Hantermansstraat 43
7607VD Almelo

Fred Vissers beoordeelde op 2018-12-08

Bestelling snel geleverd

Peter van Dartel beoordeelde op 2018-12-03

Vooraf snel contact via Whatsapp, daarna een supersnelle en goede levering. Aanrader.

Vaya Heidekamp beoordeelde op 2018-12-02

Erg tevreden met het resultaat! Overal gezocht maar hier pas kunnen vinden voor de teken &. Echt heel blij mee!
Ook super snel geleverd. Top service.

Robert Briene beoordeelde op 2018-12-01

Product was bij ontvangst al beschadigd. Puntje voor de maat te verstellen was al afgebroken.

Jamel Ziaty beoordeelde op 2018-11-30

Ze belde mij netjes op wanneer de pet niet 3D geborduurd kon worden vanwege te dunne lijnen in het design. Het is vrij goedkoop in vergelijking met andere soortgelijke diensten.

Vincent Van Miltenburg beoordeelde op 2018-11-25

Producten zijn perfect niks op aan te merken maar het verzenden duurt wel lang bij gls

Olivier Souffriau beoordeelde op 2018-11-22

Top!

Bart Kallenbach beoordeelde op 2018-11-20

Makkelijk bestelproces, hielpen me graag om het ontwerp aan te passen zodat we tot een mooi eindresultaat konden komen. Geleverde product voldeed aan de (hoge) verwachtingen.

Niels beoordeelde op 2018-11-20

Prettig contact, goed resultaat en uitstekende bezorging. Ik bestel hier nog een keer!

Hedwig Tromp beoordeelde op 2018-11-12

Heel mooi en netjes afgewerkt

jacco koops beoordeelde op 2018-11-10

100% top

Hadricon (tav. Hans Driessen) beoordeelde op 2018-11-07

Prima afhandeling van zowel offerte / uitvoering als fakturatie.
Netjes eerst een digitaal voorbeeld ontvangen van het ontwerp,
daarna een foto van het eerste exemplaar, en uiteindelijk de bestelling netjes ontvangen.
Prima..., blijf vooral zo doorgaan

Marvin Koppejan beoordeelde op 2018-10-29

Fien Leysen beoordeelde op 2018-10-28

Heel snelle levering, mooi borduursel en goede kwaliteit van pet! Heel tevreden!

Benjamin van der Sluijs beoordeelde op 2018-10-15

Super-mooi geborduurd. Snel geleverd ook. Ik draag de pet nu bijna elke dag, blij mee!

Realtime Motorsports beoordeelde op 2018-10-14

Heel tevreden. Nog telefonisch contact gehad. En snel geleverd.

Jason Brugman beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd mooi kwaliteit, heel blij mee! Bedankt 123!

Remondo Goedkoop beoordeelde op 2018-10-12

Bijzonder snelle service met een eindresultaat waar ik zelf zeer tevreden mee ben. Ik zal hier zeker nog een keer wat bestellen.

Jeroen van den Wildenberg beoordeelde op 2018-10-03

Mooie kwaliteit en snelle levering!

Sebastiaan beoordeelde op 2018-10-01

gedegen advies, snelle levering en prachtige kwaliteit van geleverde polo’s incl borduring van logo.