Arsenaal 6
KvK 65921976

8,8

KiyOh 480 8,8

Dasselaar beoordeelde op 2019-06-19

Goed geholpen bij aankoop van een airco en ook tijdens installatie alle vragen beantwoord. Waar we erg tegenop zagen zijn we telefonisch helemaal begeleid. Super! We hebben de airco nu 4 dagen en al heel veel erg veel plezier van.

We komen zeker binnenkort nog eens langs voor de andere airco.

K. Menger beoordeelde op 2019-05-02

Top producten en goede adviezen

Sjoerd beoordeelde op 2019-05-02

Goed contact per zowel mail als telefoon, denkt goed mee en supersnelle bezorging! Aanrader.

Linden Elektro beoordeelde op 2019-05-02

Goed meegedacht voor een passend advies.
goede prijs en snelle levering.

M. V Velsen beoordeelde op 2019-04-06

Mooie prijs en snelle levering!

P. Starrenburg beoordeelde op 2019-04-05

Mooie website lekker overzichtelijk.
Bestellingen altijd goed en op tijd aangekomen. Gewoon perfect.

W.J. van den Hoven beoordeelde op 2019-04-05

Deskundig advies en goede service.

Jan Delger beoordeelde op 2019-03-30

Heel prettig contact en zeer goede voorlichting

Mevrouw van Riemsdijk beoordeelde op 2019-03-28

airco besteld en de volgende dag geleverd

Wim Möhlmann beoordeelde op 2019-03-28

Scherpe prijs, snelle levering, goede service per telefoon

Henny beoordeelde op 2019-03-09

Uitstekend advies via de telefoon. Heb een WTW unit met toebehoren besteld. Dezelfde dag in huis. Zelf geïnstalleerd. Wat heel goed is te doen. Dit alles dankzij de zeer professionele hulp van Peter van 123installatieshop. Al met al zeer aan te raden.

Carmen Hartendorf beoordeelde op 2019-02-06

Er wordt ontzettend goed meegedacht en de service is top!

M. Bosch - van de Berg beoordeelde op 2019-02-06

Snel geleverd en scherpe prijzen. Fijn om persoonlijk contact te hebben en advies in te winnen.