Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

123Robots

Prauw 34 60
3904ZV Veenendaal
0852018971
KvK 61861391

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Geverifieerd adres Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen
123Robots

Gemiddelde beoordeling

8,5

360 beoordelingen

Beoordeling van klanten

47%

0%

53%

Beoordeling van andere bronnen Aantal beoordelingen Beoordeling
Bol.com 344 8,6
Beslist.nl 1 9,0
2017
123Robots

Vve s-Gravenduyn beoordeelde op 2017-08-28

Robot besteld en in gebruik genomen. Toen apparaat na ca 1 jaar niet meer goed functioneerde was er niemand bereikbaar. Via veel omwegen ander mobiel nummer (via Linked in en zijn werkgever) achterhaald en webwinkel eigenaar 1x aan de lijn gehad. Daarna weer radiostilte, geen enkele reactie op mail en telefoontjes. Vervolgens via vele andere wegen contact gegevens dienen achterhaald om in contact te kunnen komen, aangezien op gecommuniceerde telefoonnummers op website niet terug gereageerd werd. Uiteindelijk belde hij wel gezegd 1 maal terug. Daarna een adres gekregen om robot naar op te sturen, waarvan het betreffende bedrijf verbaasd was dat wij een robot opstuurden. Vervolgens weer radiostilte en geen belletjes terug na menig maal contact proberen te zoeken. Na meerdere weken komen er antwoorden dat het geen garantie is. Nu wil ik stellingname wel of niet garantie even buiten beschouwing laten, immers het heeft weken geduurd om alleen maar een adres te verkrijgen voor retour. Ik wil toekomstige kopers waarschuwen dat de webshop eigenaar niet eens de moeite neemt op terug te reageren.
Update: Inmiddels enige tijd verder en enige wat antwoord is geweest dat reparatiekosten >200 euro zijn. Als er gevraagd wordt wat er dan precies vervangen dient te worden voor besluiten tot reparatie over te gaan is het antwoord: " Wij hebben u eerder uit coulance een reparatie aangeboden om u tegemoet te komen, Echter zijn wij geen witgoedreparatieservice en is reparatie niet onze corebusiness."
Blijkbaar mag niet gevraagd worden wat er gerepareerd dient te worden en wordt reparatie na vraag gewoon geweigerd: "Nu het een reguliere reparatie betreft verwijs ik u naar een andere witgoedservice. "
Maanden bezig om alleen maar apparaat opgestuurd te krijgen, dit is te gek voor woorden. Ik vind dit een uiterst onbetrouwbare webshop.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Bob beoordeelde op 2017-04-28

Goed verpakt. Leverbaar in de postbus. Veel goedkoper dan elders

123Robots

devuyst beoordeelde op 2016-09-14

robot is geleverd met de verkeerde stekker.
Telefoon en e-mail verkeer wordt niet beantwoord

123Robots

Jan Kees beoordeelde op 2016-09-11

Heb bestelde motormaaier ontvangen, maar het docking station bleek defect.
Heb eerst via mail contact opgenomen, maar nooit meer wat gehoord.
Daarna gebeld, iemand aan de lijn gekregen die beloofde het op te lossen, maar nooit meer wat van gehoord. Nu wordt de telefoon niet meer opgenomen.
Blijf hier weg zou ik zeggen, het is misschien goedkoper, maar het totaal gebrek aan service maakt van goedkoop duurkoop.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met de procent van de maaier, dat leverde een betere reactie op.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Mr.g.l.vanden broek beoordeelde op 2016-07-28

Ik heb op 6 juni een robotmaaier bested en betaald bij 123'.nu ca 2 maanden later is er nog niet geleverd.E mails worden niet beantwoord.de telefoon wordt niet opgenomen.zelfs op mijn klacht bij klachtenkompas van de consumentenbond is niet gereageerd.ik heb nu mijn rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Herman beoordeelde op 2016-07-21

Ik heb een robotmaaier besteld en betaald op 4 juli j.l.
Die is niet geleverd en nu wordt er niet gereageerd op email en telefoon. De website is inmiddels ook uit de lucht.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Reinou beoordeelde op 2016-07-02

