Karekietstraat 6
2802CN Gouda

8,5

Marie Kuijpers beoordeelde op 2017-04-21

Hele goede ervaring met 123kinderfietsjes.nl.
Goede kwaliteit en heel klantvriendelijk.
Ook snelle levering.
Door een fout van een ander bedrijf werd de fiets niet op de dag gebracht dat verwacht werd, maar door 123kinderfietjes.nl heeft mijn dochter een geweldig verjaardags kado gekregen en toch nog op tijd.
Kan iedereen dit bedrijf aanraden!!!

Marloes beoordeelde op 2017-03-08

Goede snelle levering. Ons fietsje was goed verpakt. En onze zoon zat na het in elkaar zetten er meteen op.

Joy beoordeelde op 2017-02-23

Belde ik op om deze te bestellen want er staat dat hij in bestelling is dus binnenkort weer leverbaar zou zijn.. zegt meneer nee we kriigen hem niet meer. Leg ik uit dat ik hem wil voor die prijs zegt meneer dat de prijs een technische fout is... haha technische fout tuurlijk. Normaal 199 nu 9.56 grote technische fout. Of ze kunnen niet typen of ze zijn dom een technische fout zou zijn als er 1.99 zou staan dat is een technische fout maar niet 9.56.... ik vraag nog als je deze niet hebt wat heb je dan en een korting zou wel reëel zijn aangezien ik deze wilde en er in bestelling staan en ineens niet meer komt. Maar deze winkel is niet bereid om korting te geven terwijl er grote fouten gemaakt worden.

Reactie van 123kinderfietsjes:
Beste Joy,

zoals ik aan de telefoon aangaf lijkt het me duidelijk dat een fiets voor minder dan tien euro niet kan. Je gaf aan dat ik volgens jou verplicht ben om een fiets, eventueel een andere voor deze prijs te leveren. Ik heb aangegeven dat dit volgens mij niet zo is. Ook heb ik aangegeven dat je een klacht kunt indienen bij webwinkelkeur, daarvan zijn we lid om bij dit soort geschillen te bemiddelen. Dit kan via de onderstaande link:

Ik hoop dat we dit via deze weg kunnen oplossen.

Ganga beoordeelde op 2017-02-21

Ik heb vandaag een paw patrol bezorgd gekregen.de fiets is helemaal.alleen krijgen we de voorwiel waaraan het vast gemaakt moet worden helemaal niet open.dus we kunnen de fiets niet in elkaar zetten.ik heb het zelfs naar de fietsenwinkel gebracht maar die krijgen het ook niet open.dus we kunnen de fiets helemaal niet in elkaar zetten.kunnen jullie mij hierbij helpen.

Resmije Rustemi beoordeelde op 2017-02-07

Leuke fiets! Gemakkelijk in elkaar te zetten. Goede service en snel in huis! Zeker een aanrader:)

M. Thissen beoordeelde op 2017-01-29

16 januari hier voor het eerst een kinderfietsje voor mijn 3 jarige zoontje besteld. Het was de goedkoopste op internet. Gezien de weinige maar wel postieve reviews toch besloten te bestellen. Ik moet zeggen alles was prima voor elkaar. Via mail netjes op de hoogte gebracht over de bestelstatus. Drie dagen na bestelling al in huis. Goed verpakt en onbeschadigd. De bestelde fiets LIEF BOY (volare) was door een duidelijke nederlandse bijgeleverde handleiding zo in elkaar gezet. Een Volare is natuurlijk geen batavus of gazelle, maar meer dan voldoende voor een 3 jarge "wilde" jongen. Dat mag en kan je ook niet verwachten gezien het verschil in prijs €97,-. Ondanks dat een degenlijke en net afgewerkte fiets.

Wendy beoordeelde op 2017-01-19

Super!

R Zeeman beoordeelde op 2015-10-02

Vooraf een beetje huiverig om hier iets te bestellen. Ik kwam immers nergens een beoordeling tegen en de klantenservice beschikte alleen maar over een 06 nummer. Na een eerste keer bellen naar dit nummer werd er ook nog eens niet opgenomen. Echter werd ik na korte tijd wel terug gebeld met dit herkenbare 06 nummer. De man die ik aan de telefoon kreeg heeft mij goed geholpen met mijn vragen en mij de informatie gegeven die ik nodig had. Hierop uiteindelijk besloten om toch een kinderfiets te bestellen bij deze webwinkel en deze direct betaald middels ideal. Een dag later werd de kinderfiets afgeleverd door DHL. De fiets zat in een doos verpakt. Pedalen, stuur, zadel en het spatbord voor moesten nog gemonteerd worden. Dit is echter snel te realiseren, kwartiertje werk ongeveer.. de fiets die ik heb besteld kwam ik nergens op internet zo voordelig tegen als op deze webwinkel. Mijn ervaring die ik met deze webwinkel heb gehad is zeer positief te noemen. Mede ook doordat ik goed op de hoogte ben gehouden via de mail omtrent de status vd bestelling/levering.

2015