denestraat 5
5541 RL Reusel

Mendy ottenheijm beoordeelde op 2018-11-02

Volgende dag geleverd en zonder verzendkosten. Top!

Jn V saarloos beoordeelde op 2018-10-31

Snelle levering .zeer correct met leuke kaart erbij

Anniek Reijmer beoordeelde op 2018-08-15

Heel erg tevreden! Super snelle levering, goed (en leuk) verpakt en een handgeschreven kaartje erbij. Helemaal top! Dankjewel voor de fijne shopervaring 123luiertassen.nl!

Daphne beoordeelde op 2018-08-15

Snel in huis, mooi tas!

Angela Tiebosch beoordeelde op 2018-07-21

Netjes zoals aangegeven de tas op tijd ontvangen, plus een complimentenkaartje erbij wat met de handgeschreven was.

Marjolein Tijdink beoordeelde op 2018-07-12

Bestelling met 2 dagen snel in huis, geen verzendkosten. Persoonlijke briefje erbij met veel plezier met de aankoop, netjes.

Rianne Aghagalal beoordeelde op 2018-06-09

Perfecte en snelle levering. Keurig netjes ingepakt. Was een cadeautje om te krijgen.

Vera beoordeelde op 2018-05-26

Super snelle levering, tas ziet er precies zo uit als op de foto's. En door de aandacht die was besteed aan de verpakking voelde het echt als een kadootje om te krijgen!

Wendy beoordeelde op 2018-04-11

Super tevreden. Bestelling volgende werkdag al ontvangen en was goed ingepakt. Er zat ook een handgeschreven kaartje bij, heel leuk!

Sascha De winter beoordeelde op 2018-04-05

Ik kreeg een leuke persoonlijke mededeling bij mijn bestelling

Lotte Lankhorst beoordeelde op 2018-04-05

Ik had de tas binnen twee dagen in huis en hij was ook nog mooi ingepakt. En er zat zelfs een handgeschreven kaart bij om me te bedanken voor de bestelling.

Roos beoordeelde op 2018-03-16

Prima, snelle levering

Asmara Haulussy beoordeelde op 2018-03-01

Heel tevreden! Tas kwam op tijd, er zat een persoonlijk briefje bij en het was leuk verpakt!

Leonie Tegelaar beoordeelde op 2018-02-27

Helaas was de verkeerde tas opgestuurd, maar ik kreeg dezelfde dag nog een retourlabel om de verkeerde tas terug te sturen. De goede tas werd meteen verstuurd en was de volgende dag binnen. Netjes opgelost!

Marieke Ebbekink beoordeelde op 2018-02-25

Ik had de verkeerde tas binnen gekregen. Heb er achteraan gemaild, de volgende dag had ik de goede tas alweer binnen incl een presentje!! Goede service

Brigitte van Tol beoordeelde op 2018-02-23

Heel tevreden ik had een bestelling geplaatst en er stond duidelijk dat er die week vanwege de carnaval geen bestelling verwerkt zou worden maar je wel 10% korting kreeg dus die kreeg ik ook en de andere week kreeg ik de bestelling keurig netjes verpakt

Hilke Visschers beoordeelde op 2018-02-23

Uitstekende service

Esther van Halm beoordeelde op 2018-02-03

Snel in huis en leuk ingepakt!

Kimberly Uleman beoordeelde op 2018-01-05

Zeer tevreden, snelle levering en leuk ingepakt. Erg blij met de luiertas!

Elizabeth Mol beoordeelde op 2017-12-13

Hij is nog niet binnen!!