denestraat 5
5541 RL Reusel

9,0

Wouter Duim beoordeelde op 2019-05-22

Snelle service, snel antwoord op vraag via email.

Janita Van Dinther beoordeelde op 2019-03-24

Prima levering en bij de bestelling ook nog een kaartje om te bedanken en plezier te wensen.
Top.

LM van Gessel beoordeelde op 2019-01-07

Goed

George Storm beoordeelde op 2019-01-05

Te duur voor de matige kwaliteit.

Annemiek van Nugteren beoordeelde op 2018-12-07

Prima, snelle levering jammer dat er nog maar 1 was.

Yvon Ramakers beoordeelde op 2018-09-09

Hele snelle levering. En een persoonlijk geschreven kaartje, dat vond ik heel verassend en heel attent!! Ik hou dr van!!

Niek Lindeboom beoordeelde op 2018-08-29

Maandag een riem besteld, dinsdag in huis. Leuk en goed verpakt. Met een persoonlijk bericht

Arnout Hendriks beoordeelde op 2018-06-01

Mooie riem met een persoonlijk kaartje!

AJ Breet beoordeelde op 2018-05-30

Prima product goede verpakking, snelle levering, lief kaartje.

Samantha Gennissen beoordeelde op 2018-01-28

Prima snelle levering alleen jammer dat er problemen waren met de website waardoor ik geen idee had of mijn bestelling was aangekomen en wanneer hij verstuurd zou worden. Ook heb ik hierdoor geen track en tracé ontvangen verder prima ontvangen met een handgeschreven persoonlijk kaartje!