Hantermansstraat 43
7607VD Almelo
+31 (0) 546795155

Murat Aydemir beoordeelde op 2019-08-17

Goede product en kwaliteit borduurwerk. Als de verzending sneller was, was het uitstekend geweest.

Jasper Eijk beoordeelde op 2019-08-16

Was ff een gehannes met bestellen.
Maar het resultaat is heel mooi

Sander Sassen beoordeelde op 2019-08-05

Prima! Snel geleverd, perfect geborduurd!

R.M. Landstra beoordeelde op 2019-08-01

Snel en mooi!

Robin beoordeelde op 2019-07-29

Perfecte ervaring en goed geholpen.

Rien van Dijk beoordeelde op 2019-07-21

Annemarie heeft me snel en adequaat geholpen! Absolute aanrader.

Michael Buijteweg beoordeelde op 2019-07-14

Na meerdere telefoontjes, meer dan een week later afgeleverd dan afgesproken.

Jules Hofman beoordeelde op 2019-07-12

Product is goed! Alleen erg duur...

Monique Slaghuis beoordeelde op 2019-07-01

Prettig contact, mooie shirts!!

john iske beoordeelde op 2019-06-29

Zeer tevreden over de geleverde kwaliteit

Alexander van de Wiel beoordeelde op 2019-06-22

top

gerard hultink beoordeelde op 2019-06-22

Super kwaliteit en service tot in de details. Top notch!

Maarten Ruijs beoordeelde op 2019-06-22

Goede op maat service, bedankt!

Tim Dukers beoordeelde op 2019-06-21

Simpel, snel en goede kwaliteit.

Arda Cederhout beoordeelde op 2019-06-20

Duidelijke website, goede kwaliteit, snelle levering pet en netjes geborduurd. Ik ben dik tevreden.

Jules Hofman beoordeelde op 2019-06-18

De kwaliteit van het borduren is van goede kwaliteit, alleen 1 letter heeft een afwijking. De vraag om mijn precieze voorkeur te verwezenlijken met veel detail in de letters is gelukt boven verwachting, omdat de borduurapparatuur zijn limieten heeft. De pet is ook echt van goede kwaliteit...

T . Snijder beoordeelde op 2019-06-16

Communicatie met klant is matig
2 juni een bestelling ik heb toen zelf contact gezocht waarom het zo lang duurde langer dan de 9dagen dat aangegeven word op de site kreeg toen te horen dat er wat verkeerd was gegaan waarop ik later die dag 2 filmpjes kreeg Dat ze er mee bezig ware vrij kort daarna kreeg ik de mail met track en tracé waar op weinig te zien is postorder bedrijf gls laat ook op zich wachten ik ga er vanuit dat een pakketje normaal 2 tot 3 dagen duurt wat nu inmiddels een week duurt kwaliteit van het product kan ik niks over zegge of ik er een volgende keer nog wat zal bestellen zal ligge aan de kwaliteit er van en verdere afhandeling

Twan van de Ven beoordeelde op 2019-06-15

Voor de 3e keer een pet besteld, en alweer 100% tevreden.

Alles ziet er netjes uit en de service is geweldig. Hier zal ik zeker nog vaker iets bestellen. De prijzen zijn ook heel goed gezien de kwaliteit waar je voor betaald.

Debora Manno beoordeelde op 2019-06-15

Top!

jay beoordeelde op 2019-06-01

zeer tevrede de bestelling werd snel bezorgd maar nog belangrijker de pet is echt heel mooi geworden. 10+