jose zei op 2017-03-27

Goede prijs, vlotte levering, neutrale verpakking.

Sam zei op 2017-03-25

Alles snel en goed ontvangen. Ook via mail keurig op de hoogte gehouden over verzending

Anoniem zei op 2017-03-22

snel en correct

Mike zei op 2017-03-22

Service is goed en ze leveren snel de munten waren goed verpakt.
Alleen jammer van één munt waren 2 hoekjes uit (2mm) stond wel op hun site van krassen en vlekjes (wat logies. Is en begrijpelijk ) maar stukje uit munten vind ik niet acceptabel! Jammer hoop dat 101munten daar een passende oplossing voor vind
Ik laat u daar nog iets van weten .

Reactie van 101Munten.nl:
We zijn met de klant in overleg over een passende oplossing!

Andreas Hedqvist zei op 2017-03-19

Excellent Service. Fast reliable delivery at very competitive price. You have a new return customer. Many Thank!

Anoniem zei op 2017-03-13

Perfect!

Suzanne zei op 2017-03-13

Excellente service! Nadat ik mijn product besteld had, zag ik dat zich een fout in het factuur bevond. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klantenservice en werd zeer spoedig geholpen.

Ook ben ik erg tevreden met de manier hoe het product verpakt is, bubbelfolie én nog een extra plastic laagje om de munten bij elkaar te houden. Ik zal hier in de toekomst zeker weer bestellen!

Frans zei op 2017-03-12

Prima webwinkel! Kom er graag terug. Wel hoge verzendkosten helaas.

Frank de Groot zei op 2017-03-11

snelle levering kilomunt en nog geheel goed,was uit 2009

G.Smit zei op 2017-03-08

Keurig verpakt kwamen de muntjes binnen. Zoals besteld.

rafael zei op 2017-03-04

Heel snel.

Derk zei op 2017-03-02

Goede, snelle klantenservice. Mijn vraag werd binnen een uur beantwoord, en de bestelling verliep voorspoedig

Johannes. zei op 2017-03-01

Telefonisch op de hoogte gehouden en extra verzendkosten teruggestort.

Harrie Hover zei op 2017-02-26

Heel tevreden; snelle levering welke zeer goed verpakt wordt verzonden. Kwaliteit munten is goed

Frank zei op 2017-02-25

Alle vragen via chat en mail accuraat beantwoord. Orderverwerking perfect.

F Koele zei op 2017-02-25

Snelle reactie op vragen, snelle en correcte levering, hier een tevreden klant!

J v B zei op 2017-02-23

Snelle reactie, duidelijke afspraken, keurig geleverd.