Koolwitje 6
3892GA Zeewolde

I Huls beoordeelde op 2018-09-02

Zeer tevreden, en super snelle levering.

annie Hintjes beoordeelde op 2018-08-18

correcte levering goed verpakt.

Marc Kesteleyn beoordeelde op 2018-08-18

Heel tevreden over het product en de leveringstermijn,ik bestel zeker nog bij jullie.

Bob Termaat beoordeelde op 2018-08-02

Heel goed, maandag besteld, woensdag in huis. Het product bevalt mij uitstekend..

astrid welters beoordeelde op 2018-07-20

Ik kreeg een flesje toegestuurd en was half leeggelopen .Het zat in een hele dunne verpakking en kan dan beschadigen.ik heb er een mail naar toe gestuurd maar kreeg geen reactie.jammer voor 49 euro is dit een slechte zaak .

Ludo Vanbrabant beoordeelde op 2018-07-14

Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen . Bestelling is betaald. Bestelling #7405 dd 30/06

Gerda Van de pontseele beoordeelde op 2018-07-01

Bestelling nog niet ontvangen.. . We wachten er vol ongeduld op !

Paulien beoordeelde op 2018-06-18

De CBD olie heeft een mooie kleur en smaakt lekker. Ik heb er wel een volledige week op moeten wachten (8 dagen voor verzending naar België).

marjon Chrispijn beoordeelde op 2018-06-16

eenvoudig besteld en op tijd in huis

Wilma van Kasteel beoordeelde op 2018-06-08

Snelle levering en prima producten. Zowel de olie als de balsem. Duidelijke informatie op de website over de producten en andere gerelateerde onderwerpen

Jacques Bakker beoordeelde op 2018-05-27

Goed verpakt. Snelle levering

Danique beoordeelde op 2018-05-22

Super tevreden! Fijne service en op maat gemaakt advies voor mijn klachten. Ik kom hier zeker terug voor meer bestellingen.