's Gravenzandseweg 18F, 2291PE Wateringen

7,8

The Feedback Company 1161 7,8
2016

Monique zei op 2016-10-21

Ik bestel mijn smartphonehoesjes alitijd hier omdat het snel en gemakkelijk te bestellen is en ook nog eens heel vlug binnen is!

OCKHAM zei op 2016-10-20

Geen negatieve punten. Aftersales wel niet nodig gehad dus dat kan ik niet beoordelen.

W. Kersten zei op 2016-10-14

Bestelling niet geleverd !
Telefonisch niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd !!
Oplichter !!!

Bas zei op 2016-09-08

Hoesje is ontvangen maar is niet conform de afbeelding (Geen Galaxy S5 logo's) en functioneert ook niet (geen s-view). Reactie gestuurd, hoesje mocht worden geretourneerd, ook gedaan, vervolgens zou het geld binnen 14 dagen worden teruggestort, is niet gebeurd. Op mail wordt niet meer gereageerd... Ik voel me behoorlijk gedupeerd en laat het er niet bij zitten.

Mahtab zei op 2016-05-31

UAG hoesje , TNX

aDDAB zei op 2015-11-30

goed, verzorgd, snel en gratis

Saskia Tieman Drees zei op 2015-10-08

het hoesje wat is geleverd is goed, alleen de screenprotector die erbij is geleverd is voor een IPhone, in plaats ven een samsung telefoon,
dus daar hebben we niks aan, voor die 2,95 willen we niet vervelend doen, maar chique is het niet.

Jan zei op 2015-10-07

Prima web winkel. Uitstekende service, vragen worden telefonisch goed beantwoord. Zeer snel opsturen van het gekochte, 1 dag na bestelling al thuis gekregen.

Ies Kalisvaart zei op 2015-09-26

Super goed geholpen via mails en zelfs mij mobiel gebeld super
Ga zeker daar weer bestellen

Karin zei op 2015-09-20

Prima!

king zei op 2015-09-19

Goed product, snelle levering

Peter zei op 2015-09-16

Prima ervaring, leveren wat ze beloven en de volgende dag

Yvonne zei op 2015-09-14

Alles perfect zoals het moet zijn als je bij een webwinkel iets besteld.

Annelies zei op 2015-09-14

Snelle service en zeer goede kwaliteit

O zei op 2015-09-14

snelle levering

Bob zei op 2015-09-12

goed en voordelig!
na bestellen snel in huis.
Top

Jan zei op 2015-09-09

IPhone-lader besteld, snelle levering, concurrerende prijs. Prima!

m zei op 2015-09-08

goede produkten en geweldige klantenservice. Ik had per ongeluk een verkeerd hoesje besteld en na een mail te hebben gestuurd en het produkt terug te hebben gestuurd kreeg ik snel mijn geld terug. Inmiddels een nieuw hoesje besteld die snel geleverd was

Kirsten van Dam zei op 2015-09-07

Hoesje was er de volgende dag al, wat ook beloofd was

Helga Van Wieren zei op 2015-09-07

echte OPLICHTING. Telefoon word standaard niet opgenomen. Mails worden niet beantwoord. Op de website staat dat het allemaal zo geweldig is maar daar is dus NIKS van waar. Daarom raad ik iedereen ook aan om hier NIET te kopen. Helaas vrees ik dat ook ik de dupe ben geworden van een oplichtings site.

Reactie van 123accessoires.nl:
Beste,

Aller eerst wil ik u bedanken voor uw beoordeling.
Zojuist heb ik op uw naam gezocht en kan helaas geen bestelling vinden onder uw naam.
Graag zou ik daarom van u willen weten wat u hebt besteld zodat wij er alles aan kunnen doen om uw klacht z.s.m op te lossen.

Afwachtend op uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

Team 123accessoires.nl