De maaier is geleverd en na diverse keren bellen en mailen ook geïnstalleerd. Hij moest eerst een dag opladen,dus kon niet meteen uitgetest worden. Na een dag laden bleek hij 50 cm te rijden en vervolgens meteen in storing te schieten. Ik heb hierover gemaild en diverse keren gebeld. Maar op mail wordt niet gereageerd en telefoon vrijwel niet opgenomen. Toen ik na een paar dagen contact had werd me gezegd dat ze het zouden uitzoeken en me die middag nog zouden bellen. Niets meer gehoord. Ik weer mailen en bellen. Na 2 dagen werd eindelijk weer eens de telefoon opgenomen. Er werd gezegd dat ik kater die dag info zou krijgen waar ik de maaier naartoe kon sturen voor reparatie. Geen info ontvangen! En wederom 0 reactie op mail of chatberichtjes op hun website, telefoon wordt niet opgenomen, etc. Ik hebdie veel geld betaald en zit met een maaier die het niet doet. Waardeloos dat ze gewoon niet reageren!

Na klacht via webwinkelkeurmerk wordt ik voor garantie doorverwezen naar een erkende Husqvarnadealer, want meneer is er mee opgehouden. Helaas geeft de erkende dealer aan dat garantie waarschijnlijk een probleem is omdat de maaier niet via Husqvarna NL is besteld, maar meneer van 123robots/Maskinklippet hem rechtstreeks uit Zweden heeft laten komen. Waardeloos dit!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Ger beoordeelde op 2016-06-21

Zeeeer slechte ervaring met die man komt zijn afspraken totaal niet na. Na diverse telefoontjes word er van alles beloofd maar komt NIETS na dus kopers wees op je hoede met deze man!!!!!!!!!!!!!!!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

mw Grifioen beoordeelde op 2016-06-03

Top winkel, Deskundig advies en een goede levering.
Goed advies ontvangen over de aanleg van de robotmaaier.
Ook de grote pakketten worden goed toegezonden.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Patrick Blaauw beoordeelde op 2016-05-14

Onlangs een Robomow RC304 gekocht. De maaier is na drie dagen afgeleverd. ik hoefde niets vooruit te betalen en ik kon bij de aflevering pinnen.
Niets vooruit betaald! Top dat dat zo kan in 2016.
Je koopt toch een waardevol product. Ga zo door!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Peter beoordeelde op 2016-05-14

Zeer tevreden over de servive. Passend advies gevraagd voor de installatie van mijn robotmaaier. Daarop goed antwoord gekregen dat mij heeft geholpen bij de keuze voor de juiste automower.
Daarnaast zijn de prijzen scherp iets wat ik uiteraard waardeer.

Kortom, top service, super winkel

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Van Diest P beoordeelde op 2016-04-08

Robomaaier rs612 besteld ,er werd model rs622 geleverd.Na een mailtje werd mij tel.en per email bevestigd dat ik de robot mocht behouden aan dezelfde voorwaarden als voor het model rs612.Deze snelle en acurate reactie stel ik tenzeerste op prijs.De communicatie voor de levering zou wel beter kunnen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Jan Struik beoordeelde op 2016-04-01

Op 12 maart grasrobot besteld Jon Deere ter waarde van 2441 Euro. Zou zaterdag 19 maart geleverd worden. Mooi niet dus. Die week erop meer dan 20 keer contact gezocht en diverse emails gestuurd. Werden niet teruggebeld of terug gemaild. Uiteindelijk werd de telefoon opgenomen. De grasrobot zou nu donderdag 24 maart geleverd worden. Ook nu weer niet. Twee keer voor nop thuis gebleven. Email gestuurd waarin we meneer in gebreke stelden en het geld terug hebben gevraagd. Gelukkig werd het geld op 31 maart terug gestort. Conclusie: Laat deze webwinkel links liggen!!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Sandra beoordeelde op 2016-03-19

Pakketje kwam niet aan, dagelijk rare melding in de track and trace, vervoerder gebeld, die verweest me naar 123robots.nl, zij konden een onderzoek in laten stellen, dus even gebeld. Het heeft even geduurd voor het was uitgezocht, maar het pakketje bleek kwijt te zijn geraakt en toen heeft Jacob een nieuw pakketje opgestuurd. Dus prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
123Robots

Marcel beoordeelde op 2015-09-24

Op de site staat dat het produkt voorradig is en binnen drie werkdagen gekeverd wordt. Na een week nog geen produkt. Na meerder malen op het vaste nummer geprobeerd te bellen neemt niemand. Op de site staat vermeld dat ze bereikbaar zijn. Helaas neemt er niemand op. Gisteren een e-mail gestuurd vandaag weer een e-mail gestuurd nog totaal geen reactie. Tot nu toe niet echt een keurmerk waardig

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
2015

Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.