Doorzwin 2306
1788 KH Julianadorp

De Bruin beoordeelde op 2017-09-24

Snelle levering. Alles prima verlopen.

Eddy Geijselaers beoordeelde op 2017-09-24

Zoals altijd is de bestelling snel, zorgvuldig en correct uitgevoerd. Bij deze bestelling was de kwaliteit buiten verwachting hoog. Een zeldzaam stuk met een perfecte kwaliteit, Top!!!

Tober beoordeelde op 2017-09-23

Snelle afwikkeling , waarbij ik bij elke stap geinformerd werd

Riet beoordeelde op 2017-09-22

een uitstekend bedrijf met mooie munten en een snelle levering

KDM beoordeelde op 2017-09-22

ik ben heel tevreden en alles is zeer vlot verlopen.

b beoordeelde op 2017-09-22

zeer goed

- beoordeelde op 2017-09-22

Perfecte levering!

Henri beoordeelde op 2017-09-21

goed

Berend beoordeelde op 2017-09-19

Goede service, plus betalen met bitcoin

S.g.C. beoordeelde op 2017-09-18

Snele levering perfecte afhandeling goed verpakt

woelen beoordeelde op 2017-09-16

Al enkele keren eerder iets gekocht bij deze webshop. Ook deze keer weer uitstekende service. Kleine bestelling, in overleg op goedkopere manier laten versturen was geen enkel probleem. Flexibel en betrouwbaar. Zeer snelle verzending, woensdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis.

B. Verdonkschot beoordeelde op 2017-09-14

Zeer snelle levering, prima verpakt en prachtige munten van zeer goede kwaliteit.

Raymon beoordeelde op 2017-09-13

Precies zoals verwacht en snelle levering. Uitstekend

Jan beoordeelde op 2017-09-12

Gewoon goed geregeld.

J beoordeelde op 2017-09-11

Heel tevrede

Zeer tevredenklant beoordeelde op 2017-09-09

Dit is een webwinkel die de hoge verwachtingen waarmaakt. Informatie zeer goed, prijs erg scherp en gewoon zeer snel leveren.
Een baken van vertrouwen in deze lastige tijden.
Echt een aanrader !!!

Jan van der Wagt beoordeelde op 2017-09-06

Ik ben heel tevreden , zondag besteld en dinsdag in huis 😊

fjmvyvk@tele2.nl beoordeelde op 2017-09-06

Zeer tevreden wat prijs en snelle aflevering betreft

woelen beoordeelde op 2017-09-04

Zeer snelle afhandeling. Ook erg flexibel. Het ging om een kleine bestelling en na overleg met de eigenaar van 101munten.nl kon er zonder problemen een andere vorm van versturen worden geregeld tegen veel lagere kosten. Het pakketje had ik 1 dag later al in de brievenbus.

Robin beoordeelde op 2017-09-01

snel en correct geleverd