Meloenstraat 4
3552VB Utrecht

8,6

Alex N beoordeelde op 2017-03-31

Perfect! Duidelijke overzichtelijke site. Na bestelling was het pakketje snel geleverd, goed ingepakt en er zat een extraatje bij. Bedankt

Leon beoordeelde op 2017-03-30

Spullen van goede kwaliteit en gesorteerd. Netjes en goed verpakt en levering is oke.
Goed te bereiken per email en antwoord binnen korte tijd.

Tom beoordeelde op 2016-12-16

Zeer tevreden over produkt alswel de service wat gegeven word
Door drukke feestdgn was bestelling later gepland maar door inbreng vn jullie was het pakketje toch op tijd
Super

Jim beoordeelde op 2016-09-12

Eenvoudig besteld, snel thuis afgeleverd en netjes ingepakt!

Barry beoordeelde op 2016-08-15

Veel te lang gewacht op product. Ongeveer 2 weken. En zeer moeizaam contact zowel bellen als mailen. Ik koop hier niks meer

Reactie van 123CarCleaning.nl:
Geachte Barry, bedankt voor uw reactie. Waarschijnlijk heeft u een product besteld dat op dat moment niet op voorraad was. Dit wordt in de winkelwagen van de webshop weergegeven. We horen graag wanneer u een product zoekt. Indien het door u gewenste product niet (in de juiste hoeveelheid) op voorraad is, kunnen we u een passend alternatief bieden.

Met vriendelijke groet, 123CarCleaning.nl

Martin beoordeelde op 2016-05-24

Snelle levering, vriendelijk geholpen (na het in eerste instantie afbreken van een bestelling, werd via email gevraagd of het product nog even "gereserveerd" moest blijven).

Ben beoordeelde op 2016-05-11

Zeer tevreden over mijn bestelling. Zeer goed verpakt en binnen 1 dag aan huis geleverd. Kreeg nog een mooie microvezel doek cadeau ook:-) Soms staan er wel producten op de site die al uit voorraad zijn. Dit schept soms verwarring. Website is verder overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Aanrader!

2016