Doorzwin 2306
1788 KH Julianadorp

Hans Cadillac beoordeelde op 2019-06-17

Arjan, jou 101 Munten zijn uniek, zo klein als de kleinste munt, die jij aanbiedt, zo groot is jou aanbod in de wereld van Moderne Numismatiek. Werkelijk zeer bijzonder, jouw aanbod. Hans

marinus van zomeren beoordeelde op 2019-02-24

ik marinus koop er al een tijd , hij levert snel goede prijzen , maar ook zeer goed verpakt , en zeer vriendelijk , kan menig zaak een puntje aan zuigen top zaak zeker voor mij , komt altijd zijn afspraken na wat ook belangrijk is , en zeker voor mij als longkanker patiënt ik zou zeggen ga zo door top top top

Michel beoordeelde op 2019-02-21

Als nieuwe klant terechtgekomen bij 101munten. Meestal koop ik elders, maar deed de stap eens hier te winkelen en ik wil graag bekennen dat dit bedrijf totaal niet onder doet dan de andere edemetaal aanbieders op het internet. Sterker nog, 101munten heeft een enorm assortiment aan edelmetalen waar een ander niet aan kunt tippen. Het bedrijf is servicegericht en met name zeer klantvriendelijk. Producten worden heel mooi stevig verpakt in stevige emballage met fragile plakband verpakt en met factuur en visitekaartje. Snelle leveringsvoorwaarden. Vandaag besteld en ik had het de volgende dag in huis. Telefonisch netjes en correct. Keurige snelle terugstorting mocht er iets plots niet meer in voorraad zijn. Mijn eerste indruk bij 101munten voelt heel goed. Jazeker raadt ik ieder aan om zeker eens te shoppen bij 101munten.

j.w.l. beoordeelde op 2019-02-20

lage prijzen, zeer vlotte en heldere communicatie, uiterst betrouwbaar en vriendelijk. al vele bestellingen geplaatst hier, en verwacht en nog vele te doen.

DE KESEL JEAN PAUL beoordeelde op 2018-09-29

de reden ligt bij postnl vandaag 1okt zit ik nog te wachten en dan maar zeggen wij zijn aan de deur geweest kortom 101 munten treft geen schuld ik had mijn beoordeling beter moeten aanpassen sorry daarvoor maar de post geef een nul

M beoordeelde op 2018-09-25

Great service, fast shipping, hepful support. Excellent. Now maybe start translating the website to english at least and add Austria to shipping destinations :)

Marinus van Zomeren beoordeelde op 2018-09-20

top ,top meer kan ik bijna niet zeggen omdat ik long kanker heb heeft hij voor mij zeer snel de gezorgd dat ik de 2 munten zeer snel in huis heb bedankt ik raad iedereen aan te kopen bij deze zaak zo als ik doe groetjes marinus

Jan Julicher beoordeelde op 2018-09-05

a

joan hamersveld beoordeelde op 2018-08-17

Snelle levering, nette prijzen.

Rob J.H. van den Berg beoordeelde op 2018-08-13

Correcte en snelle levering tegen aanvaardbare kosten.

Roger vd Bosch beoordeelde op 2018-08-10

Alles is vlekkeloos verlopen.

P Bos beoordeelde op 2018-08-09

Snel en netjes verpakt. Goede service.

Hans van Bavel beoordeelde op 2018-08-09

Perfect verzorgd. Van bestelling tot levering. Dikke 10. Ik ben en blijf vaste klant. Alleen jammer dat als je als vaste klant regelmatig kleinere bestellingen doet er elke keer een toch fors bedrag aan verzendkoaten miet worden betaals wat het niet interessant maakt om bv maar weinig munten o.i.d. te bestellen.

s.g.g.t.j. mulder beoordeelde op 2018-08-08

alles perfect geregeld

Alexander de Voogt beoordeelde op 2018-08-08

Een uitgebreide selectie, lage prijzen, en een uitstekende service en snelle levering. Ik zal hier zeker vaker kopen, een echte aanrader!

michel onclin beoordeelde op 2018-08-06

super betrouwbaar snelle levering

Richard Nigten beoordeelde op 2018-08-06

Alles correct en snel ontvangen

Reactie van 101Munten.nl:
Klant geeft ons een 8 voor verzendtijd: klant heeft om 15:30 uur besteld, wij hebben het dezelfde!! werkdag nog verzonden. Hoeveel sneller wil de klant het hebben?!

Klant geeft ons een 8 voor de prijs: de hele order was 200 euro (op de 800) goedkoper dan bij alle concurrenten in Nederland, Belgiƫ en Duitsland. Wat wil de klant nog meer?!

Helaas kunnen we niet aan alle onrealistische verwachtingen voldoen

wcm snieders beoordeelde op 2018-08-05

Goede website; snelle levering

Nico Ham beoordeelde op 2018-08-04

Goede communicatie en beschikbaarheid van dit bedrijf. Zeer ruim assortiment en snelle en correcte afhandeling.
Hartelijk dank!

Martijn de Vaal beoordeelde op 2018-08-04