Hubertusstraat 29
5801RV Venray
0619723784

Google Plus/Places - 9,6

Ayu beoordeelde op 2018-11-17

Heel tervredev.Product is volgende dag al in huis.

Patrick de Bruin beoordeelde op 2018-11-16

Cevin Arts beoordeelde op 2018-11-12

Jasper van der Meulen beoordeelde op 2018-11-05

Mijn bestelling was niet meer op voorraad, dus werd aan mij de vraag gesteld of ik wilde wachten op de set of een andere set wilde ontvangen voor hetzelfde geld. Product alsnog vrij snel binnen gekregen.

Magdalena Kadziolka-Guenov beoordeelde op 2018-11-05

Linda Baselier beoordeelde op 2018-11-02

Hele snelle levering! En goed verpakt! Zeer tevreden.

Remco van 't Land beoordeelde op 2018-10-30

Aline Machiels-Hoitink beoordeelde op 2018-10-30

Ngan De Schipper beoordeelde op 2018-10-28

P.A. van Rossum beoordeelde op 2018-10-26

Geen klachten over de webwinkel: levert netjes wat er overeen gekomen was alleen jammer dat zij DHL als bezorgdienst hebben gekozen. Wij hebben de afgelopen jaren zoveel negatieve ervaringen met DHL: slechte communicatie, indien niet thuis geen aflevering bij de buren maar pas de volgende dag (of daarna, of daarna), houdt zich niet aan doorgegeven tijdslots, e.d. Gemiste kans!

Janko Ivkovic beoordeelde op 2018-10-25

kees kruijff beoordeelde op 2018-10-23

op donderdag besteld, en op dinsdag daarna nog niets ontvangen
zeer trage dpd bezorging helaas

Janneke Haemers beoordeelde op 2018-10-23

Kristel de Bat beoordeelde op 2018-10-18

Super gereageerd op pokemonkaarten die waren uitverkocht. Toch nog kunnen regelen. Geweldig. Zelfs het uitpakken was een feestje.

Chaima El Makhloufi beoordeelde op 2018-10-14

Snel bezorgd, artikelen goed verpakt. Track and trace erbij gekregen.

FM Jansen beoordeelde op 2018-10-14

B. beoordeelde op 2018-10-13

Snel geleverd en een goede prijs, ik heb een aantal kaarten cadeau gedaan aan mijn vriend voor zijn verjaardag. Ik had dit als opmerking neergezet. Toen hij het in ontvangst nam was het in vrolijk papier ingepakt super leuk gedaan!

Tim Linschoten beoordeelde op 2018-10-09

Fox van Aesch beoordeelde op 2018-10-08

Mijn zoon was nogal teleurgesteld toen hij in alle pakjes geen enkele hogere kaart vond. Het pakket was enkel, die ene kaart en de grote versie ervan. Een beetje jammer dus.

Marc Beijleveld beoordeelde op 2018-10-07

Alles verliep snel en eenvoudig, zeer tevreden!