Hantermansstraat 43
7607VD Almelo
+31 (0) 546795155

T . Snijder beoordeelde op 2019-06-16

Communicatie met klant is matig
2 juni een bestelling ik heb toen zelf contact gezocht waarom het zo lang duurde langer dan de 9dagen dat aangegeven word op de site kreeg toen te horen dat er wat verkeerd was gegaan waarop ik later die dag 2 filmpjes kreeg Dat ze er mee bezig ware vrij kort daarna kreeg ik de mail met track en tracé waar op weinig te zien is postorder bedrijf gls laat ook op zich wachten ik ga er vanuit dat een pakketje normaal 2 tot 3 dagen duurt wat nu inmiddels een week duurt kwaliteit van het product kan ik niks over zegge of ik er een volgende keer nog wat zal bestellen zal ligge aan de kwaliteit er van en verdere afhandeling

Twan van de Ven beoordeelde op 2019-06-15

Voor de 3e keer een pet besteld, en alweer 100% tevreden.

Alles ziet er netjes uit en de service is geweldig. Hier zal ik zeker nog vaker iets bestellen. De prijzen zijn ook heel goed gezien de kwaliteit waar je voor betaald.

Debora Manno beoordeelde op 2019-06-15

Top!

jay beoordeelde op 2019-06-01

zeer tevrede de bestelling werd snel bezorgd maar nog belangrijker de pet is echt heel mooi geworden. 10+

Wim Van Grimbergen beoordeelde op 2019-06-01

Sneller service. Ook had ik fout in factuur gezet. Hebben ze gecorrigeerd.

Marijn Vandromme beoordeelde op 2019-05-30

Opnieuw zeer mooi ! Bedankt !

Melissa De Waegeneer beoordeelde op 2019-05-29

Zooooooo mooi geborduurd!
Enkel wat later geleverd dan verwacht

Maurits Setroredjo beoordeelde op 2019-05-21

heel tevreden, goede contactwisseling en snelle service.

Bart Vermeulen beoordeelde op 2019-05-20

Echt helemaal precies gemaakt zoals ik wilde. Top winkel en vriendelijk personeel.

Kimberly piccavet beoordeelde op 2019-05-17

Kwaliteit is uitstekend. Laatste bestelling die ik plaatste wel langer moeten wachten op verzending

Miriam Antonissen beoordeelde op 2019-05-11

Er stond bij de bestelling vermeld 3-5 werkdagen, het product kwam echter na 9 werkdagen pas binnen. Daarnaast was de afbeelding kleiner(smaller) dan dat ik in mijn ogen besteld had.

Tim Verheij beoordeelde op 2019-05-02

Heel erg tevreden met de service en producten!

Arjo beoordeelde op 2019-04-30

Product is perfect, service heel snel en goed, ik ben zelfs gebeld om nog wat te checken ivm het aangeleverde ontwerp.

Franciska beoordeelde op 2019-04-29

Snel gemaakt, snel geleverd, top service!

Nick Peters beoordeelde op 2019-04-25

Snel geleverd en hoge kwaliteit

C OOFT beoordeelde op 2019-04-22

Heel betrokken dame (Mevrouw Annemarie Hoek) die het belangerijk vind dat het eindproduct mooi wordt en eerlijk laat weten voordat ze ermee begint of ze denkt dat het er goed uit komt te zien.

Communicatie: top
Verzending: top
Kwaliteit: top

Een aanrader!

G.J.F. Outjers beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Roy Clerx beoordeelde op 2019-04-16

Gebruiksvriendelijke website, persoonlijk contact, snelle levering en fantastische kwaliteit.

Robin Boogaerts beoordeelde op 2019-04-08

Het ontwerpen is heel simpel, je hoeft alleen een logo te hebben, de juiste grootte geven en het is al klaar.
6 werkdagen na de bestelling is het aangekomen dus dat valt nog mee.
Het is zeker een aanrader!

We zijn nu een 2 maanden verder en ik ben er nog altijd zeer tevreden over

Bram Kesteleyn beoordeelde op 2019-04-01

Prachtig werk zoals vorige keer .
Precies wat ik gevraagd heb!