Hantermansstraat 43
7607VD Almelo
+31 (0) 546795155

Jennifer Schonewille beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden, daarom ook beoordeeld met 'Uitstekend'. Op korte termijn heb ik 3 shirts laten bedrukken. Alles kon geregeld worden. Zo werd het zelfde logo bedrukt, maar op twee verschillende types. Ook een snelle levering en de betaling ging uitermate snel. Top. Ik zou niet weten waarom je naar iemand anders zou gaan.

Jeroen pattyn beoordeelde op 2019-02-10

Zeer tevreden , op email heel rap een antwoord .bij leveren heel snel geleverd !

E. Prenen beoordeelde op 2019-02-09

Alles uitstekend

Folkert - Dam beoordeelde op 2019-02-05

Mooi werk geleverd op tijd volgens afspraak.

Klant van zuid-holland beoordeelde op 2019-02-02

Er wordt snel gerageerd op vragen en service is erg vriendelijk. Ook zeer een snelle levering. Kwaliteit van het boduurwerk is erg goed. Ik ben er blij mee en kan iederaan aanraden om bij 123-boduren zaken te doen.

Jurjen Schrage beoordeelde op 2019-02-01

Altijd snel en top kwaliteit!

vanessa bogaerts beoordeelde op 2019-01-27

super service, super kwaliteit!! Een echte aanrader.

Ruben van de Groep beoordeelde op 2019-01-27

Het product is erg snel geleverd en ziet er erg goed uit. Ik ben blij met de afwerking en de snelle service!

Bedankt

Michaël beoordeelde op 2019-01-27

Top borduurwerk, ik zou persoonlijk wel nog duidelijkere foto's van de artikelen maken

René Kelderman Kelderman beoordeelde op 2019-01-17

Goede kwaliteit, snel geleverd.

Wiebe Konter beoordeelde op 2019-01-17

Keurige prijs en truien mooi borduurd. Top shop!

Marijn Vandromme beoordeelde op 2019-01-17

Probleem met levering via Dpd snel recht gezet ! Mvg Marijn

Collin Beijk beoordeelde op 2019-01-10

Snelle levering, uitstekende kwaliteit van het product en ook nog eens voor een zeer goede prijs!

Mike beoordeelde op 2019-01-10

Zeer snelle levering en prima product! Kortom: zeer tevreden!

Colinda Groenenberg beoordeelde op 2019-01-07

supersnelle service en netjes geborduurd !

Guus Koorevaar beoordeelde op 2019-01-07

Fantastische klantenservice

Kevin beoordeelde op 2018-12-15

Snelle levering, petje is netjes geborduurd.

Fred Vissers beoordeelde op 2018-12-08

Bestelling snel geleverd

Peter van Dartel beoordeelde op 2018-12-03

Vooraf snel contact via Whatsapp, daarna een supersnelle en goede levering. Aanrader.

Vaya Heidekamp beoordeelde op 2018-12-02

Erg tevreden met het resultaat! Overal gezocht maar hier pas kunnen vinden voor de teken &. Echt heel blij mee!
Ook super snel geleverd. Top service.