denestraat 5
5541 RL Reusel

Yvon Ramakers beoordeelde op 2018-09-09

Hele snelle levering. En een persoonlijk geschreven kaartje, dat vond ik heel verassend en heel attent!! Ik hou dr van!!

Niek Lindeboom beoordeelde op 2018-08-29

Maandag een riem besteld, dinsdag in huis. Leuk en goed verpakt. Met een persoonlijk bericht

Arnout Hendriks beoordeelde op 2018-06-01

Mooie riem met een persoonlijk kaartje!

AJ Breet beoordeelde op 2018-05-30

Prima product goede verpakking, snelle levering, lief kaartje.

Samantha Gennissen beoordeelde op 2018-01-28

Prima snelle levering alleen jammer dat er problemen waren met de website waardoor ik geen idee had of mijn bestelling was aangekomen en wanneer hij verstuurd zou worden. Ook heb ik hierdoor geen track en tracé ontvangen verder prima ontvangen met een handgeschreven persoonlijk kaartje!