Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

's Gravenzandseweg 18F
2291PE Wateringen

7,3

The Feedback Company 1318 7,3

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Karel beoordeelde op 2017-02-09

Product is nooit geleverd.
Het feit dat ze binnen 14 dagen zullen reageren op één klacht wilt al zeggen dat de hele organisatie niet klopt en er dus veel fout gaat.

Annemiek den Hollander beoordeelde op 2017-02-01

Heel snelle levering; aantrekkelijke prijzen; goede klantenservice, en ze hebben veel producten. Wat wil je nog meer? Uitstekend; ik ben een tevreden klant.

T. beoordeelde op 2017-01-30

Pure oplichters, deze mensen hopen simpel weg dat mensen hun bestelling vergeten of geen moeite doen om achter hun bestelling aan te gaan. Ze liegen over dat je bestelling verzonden is en zullen over de telefoon blijven volhouden dat dat het geval is. Zodra je voor de derde of vierde keer contact zoekt gooien ze je order uit het systeem en ontvang je een e-mail dat je geld terug overgemaakt zal worden en kun je nog een week wachten op je geld. VER WEGBLIJVEN VAN DEZE SITE

Monique beoordeelde op 2016-10-21

Ik bestel mijn smartphonehoesjes alitijd hier omdat het snel en gemakkelijk te bestellen is en ook nog eens heel vlug binnen is!

OCKHAM beoordeelde op 2016-10-20

Geen negatieve punten. Aftersales wel niet nodig gehad dus dat kan ik niet beoordelen.

W. Kersten beoordeelde op 2016-10-14

Bestelling niet geleverd !
Telefonisch niet bereikbaar en op e-mails wordt niet gereageerd !!
Oplichter !!!

Bas beoordeelde op 2016-09-08

Hoesje is ontvangen maar is niet conform de afbeelding (Geen Galaxy S5 logo's) en functioneert ook niet (geen s-view). Reactie gestuurd, hoesje mocht worden geretourneerd, ook gedaan, vervolgens zou het geld binnen 14 dagen worden teruggestort, is niet gebeurd. Op mail wordt niet meer gereageerd... Ik voel me behoorlijk gedupeerd en laat het er niet bij zitten.

Mahtab beoordeelde op 2016-05-31

UAG hoesje , TNX

aDDAB beoordeelde op 2015-11-30

goed, verzorgd, snel en gratis

Saskia Tieman Drees beoordeelde op 2015-10-08

het hoesje wat is geleverd is goed, alleen de screenprotector die erbij is geleverd is voor een IPhone, in plaats ven een samsung telefoon,
dus daar hebben we niks aan, voor die 2,95 willen we niet vervelend doen, maar chique is het niet.

Jan beoordeelde op 2015-10-07

Prima web winkel. Uitstekende service, vragen worden telefonisch goed beantwoord. Zeer snel opsturen van het gekochte, 1 dag na bestelling al thuis gekregen.

Ies Kalisvaart beoordeelde op 2015-09-26

Super goed geholpen via mails en zelfs mij mobiel gebeld super
Ga zeker daar weer bestellen

Karin beoordeelde op 2015-09-20

Prima!

king beoordeelde op 2015-09-19

Goed product, snelle levering

Peter beoordeelde op 2015-09-16

Prima ervaring, leveren wat ze beloven en de volgende dag

Yvonne beoordeelde op 2015-09-14

Alles perfect zoals het moet zijn als je bij een webwinkel iets besteld.

Annelies beoordeelde op 2015-09-14

Snelle service en zeer goede kwaliteit

O beoordeelde op 2015-09-14

snelle levering

Bob beoordeelde op 2015-09-12

goed en voordelig!
na bestellen snel in huis.
Top

Jan beoordeelde op 2015-09-09

IPhone-lader besteld, snelle levering, concurrerende prijs. Prima!